استایلبارداری

پارچه تریکو برای لباس بارداری

پارچه تریکو از تعریق زیاد پوست جلوگیری می‌ کند و از این رو باعث آزار و اذیت شما نخواهد شد. پارچه تریکو، پارچه ای کشی یا غیر کشی مناسب برای دوخت تی شرت، شلوار راحتی، شلوارک، تاپ و پیراهن خانگی است. پارچه تریکو در برخی فروشگاه ها به صورت کیلویی و در برخی دیگر به شکل متری به فروش می رسند. به خاطر گردبافت بودن این پارچه عرض آن بین 90 سانتی متر و 2.20 متر متغیر است. این پارچه ها با الیاف مختلفی مثل پنبه و پلی استر و غیره بافته می شوند.پارچه تریکو برای استفاده در منزل و استفاده روزمره در ساعات طولانی بسیار راحت و مناسب هستند.

به خاطر کشی بودن برخی از انواع پارچه تریکو، این پارچه برای لباس های دوره بارداری که باید قابلیت تغییر سایز داشته باشند بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله به چند مورد از بهترین مدل‌ های بارداری، با پارچه تریکو اشاره خواهیم کرد. می‌ توانید این مدل های را در دوران بارداری با پارچه تریکو برای خود در نظر بگیرید. از پوشیدن پارچه تریکو قطعا احساس لذت و راحتی فراوانی را تجربه خواهید کرد. پس با ما همراه باشید و از ادامه این مقاله را از دست ندهید.

به طور معمول اکثریت خانم‌ ها در دوران بارداری اضافه‌ وزن پیدا می‌ کند. این امر طبیعی تبدیل به یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های هر خانمی در دوران بارداری می‌ شود. به طور معمول شما در این دوران اضافه وزن پیدا می کنید و دیگر نمیتوانید از لباس های قبلی خود استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید از مهم‌ ترین ویژگی‌ های لباس بارداری راحتی و زیبایی آن است. باید توجه داشته باشید که اضافه‌ وزن و چاق شدن در این دوران نباید از شیک‌ پوشی و خوش استایل شما چیزی کم بکند.

مشاهده پارچه کشباف

لباس های گشاد برای دوران بارداری

برخی از خانم ها در دوره بارداری به دلیل تغییرات بدنی و هورمونی احساس کلافگی و تنگی نفس می کنند. در این مواقع اکثر افراد تمایل به پوشیدن لباس های آزاد دارند. در انتخاب لباس بارداری جنس لباس اهمیت فراوانی دارد درست است که با گشاد در نظر گرفتن پیراهن‌های بارداری می ‌توانید در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید اما در کنار راحتی باید به جنس لباس هم اهمیت بالایی بدهید. قرار نیست لباس راحت بپوشید اما از پارچه‌ای استفاده کنید که در آن پلاستیک استفاده‌ شده است و به ‌مرور زمان باعث تعریق فراوان و آزار و اذیت پوست مادر بشود.


مقاله مرتبط: ۶ استایل خیابانی دوران بارداری


بهتر است در این دوران از پارچه‌ هایی استفاده کنید که از الیاف طبیعی تهیه شده‌ اند. یکی از این پارچه‌ ها که ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم پارچه تریکو است. با پارچه تریکو می‌ توانید پیراهن‌ های گشاد زیبایی را برای خود تهیه کنید. به‌ علت متنوع بودن رنگ و طرح‌ های پارچه تریکو دست شما در انتخاب پارچه باز است. می‌توانید رنگ‌ های شاد یا ملایمی را برای این دوران در نظر بگیرید. استفاده از رنگ‌های تیره مانند مشکی و قهوه‌ای اصلا برای مادر مناسب نمی‌ باشد. در این دوران به سراغ رنگ‌های شاد یا رنگ های ملایم و نود (nude) بروید. این رنگ ها برای روحیه مادر در این دوران بسیار مناسب هستند. با پارچه تریکو هم با دوخت کش پهن و هم با دوخت چین در قسمت زیر سینه یا ژوزفین می توان لباس های راحت و گشاد برای دوران بارداری تهیه کرد.

پیراهن راحتی بارداری با پارچه تریکو

لباس های دو تکه دوران بارداری

در انتخاب لباس مناسب برای دوران بارداری خود خلاق باشید. یکی از خلاقیت‌ های ویژه‌ ای که می‌ توانید در این دوران از آن بهره ببرید استفاده از پیراهن‌ های دو تکه است. حتما با شنیدن اسم لباس دو تکه یاد بلوز شلوار یا تاپ و شلوارک می افتید. درست است که یکی از مدل های پیشنهادی ما تاپ و شلوار است، اما پیشنهاد ویژه ما ست کردن پیراهن از جنس پارچه تریکو با بلوز یا تی شرت از همان جنس برای دوران بارداری است. پیراهن بلند و نسبتا فیت تنی را برای خود در نظر بگیرید. بر روی این پیراهن از یک تی شرت فانتزی استفاده کنید.

سعی کنید قد تی شرت خورد را کوتاه انتخاب کنید. کوتاه بودن تیشرت باید تا جایی باشد که بالای شکم شما قرار گیرد. این استایل متفاوت با پیراهن کشی جذب با تی شرت و یا بلوز راه راه با پارچه تریکو بسیار زیبا می شود. رنگ پیراهن زیری خود را می توانید با راه راه های بلوز رویی خود ست کنید. یک گره ساده روی بلوز یا تی شرت علاوه بر جذابیت بصری باعث راحت تر بودن لباس در قسمت شکم خواهد بود. این پیراهن های دو تکه برای استفاده ی روزانه و یا جشن تولدها نیز بسیار مناسب خواهند بود.

لباس دو تیکه با پارچه تریکو مناسب دوران بارداری

برای لبه های تاپ و شلوار و یا بقیه لباس ها با پارچه تریکو خود می توانید از سردوز ژور یا ژور دوزی استفاده کنید. این سردوز به روی پارچه های کشی بسیار زیبا است.

بلوز و شلوار راحتی با پارچه تریکو در بارداری

مشاهده پارچه تریکو

لباس های کمربند دار دوران بارداری با پارچه تریکو

دوخت لباس های رویه با پارچه تریکو بسیار معمول و پر طرفدار است. جنس پارچه تریکو برای این مدل پیراهن ها بسیار ایده آل و مناسب است. اگر می‌خواهید کمی از سادگی پیراهن خود بکاهید و آن را به یک پیراهن فانتزی و فوق‌العاده تبدیل کنید می‌ توانید برای آن یک کمربند در نظر بگیرید. کمربند های پهن و باریکی که بعضاً بهتر است در بالای شکم و زیر سینه طراحی و دوخته شود به پیراهن شما استایل خاص و زیبایی می‌ بخشد. این کمربندها باعث می‌ شود تا پیراهن شما از حالت گشاد و اوور سایز خارج شود و فیت تن شما قرار گیرد.

پیراهن کمر گره ای دوران بارداری

این مدل لباس که اغلب به همراه کمربندی از جنس خود لباس است. برای دوران بارداری لباس خانگی راحت و خنکی است. همچنین میتوان این لباس های کمربند دار را به شکل پیراهن دوخت و به عنوان استایل کژوال و روزمره از آن استفاده کرد. از طرفی می‌ توانید دامنه این پیراهن ها را از زیر سینه به حالت کلوش یا فون در نظر بگیرید. با طراحی دامن های فون و کلوش در قسمت شکم و پهلوها فضای بیشتری خواهید داشت. بطبع با پارچه لطیف و نرمی مانند پارچه تریکو در این دوران احساس راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. ما می توانیم این مژده را به شما بدایم که هر مدل دامنی برای پارچه تریکو مناسب می‌ باشد. پارچه تریکو به‌ علت لطافت و نرمی خاصی که دارد برای اکثر مدل دامن‌ ها مناسب می‌ باشد.

به‌ همین سبب دست شما در طراحی بدنه و دامن پیراهن خود باز است. می‌ توانید یقه پیراهن خود را به‌ صورت گرد یا هفت در نظر بگیرید. می‌ توانید این پیراهن‌ ها را به‌ صورت چپ و راستی در نظر گرفته و از زیر سینه برش بزنید. از زیر سینه می توانید دامن آن را به‌ صورت جلو بسته به صورت فون یا کلوش طراحی کنید. همچنین می‌ توانید دامن این پیراهن‌ ها را به‌ صورت لنگی نیز در نظر بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا