استایلروزمره و کاربردی

شلوار پارچه ای زنانه را با چی بپوشیم + عکس

وقتی صحبت از شلوار پارچه ای زنانه می شود، ذهن ما به سمت استایل های رسمی و اداری می رود. اما همیشه اینطور نیست. امروزه از شلوارهای پارچه ای در استایل های کژوال و روزمره هم استفاده می شود. با توجه به جنس پارچه شلوار، نحوه استایل کردن آن متفاوت خواهد بود. مثلا می توانید شلوار دوخته شده با پارچه کرپ مازراتی را با کت یا مانتوی کرپ ست کنید. در این مطلب قصد داریم درباره استایل هایی که می توان با شلوار پارچه ای زنانه طراحی کرد صحبت کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه فاستونی

معرفی انواع شلوار پارچه ای زنانه

در دنیای متنوع و گیج کننده پارچه، پیدا کردن یک پارچه مناسب برای دوختن شلوار ممکن است سخت به نظر برسد. هر پارچه ویژگی های خاصی به شلوار دوخته شده می بخشد. به همین دلیل آن را برای کاربرد خاصی مناسب می کند. بنابراین قبل از اینکه درباره طراحی استایل با شلوار پارچه ای زنانه صحبت کنیم، بهتر است با پارچه های مناسب برای دوخت شلوار آشنا شویم. در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین می توانید پارچه های مناسب برای دوخت شلوار را در وب سایت پارچه نگار مشاهده و خریداری کنید.


بیشتر بخوانید: انواع پارچه کرپ و کاربردهای آن را بشناسید + عکس


شلوار لینن

لینن یکی از پارچه های پرطرفدار سال های اخیر است. لباس های دوخته شده با این پارچه اغلب برای فصل های گرم سال مناسب هستند. بنابراین شلوارهای لینن هم برای روزهای گرم تابستان یک انتخاب ایدئال خواهند بود. یک شلوار لینن جذاب و خوش دوخت به شما کمک می کند تا استایلی به روز، متفاوت و جسورانه داشته باشید.

شلوار لینن

شلوارهای لینن مزایای بسیار زیادی از جمله سبک بودن، خنکی، لطافت و راحتی پوشش و … را دارند. با استفاده از پارچه لینن می توانید مدل های مختلفی از شلوار را بدوزید. شلوارهای مام استایل، بگی و یا شلوارهای دامنی مدل دار و فانتزی به راحتی با پارچه لینن دوخته می شوند. علاوه بر این، طیف رنگی گسترده پارچه لینن به شما کمک می کند تا انتخاب راحت تری داشته باشید. بنابراین می توانید استایل های متنوع و رنگارنگی را طراحی کنید.

شلوار نخی

یکی دیگر از پارچه های مناسب برای فصل های بهار و تابستان، پارچه نخی است. این پارچه ها که عموما از الیاف پنبه و یا ترکیب پنبه با الیاف مصنوعی تولید می شوند، یکی از پرمصرف ترین منسوجات به حساب می آیند. پارچه نخی ساده یک گزینه بسیار عالی برای دوخت شلوارهای کژوال بهاره و تابستانی است. مثلا شما می توانید با استفاده از این پارچه یک شلوار راسته بدوزید و از راحتی و خنکی آن در تابستان لذت ببرید.

مدل های مختلف شلوار نخی

شلوار کتان

پارچه کتان یکی از منسوجات پرکاربرد و پرطرفدار بازار است. این پارچه با ضخامت های متوسط تا زیاد تولید می شود. بنابراین برای کاربرد در فصل های سرد سال مناسب است. پارچه کتان به دلیل استحکام بالا و همچنین ایستایی آهاردارش یک گزینه بسیار خوب برای دوخت شلوار به حساب می آید.

شلوار پارچه ای زنانه کتان

پارچه کتان یک متریال عالی برای دوخت طیف گسترده ای از مدل های شلوار، از جمله شلوار جذب، راسته، مام استایل، بگی، کارگو و … است. شما می توانید شلوار کتان را با شومیز، مانتو و کت کژوال و رسمی ست کنید و یک استایل شیک و به روز داشته باشید.

شلوار پارچه ای زنانه کرپ

شلوار کرپ یکی از پراستفاده ترین شلوارهای پارچه ای زنانه است. پارچه کرپ به دلیل ریزش مناسب، راحتی و جلوه رسمی اش یک گزینه بسیار خوب برای دوخت انواع شلوار رسمی به حساب می آید. علاوه بر این، شما می توانید از این پارچه برای دوخت شلوارهای کژوال و روزمره هم استفاده کنید و استایل زیبایی را برای خودتان طراحی کنید.

شلوار کرپ

با توجه به اینکه پارچه کرپ یکی از متنوع ترین پارچه های موجود در بازار است، دست شما در انتخاب پارچه برای دوخت شلوار باز است. مثلا پارچه کرپ مازراتی یک گزینه بسیار عالی برای دوخت شلوارهای مام استایل یا راسته کژوال است. همچنین پارچه های کرپ کنزو و کرپ باربی گزینه های بسیار ایدئال برای دوخت شلوارهای دامنی و بوت کات مناسب برای مجالس و مهمانی ها به شمار می روند.

شلوار فاستونی

فاستونی یکی از پارچه های خاص و باکیفیت مخصوص دوخت شلوار است. این پارچه ها که به طور عمده از نخ های پشمی و یا ترکیب آن ها با پلی استر تهیه می شوند، از گذشته های دور برای دوخت کت و شلوارهای رسمی استفاده می شدند. شما می توانید از رنگ های مختلف پارچه فاستونی برای دوخت شلوارهای رسمی و اداری استفاده کنید. همچنین می توانید این شلوارها را با انواع کت های اداری، مانتوهای کوتاه و بلند و همچنین شومیزهای ساده ست کنید.

شلوار فاستونی

خرید پارچه فاستونی

شلوار پارچه ای زنانه فانتزی

امروزه علاوه بر پارچه های متداول، از پارچه های خاصی مثل انواع پارچه ژاکارد و یا پارچه های چاپ دار نیز برای دوخت شلوار پارچه ای زنانه استفاده می شود. استایل کردن این شلوارهای پر ریسک ممکن است کمی سخت به نظر برسد. شما می توانید این شلوارها را با شومیز و مانتوهای تک رنگ و ساده بپوشید. در این حالت شلوار شما به عنوان نقطه عطف استایل به حساب می آید و جذابیت آن دو چندان خواهد شد.

پارچه شلواری فانتزی و خاص

علاوه بر این، دوختن کت یا شومیز مشابه شلوار برای شما یک استایل خاص و ترند را می سازد. شما می توانید انواع پارچه های ژاکارد، کوک دوزی، سوزن دوزی، چاپ دار و … را در وب سایت پارچه نگار خریداری کنید.

شلوار پارچه ای زنانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟

حالا که پارچه های مناسب برای دوخت شلوار پارچه ای زنانه آشنا شدیم، به سراغ نحوه ست کردن آن ها می رویم. شلوارهای پارچه ای زنانه بسیار انعطاف پذیر هستند. بنابراین به راحتی با لباس هایی مثل مانتو، شومیز، کت و … ست می شوند. در ادامه چند ایده استایل با این شلوارها را بررسی می کنیم.

ترکیب کت و شلوار پارچه ای زنانه

کت و شلوار پارچه ای استایل رسمی مورد علاقه اکثر خانم ها است. مدل های مختلف شلوار پارچه ای با انواع کت های کوتاه و بلند ست می شوند. مثلا اگر یک کت کوتاه دارید، آن را با شلوار پارچه ای کرپ یا کتان ست کنید. شلوارهای بوت کات، دامنی یا مام استایل گزینه های خوبی برای ترکیب با کت کوتاه هستند. همچنین اگر کت شما مقداری بلندتر باشد، استفاده از شلوار پارچه ای با برش راسته انتخاب خوبی خواهد بود.

ترکیب کت و شلوار پارچه ای زنانه

کت و شلوارهای زنانه برای مهمانی ها و مجالس مهم هم گزینه خوبی هستند. در این موارد شما می توانید کت های فانتزی کوتاه را با شلوارهای پارچه ای کرپ بپوشید. استفاده از این کت و شلوارها به شما کمک می کنند تا استایلی بسیار شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

قیمت پارچه کرپ کنزو

شلوار پارچه ای با شومیز

برای داشتن یک استایل تابستانه زیبا، شلوار پارچه ای را با شومیز ست کنید. اگر از یک شومیز یقه برگردان ساده استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که آن را با شلوار مام استایل لینن یا کتان ست کنید. همچنین اگر شومیزهای مدل دار و فانتزی می پوشید، آن را با شلوارهای راسته کرپ و یا شلوار بگ لینن ست کنید.

شلوار پارچه ای با شومیز

علاوه بر این، ست شومیز و شلوار پارچه ای یک استایل مناسب برای مهمانی های خانوادگی است. شما می توانید از شومیزهای فانتزی کرپ حریر، دانتل و … در کنار یک شلوار پارچه ای بوت کات، راسته و یا دامنی استفاده کنید. این ترکیب به شما کمک می کند که استایلی پوشیده و راحت داشته باشید.

استایل رسمی با شلوار پارچه ای زنانه با مانتوی اداری و دانشجویی

انتخاب لباس رسمی مناسب همواره یکی از دغدغه های خانم های شاغل است. مانتوهای دانشجویی و اداری یک انتخاب ثابت از طرف خانم ها برای فضاهایی مثل دانشگاه و محیط های کاری هستند. وقتی که یک مانتو اداری مناسب را انتخاب می کنید، باید به سراغ شلوار ست با آن بروید. شلوارهای پارچه ای زنانه یکی از بهترین گزینه ها برای ست شدن با این مانتوها هستند.

استایل رسمی

از آن جایی که اکثر مانتوهای اداری بلند هستند، بهتر است از شلوارهای پارچه ای راسته یا با برش فیت همراه آن ها استفاده کنید. علاوه بر این می توانید مانتو و شلوار خود را از یک پارچه و به صورت ست بدوزید. در این حالت علاوه بر سادگی، استایل شما رسمی تر خواهد بود.

شلوار پارچه ای کرپ با مانتوی مجلسی

یکی دیگر از موارد کاربرد شلوارهای پارچه ای زنانه، ست کردن آن ها با مانتوهای مجلسی است. مانتوهای مجلسی عمدتا برش های خاص و تزئینات زیادی دارند. بنابراین توضیه می شود که از شلوارهای پارچه ای ساده در کنار آن ها استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید یک استایل خاص و چشمگیر داشته باشید، می توانید مانتو مجلسی خود را همراه با شلوارهای دوخته شده با پارچه های خاص مثل انواع پارچه کوک دوزی و ژاکارد بپوشید.

استایل مجلسی

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل کردن شلوار پارچه ای زنانه صحبت کردیم. شلوارهای پارچه ای زنانه با پارچه های مختلفی قابل تولید هستند. پارچه های کرپ، لینن، کتان، فاستونی و نخی موارد مناسبی برای دوخت این شلوارها به شمار می روند. مدل های مختلف شلوار پارچه ای به سادگی با انواع مانتو، کت و شومیز ست می شوند. بنابراین شما می توانید از آن ها برای طراحی طیف گسترده ای از استایل های رسمی و کژوال استفاده کنید. اگر به دنبال یک پارچه شیک و خاص برای دوخت شلوار هستید، به فروشگاه اینترنتی پارچه نگار سر بزنید. علاوه بر این، اگر تولید کننده این شلوارها هستید، می توانید از طریق خرید عمده پارچه از پارچه نگار، متریال مورد نظرتان را خریداری کنید.

منبع: https://d2line.com/thatlook/working-women-pants/  

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا