استایلمهمانی و مجلسی

لباس عروس با پارچه سیلک

اگر برای تهیه لباس عروستان سردرگم هستید این مقاله را از دست ندهید. ما اینجا هستیم تا همه چیز را در مورد پارچه لباس عروس برای شما بیان کنیم. هنگام انتخاب لباس عروسی مناسب باید نکات زیادی را در نظر گرفت. دانستن اینکه چه نوع پارچه هایی را می پسندید و چگونه آنها را به بهترین نحو می تواند بپوشید این روند را آسانتر می کند. قبل از اینکه به خرید لباس عروس بپردازید، به یاد داشته باشید که در مورد پارچه چه انتظاری دارید. یکی از پارچه هایی که انتظارات شما را در زمینه لباس عروس به خوبی مرتفع می سازد پارچه سیلک است.

بر هیچکس پوشیده نیست که پارچه سیلک ظاهری دلنشین به طور طبیعی دارد. علارغم سبک ساده پارچه سیلک، این پارچه ظاهر سلطنتی و فاخری به شما می بخشد. ظاهر براقی که در پارچه سیلک وجود دارد از آن یک پارچه بینظیر برای لباس عروس می سازد. استحکام پارچه سیلک بسیار زیاد است. پارچه سیلک جز قوی ترین و انعطاف پذیرترین فیبرهای موجود است. پارچه سیلک با وجود ظاهر ظریفش به شدت مقاوم است.

ضد حساسیت بودن پارچه سیلک جز دیگر ویژگی هایی است، که آن را از پارچه های دیگر متمایز می کند. انتخاب پارچه سیلک برای پوست و سلامت شما مفید است. همچنین با انتخاب پارچه سیلک به طور طبیعی ساخته شده است، به محیط زیست نیز لطف بزرگی می کنید. پارچه‌ سیلک بخش بزرگی از سبک برند های بزرگ لباس عروس را تشکیل می دهد. از آنجایی که لباس عروس طولانی مدت بر روی تن شما سوار است و مقدار پارچه مصرفی آن زیاد است ما برای لباس عروس به دنبال ظرافت در پارچه هستیم. احساس سبکی و ظرافت پارچه سیلک یک آپشن بزرگ برای تهیه لباس عروس است.

قیمت پارچه سیلک

پیراهن عروس آستین دار

اگر تا کنون طرفدار لباس های ساده برای مراسم خود بودید حتما می دانید که پیراهن های آستین بلند که با پارچه سیلک دوخته شده یکی از اصلی ترین گزینه هایتان است. می توانید از آستین پفی یا آستین چین دار برای لباس خود استفاده کنید. این پیراهن ها در عین سادگی و ظرافت، احساس اصالت و شیک بودن به شما می دهند.

پیراهن عروس با پارچه سیلک

بسیار جالب است که بدانید پارچه سیلک به طور همزمان هم خنک و هم گرم می شود. این ویژگی باعث می شود که پارچه سیلک هم برای عروسی های تابستانی و هم برای عروسی های سرد زمستانی ایده آل باشد. پس از پوشیدن لباس عروس های آستین دار ابدا نترسید.

پیراهن عروس آستین کوتاه با پارچه سیلک

پیراهن های با آستین کوتاه گرچه که در چند سال اخیر در فشن شو ها و استایل های خیابانی بسیار دیده می شود اما از آن مدل لباس هایی است که مخاطب های خاص خود را دارد. اگر شما از مخاطبین پیراهن های آستین کوتاه نیستید پیشنهاد می کنیم که این مدل را با پارچه سیلک بدوزید، نتیجه بیشتر از حد انتظارتان رضایت بخش خواهد بود.

پارچه سیلک و پیراهن عروس آستین کوتاه

اگر می خواهید کمی از سادگی لباس عروستان بکاهید و آن را به سمت لباس های فانتزی تر ببرید دامن آن را به شکل کلوش طراحی کنید. همچنین می توانید برای قسمت کمر لباس عروستان یک کمربند بلند در نظر بگیرید.

 


حتما بخوانید: پارچه سیلک و پیراهن های جذاب مجلسی + عکس


 

پیراهن عروس رنگی با پارچه سیلک

رنگ های سفید ، شیری و عسلی، رنگ های آماتور و همیشگی لباس عروس هستند. اما در چند سال اخیر شاهد لباس های عروس و نامزدی با رنگ های صورتی، نیلی و… بوده ایم. جسارت انتخاب رنگ های جایگزین از شما را خاص و یونیک نشان می دهد. انتخاب پیراهن های رنگی به عنوان پیراهن عروس همیشه استایل شما را به یاد ماندنی خواهد کرد. ترکیب رنگ و درخشندگی پارچه سیلک پیراهن شما بسیار جذاب و دیدنی می کند. اگر اهل ریسک کردن برای روز مراسم خود هستید، پیراهن های رنگی با پارچه سیلک را در اولویت قرار دهید.

پیراهن رنگی عروس

یکی مزیت استفاده از پارچه های رنگی به جای رنگ های همیشگی، بهتر نشان دادن مدل لباس است. چین ها و پیلی های موجود در تصویر سمت چپ شاهد خوبی برای این موضوع می باشد. از طرفی موج های دامن تصویر سمت راست را در رنگ های روشن تر به این خوبی نمی توانید پیدا کنید.

پیراهن عروس و سنگ دوزی قسمت کمر

پر مخاطب ترین پیراهن ها برای عروسی یا عقد، پیراهن های سنگ دوزی و منجوق دوزی شده است. اگر شما هم طرفدار لباس های کار شده هستید، می توانید یک پنل ظریف سنگ دوزی شده برای قسمت کمر لباس خود و یا قسمت سرشانه انتخاب کنید تا زیبایی و درخشش این پارچه را چند برابر کنید.

خرید پارچه ساتن سیلک

پیراهن عروس سیلک کار شده

استفاده از اکسسوری ها همیشه لباس شما را جذاب تر جلوه می دهند. نوارهای تزئینی و سنگ های زینتی پولک های براق بهترین انتخاب هستند. میتوانید طرح ها و مدل های متفاوتی را ابتدا با قلم بر روی لباس خود طراحی کنید و سپس روی آن را با زیور آلات براق و درخشان پر کنید. تلالو این اکسسوری در زیر نورپردازی ها بی نظیر خواهد شد.

دامن های کلوش و پرنسسی برای لباس عروس با پارچه سیلک

دامن های کلوش و پرنسسی برای لباس عروس با پارچه سیلک

پارچه سیلک یکی از پارچه‌ های ظریف و مناسبی است که برای لباس عروس از آن می توان استفاده کرد.  برای دوخت دامن های بلند و کلوش پارچه های زخیم و خشن اصلا کارایی ندارند. پارچه سیلک معمولا از ابریشم بافته شده یا ابریشم مصنوعی، تهیه شده است. حالتی شناور و نرمی که پارچه سیلک دارد، برای لباس عروس عالی است. دامن های کلوش و پر چین در لباس عروس با پارچه سیلک بی نهایت زیبای بر روی تن شما قرار می گیرد.

مشاهده طرحهای پارچه سیلک طرحدار

سیمپل و اروپایی

سیمپل و اروپایی

اگر شما هم طرفدار سبک های اروپایی هستید پارچه سیلک بهترین گزینه برای شماست. ساختار سبک پارچه سیلک، آن را به گزینه‌ ای عالی برای عروسی‌ های بهاری و تابستانی تبدیل می‌ کند. پارچه سیلک در طرح های مینیمالیستی و لباس های عروس به خوبی ایفای نقش می کند. سبک های ساده و سیمپل (simple)، مانند لباس‌ های پری دریایی و انتخاب‌ های کلاسیک هستند. پارچه سیلک یکی از پارچه های ایده آل برای این سبک است.

لباس عروس های مینیمال و ساده نیاز به یک پارچه ظریف و خنک دارند. پارچه سیلک به خوبی این انتظار را بر آورده می کند. به سبب وزن سبک پارچه سیلک، این پارچه برای شب عروسی شما بسیار مناسب خواهد بود. پارچه سیلک به هیچ عنوان شما را خسته نخواهد کرد. می توانید برای لباس عروس خود در قسمت سر شانه ها از بندهای پهن و یا نازک بهره ببرید.


مقاله مرتبط: پارچه لینن و لباس عروس فرمالیته


لباس عروس با دامن های خاص

برای متفاوت بودن باید به سراغ مدل های متفاوت بروید. جسارت پیاده کردن ایده های خود را پیدا کنید. پارچه سیلک این مسیر را برای شما هموار خواهد ساخت. به شما تضمین می دهم که هیچ پارچه ای به اندازه پارچه سیلک به شما این آزادی عمل را نخواهد داد. به سبب ظرافت و سبکی خاص پارچه سیلک می توانید انواع دامن ها را امتحان کنید. دامن های کلوش، فون، پیلی دار تنها بخشی از هنرنمایی های پارچه سیلک می باشد.

می توانید برای لباس عروس خود از دو دامن استفاده کنید. یک دامن تنگ در زیر لباس که اندام شما را کشیده تر نشان خواهد داد. یک دامن کلوش و دنباله دار بر روی دامن زیری. دامن رویی خود را کامل در نظر نگیرید. سعی کنید دامن رویی را تا نیمه و نزدیک ران های خود ادامه دهید. می توانید برای راحتی بیشتر دامن رویی خود را به صورت متحرک نیز در نظر بگیرید.

براق و درخشان همچون ماهی

براق و درخشان همچون ماهی

پارچه سیلک تهیه شده با ابریشم دارای درخشندگی بسیار منحصر به فرد و طبیعی است. به همین دلیل درخشندگی منحصر به فردی در پارچه سیلک وجود دارد که هیچ پارچه دیگری ندارد. نرمی پارچه سیلک را نمی توان در پارچه های دیگر بدون استفاده از مواد افزودنی یافت. پارچه سیلک به گونه ای ساختار نرم و لطیف دارد که لمس و احساس آن غیر قابل انکار است.

لطافت و نرمی پارچه سیلک باعث ایجاد شیک ترین لباس های عروس می شود. ظاهر درخشان پارچه سیلک اندام شما را در لباس عروس زیبا تر جلوه می دهد. استفاده از اکسسوری های مختلف بر روی پارچه سیلک این درخشندگی را افزایش می دهد. طراحی بندهای آویزان و دامن ماهی بر روی این پارچه براق چشم بیننده را به خود خیره می کند.

دامن های پیلی دار و فانتزی

تمرکز همیشگی طراحان لباس بر روی دامن لباس عروس باعث می شود تا وسواس خاصی برای این قسمت از لباستان به خرج دهید. بر هیچکس پوشیده نیست که دامن های فون و کلوش زیبایی خاص مخصوص به خود را دارند. اما دامن های پیلی دار نیز یک پارامتر مهم برای خاص شدن لباس عروستان می تواند باشد.

دامن های پیلی دار و فانتزی

پیلی های یک طرفه به سمت وسط دامن یا طراحی پیلی های دوقلو در دو طرف جلو از پر طرفدارترین های دنیای مد هستند.

می توانید دامن لباس عروستان را میکسی از کلوش و پیلی در نظر بگیرید. با این کار برند خود را در شب عروسیان رو نمایی خواهید کرد. از زیبایی های دیگر لباس های عروس دنباله بلند آن است. شما نیز می توانید از این زیبایی با استفاده از پارچه سیلک بهره مند شوید.

خاص و متفاوت همچون الماس

با توجه طراحان مدرن به پارچه سیلک، لباس های عروس، امروزه تنوع زیادی پیدا کرده اند. لباس‌های عروس با پارچه سیلک تنها به مدل‌های بلند و پف دلالت نمی‌کنند. لباس‌های کوتاه به سبک دهه 1960، لباس‌های غیر متعارف با طراحی های جدید، لباس‌هایی به سبک یونانی و غیره را نیز شامل می‌شوند. بی دلیل نیست که کیتی هلمز و آنجلینا جولی هر دو نماد مد شناخته شده در روز عروسی خود لباس هایی از جنس پارچه سیلک پوشیده اند.

خاص و متفاوت همچون الماس

از طراحی و پوشیدن لباس های عروس جدید و متفاوت نترسید. پارچه سیلک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا هر مدلی را که مد نظر دارید در مهم ترین روز زندگیتان بر تن کنید. چاک های بلند، یقه های متفاوت و دامن هایی با دنباله های بلند. اینها تنها بخشی از قابلیت های پارچه سیلک می باشد.

به سبب ظرافت و لختی پارچه سیلک می توانید این پارچه را به صورت چند لایه و طبقه طبقه در قسمت دامن و یقه بدوزید. این امکان را تنها تعداد محدودی از پارچه ها در اختیار شما قرار می دهند. پارچه های خشن و آهار دار اصلا مناسب این مدل ها نیستند.

منبع:  Brides.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا