اخبارمعرفی بلاگرها

بلیر ایدی و لباس هایی از جنس پارچه سیلک

بلیر ایدی – Blair Eadie فشن بلاگر آمریکایی، از ده سال پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی و انتشار استایل شخصی خود شروع کرده است. وی در وبسایت آنتلانتیک پاسیفیک ـ The Atlantic pacific عکس هایی از استایل ها و لباس های انتخابی خود به اشتراک می گذارد.

بلیر ایدی، در واقع مگا اینفلوئنسر مد می باشد. بلیر ایدی ساراسوتا را خانه دوم خود کرده است. بلیر ایدی که بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. به تازگی مجموعه ای را با نوردستروم راه اندازی کرده است.

شما می توانید از طریق همان وبسایت برای خرید محصولاتشان اقدام کنید. وی توجه ویژه ای به رنگ ها و پارچه های متنوع دارد. به طوری که در نگاه اول مجذوب زیبایی رنگ و طرح های موجود در عکس هایش می شویم.

قیمت پارچه سیلک

آغاز کار بلیر ایدی

بلیر ایدی می گوید:((من همچنین متوجه نشدم که علاقه نهایی من – مد – می تواند یک حرفه باشد)). بلیر ایدی افراد زیادی را در این صنعت ملاقات می کند که دید شفافی از کاری که می‌خواستند انجام دهند داشتند. مطمعنا این نکته برای این افراد کارساز بود است. اما بلیر ایدی جز این افراد نبود. بلیر ایدی می گوید:((که هرگز چشم انداز روشنی از کاری که می خواستم انجام دهم در کودکی خود نداشتم)). او علوم سیاسی را در دانشگاه فلوریدا (UF) خواند. همین به شما نشان می دهد که چقدر سر درگم بوده است.

چیزی که ممکن است ندانید این است که بلر ایدی کار خود را در مد در Gap Inc به عنوان فروشنده جوراب در Old Navy آغاز کرد. بله درست است بلیر ایدی پنج سال را در مجموعه برندهای Gap Inc کار کرد. و در نهایت تصمیم گرفت به طور تمام وقت وبلاگ نویسی کند. قبل از اینکه متوجه شود، تنها در اینستاگرام بیش از 1 میلیون دنبال کننده داشت. اما درست و منصفانه است که بگوییم حرفه او در زمینه مد در Gap Inc آغاز شد. او 1.1 میلیون دنبال کننده اینستاگرام، 217000 دنبال کننده فیس بوک، 53000 دنبال کننده توییتر در ماه اول دریافت کرد.

اولین تجربه در دنیای مد

آغاز کار بلیر ایدی

چیزی که بلیر ایدی از ورودش به دنیای مد می گوید:

من دوستی در UF داشتم که برنامه RMP را در Gap Inc انجام داد و از روی علاقه به مد آن را به من توصیه کرد. من خوش شانس بودم که وارد این برنامه شدم. این برای من بسیار اساسی بود که در مورد این صنعت از زوایای مختلف بینش پیدا کنم.

من از 31 جولای 2007 شروع کردم (تاریخ را خیلی واضح به یاد دارم). همانطور که قبلاً اشاره کردم، هرگز تصوری از کاری که می‌خواهم انجام دهم نداشتم. اما از طریق این برنامه، برایم روشن شد که عاشق تجارت هستم. وقتی برنامه تمام شد، به اندازه کافی خوش شانس بودم. من در بخش بازرگانی Old Navy در بخش جوراب شغلی پیدا کردم و آن را دوست داشتم. من یک سال در بخش جوراب ها بودم و سپس به سمت لباس‌ ها و لباس‌ های بیرونی زنانه رفتم. این بخش را بسیار بیشتر دوست داشتم.

 


مقاله مرتبط: ۵ استایل با پارچه سیلک از آنجلینا جولی


 

همکاری بلیر ایدی با برندهای مختلف

بلیر ایدی با فهرست برندهای Who’s Who از جمله Nordstrom، Harry Winston، Gucci، Sephora، Range Rover و Veuve Cliquot همکاری کرده است.

برای مثال Atlantic Pacific x Halogen مجموعه ‌ای 150 قطعه ‌ای، که شامل لباس، کفش و اکسسوری در 22 اکتبر راه‌اندازی کرد. از ویژگی های این مجموعه منحصر به فرد آن این است که قطعه ها می تواند با هم هماهنگ شود. پیروان بلیر ایدی سریعاً کالاها را خریداری کردند. بسیاری از قطعات بلافاصله فروخته شدند و اندازه ‌های محدود باقی مانده است.

ویژگی منحصر به فرد دیگر این مجموعه این است که مملو از قطعات رنگارنگ، چاپ شده و زنانه است. این مجموعه دقیقا سبک خود بلیر ایدی را منعکس می ‌کند. دقیقاً همان چیزی که بلیر ایدی می‌ خواست.

از وبلاگ نویسی تا دنیای مد و بلاگری

چرا بلیر به سمت وبلاگ نویسی کشیده شد؟ آتلانتیک-پاسیفیک را به عنوان یک سرگرمی در سال 2010 شروع کرد. درست زمانی که در Gap Inc بوده است. هنگامی که به نیویورک نقل مکان کرد و برای Tory Burch شروع به کار کرد، به اداره آن ادامه داد. در این بین دیجیتال به رشد خود ادامه داد. از این رو شرکت ها شروع به خرج کردن پول بیشتری برای مشارکت اینفلوئنسرها کردند. اینطور باید گفت که اینستاگرام در حال انفجار بود. بنابراین بلیر ایدی می دانست که می خواهد وبلاگ نویسی را ادامه دهد.

موفقیت بلیر ایدی در وبلاگ نویسی و بلاگری

موفقیت در بلاگری از زبان ایدی:

هر دو برند از وبلاگ من حمایت کردند و به من اجازه دادند با شرکت‌های دیگر شریک شوم. حتی وقتی شروع به ورود به آن فضا کردند، مرا به عنوان منبعی برای دیده شدن در نظر گرفتند. برای من بسیار مهم بود که انتظارات شرکای خود را برآورده کنم. بنابراین تصمیم گرفتم 100٪ خودم را وقف وبلاگ نویسی کنم. می دانستم که در این جاده یک دو راهی خواهد بود و به آن برخورد کرده بودم. دو راهی مد و وبلاگ نویسی؟!

دلیل انتخاب وبلاگ نویسی بلیر ایدی

بلیر ایدی در یکی از مصاحبه های خود اینگونه بیان میکند که:

من بسیار خوش شانس هستم که در طول زندگی حرفه ای خود، بینشی در مورد جنبه های مختلف مد کسب کرده ام. می دانستم زمان آن رسیده است که انرژی خود را به سمت وبلاگ نویسی تمام وقت تغییر دهم. این که یک شرکت جهانی مانند Old Navy شروع به طراحی و تولید لباس بر اساس ظاهری که یک وبلاگ نویس 18 ساله کرده، برای من دیوانه کننده بود.

سبک بخصوص بلیر ایدی در دنیای فشن

ایدی سبک خود را عجیب، زنانه و رنگارنگ توصیف می کند. ایدی سعی می‌ کند ظرافت را به سبک نوین به نمایش در آورد. بلیر می‌خواهد سرگرم‌ کننده و قابل دسترس باشد. استایل‌ های کلاسیک یکی از بلاگرهای مد اصلی یا همان Blair Eadie، دارای کمال گرایی است. در استایل او رنگ‌ های روشن، الگوهای جسورانه و بسیاری از  اکسسوری ها به وفور دیده می‌ شود‌. برند ایدی یک پالت رنگ باور نکردنی است.

چیزی که در استایل بلیر ایدی همیشه پررنگ و مشخص است جسور بودن او در انتخاب لباس است. ایدی از پوشیدن لباس های پر چین نامتعارف هیچ ابایی ندارد. بلیر همیشه سعی می کند استایل خود را به روز نگه دارد. همین فاصله گرفتن از روتین مد باعث خاص بودن سبک ایدی شده است.

بلیر معتقد است که برای مدت طولانی سبک مد جهانی در مرحله مینیمالیسم بوده است. اما به مکانی بازگشته ‌ایم که ماکسیمالیستی‌ تر و زنانه‌ تر شد. بلیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. گوچی یکی از طراحانی بود که سبک مد را بازگرداند. وی در مورد استایل خود می گوید: به ندرت می توانید من را بدون تنالیته رنگ ها، رنگ های درخشان و لباس های چند لایه ببینید. ایدی سبک های زیادی را در مجموعه خود قرار داده است. چیزهایی مانند بلوز سه تایی پاپیونی و دامن های توری.

ایدی همیشه سعی کرده است تا متفاوت بودن خود را در دنیای مد حفظ کند. بلیر ایدی در مصاحبه ای می گوید:

اکنون من همیشه از خودم می‌پرسم: “چگونه خودم را متمایز کنم؟”

حتی به جایی رسیدم که از خودم پرسیدم: “آیا من دیگر جالب هستم؟”

صنعت مد و رسانه به سبک بلیر ایدی

در روزگاران قدیم، شما فقط به برندهایی که در فروشگاه‌های بزرگ نمایش داده می ‌شد یا ویترین مناسبی داشتند، دسترسی داشتید. اینترنت به مردم اجازه داد تا برندهای جدید را کشف کنند. همچنین باعث شد، سبک خود را بیابند و صنعت مد را بسیار دموکراتیک کرد. از قضا، این کار برای افرادی مثل بلیر ایدی کمی سخت تر می کند. دنبال کنندگان بلیر ایدی از او انتظار دارند قبل از هر کس دیگری مارک های جدید و گرایش های جدید را پیدا کند. دوره کشف سخت است زیرا احساس می‌ کنید همه آن را قبلاً دیده‌ اید. آن هم در این فضای شلوغ مد امروزی. اما بلیر ایدی توانسته است با به روز نگه داشتن خود طرفداران خود را راضی نگه دارد. وی همواره یکی از اینفلوئنسرهای محبوب جهانی بوده است.

 


حتما بخوانید: روش سریع و آسان اتو کردن پارچه سیلک


 

بلیر ایدی و تنوع در پارچه های انتخابی

بلیر ایدی از پارچه های مختلفی در طراحی استایل خود بهره می برد. مانند پارچه سیلک، پارچه حریر، پارچه پوپلین و پارچه نخی طرحدار. بلیر ایدی مخصوصا برای استایل های تابستانی خود از پارچه های متنوعی استفاده می کند. وی علاقه زیادی به لباس های بسیار چین دار که نشان دهنده ظرافت زنانه است، دارد.

یکی از دلایل خاص بودن بلیر ایدی دور شدن از سبک مینیمال و روی آوردن به سبک کالرفول (رنگارنگ) است. همین امر موجب ترند شدن سبک بلیر ایدی و محبوبیت او شده است.

پیراهن سیلک و بلیر ایدی

در بین لباس ها و استایل های او لباس هایی از جنس پارچه سیلک به وفور دیده می شود. بلیر ایدی در طراحی استایل خود از اکسسوری های متفاوتی نیز بهره می برد. کفش و کیف اِلمان هایی است که بلیر ایدی در طراحی آن ها نهایت خوش سلیقگی را به کار می گیرد.

لباس های مختلف با پارچه سیلک

بلیر ایدی در ست کردن پیراهن های مختلف مهارت دارد زیادی دارد. اما این همه ماجرا نیست. بلیر ایدی در استفاده از لباس های دیگر مانند تاپ، شلوار، دامن و کیمونو نیز مهارت دارد. در ادامه دو استایل جذاب او را که با یک مدل پارچه سیلک دوخته شده است می بینیم.

علاقه زیاد و بخصوص بلیر ایدی به پارچه سیلک در مجموعه کارهای او مشخص است. اگر نگار اجمالی به لباس های و استایل بلیر ایدی بندازید متوجه خواهید شد که این بلاگر محبوب از پارچه سیلک به دفعات بهره برده است. بلیر ایدی نیز مانند بسیاری از طراحان فشن بلاگرها متوجه خاص بودن پارچه سیلک می باشد.

تنوع لباس های با پارچه سیلک

همان طور که می بینید این پارچه برای انواع پوشاک مناسب و زیبا است. درصد قابل توجهی از زیبایی این اینفلوئنسر موفق، استفاده از رنگ های تند و جیغ در استایل خود است. همچنین متفاوت ظاهر شدن او طرفداران زیادی دارد. از طرفی خلاقیت در ترکیب رنگ ها در سبک ایدی افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

الهام از استایل های بلیر ایدی

اغلب استایل های ایدی برای مهمانی و مناسبت های متنوع مناسب است. اما در این بین می توانید لباس ها و استایل های کاربردی برای استفاده روزمره نیز پیدا کنید. کیمونو گلدار با پارچه سیلک که وی در این تصویر پوشیده است بسیار مناسب برای استایل کژوال می باشد.

از جمله عوامل محبوبیت بلیر طرح های خلاقانه در استایل او است. ایدی همواره سعی کرده است تا در نیای مد پیشتاز باشد و همیشه یک قدم جلوتر از بقیه حرکت کند. همین امر موجب متفاوت بودن بلیر و خاص بودن او شده است.

خرید پارچه سیلک طرح دار

مانتو با پارچه سیلک

نکته بسیار قابل تامل در سبک های بلیر نترس بودن او در ترکیب رنگ ها است. ایدی فارغ از تمام سنت ها، تلاش کرده است تا سبک  و استایل مختص به خود را طراحی کند. به نظر می رسد که او طرفداران زیادی دارد، همین امر نشانه موفق بودن او خواهد بود. پس اگر به سبک ایدی علاقه مند شده اید از هنجارشکنی نترسید و سبک مخصوص خود را بیابید.

تمامی استایل های بلیر که در این مقاله مشاهده کردید از جنس سیلک می باشند.

منبع: Sarasotamagazine.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا