سلبریتی ها

استایل مارگو رابی در تور فیلم سینمایی باربی

این روزها هر یک از صفحات خود را در فضای مجازی باز کنید، بخشی از تبلیغات فیلم باربی را خواهید دید. استایل مارگو رابی در تور فیلم سینمایی باربی نیز یکی از اصلی ترین جلوه های این تبلیغات محسوب می شود. باربی اولین بار در مارس 1959 و در شهر نیویورک عرضه شد. باربی یک عروسک خاص با تاریخچه و مفهمومی بیش از یک عروسک معمولی است. شاید به همین دلیل پس از گذشت بیش از 60 سال همچنان جایگاه ویژه ای در میان اسباب بازی ها، مجلات مد، انیمیشن و امروز در سینما دارد. باربی نمادی از یک زن زیبا و البته موفق بود که تا سالها در سراسر دنیای به عنوان اولین الگوی دختران نوجوان شناخته می شد. هرچند این الگو ممکن بود معایبی داشته باشد اما در نهایت باربی همچنان محبوبیت بی نظیری دارد.

خرید پارچه پولکی مجلسی

یکی از جذابیت های عروسک باربی، لباس های مختلفی بود که با توجه به نقش باربی و شرایط جامعه تغییر می کرد. در واقع استایل عروسک باربی ارتباط مستقیم و متقابلی با صنعت مد داشت. در بسیاری از موارد طراحان این عروسک از لباس های مختلف برای تغییر نقش و جایگاه این عروسک استفاده می کردند. رویدادهای دنیای مد و سیاست نیز می توانست استایل بعدی این عروسک را تغییر دهد. در ادامه مطلب قصد داریم به بعضی از لباس هایی که مارگو رابی در تور تبلیغاتی فیلم سینمایی باربی پوشیده است، بپردازیم. اگر دنیای سلبریتی ها برای شما جذاب است یا به لباس های فانتزی و عروسکی علاقه دارید، از مطالعه این مطلب غافل نشوید.

استایل مارگو رابی به عنوان عروسک باربی

مارگو رابی، بازیگر 33 ساله هالیوود در این فیلم سینمایی بسیار گرانقیمت و البته پرطرفدار، نقش اصلی را بر عهده دارد. خبرهای جنجالی این فیلم دوست داشتنی ماه هاست که نظر رسانه های مختلف را به خود جلب کرده است. در واقع، استایل مارگو رابی در فیلم سینمایی باربی و به طور کلی دکور این فیلم در حوزه های مختلفی غوغا به پا کرده است. یکی از این حوزه ها صنعت مد است. برای طراحی لباس های مختلفی که مارگو رابی در این فیلم بر تن کرده است، برترین برندها حضور پیدا کردند. هر یک از این لباس ها نیز به شکل واقعی از لباس های محبوب عروسک باربی الهام گرفته شده است.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم به استایل مارگو رابی در تور تبلیغاتی فیلم سینمایی باربی بپردازیم. بررسی لباس های فوق العاده ای که با الهام از استایل عروسک باربی طراحی شدند، می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

پیراهن مارگو رابی با پارچه ساتن آمریکایی

یکی از زیباترین و البته عروسکی ترین لباس هایی که در استایل مارگو رابی در تور فیلم باربی درخشید، همین لباس خاص و متفاوت بود. این پیراهن بلند صورتی رنگ از پارچه ساتن آمریکایی دوخته شده است. منبع الهام این پیراهن لباس عروسک باربی بود که در سال 1960 تولید شد. قسمت بالای این پیراهن بلند دکلته با یک بالا تنه متحرک از تور سفید پوشیده شده است. در سمت راست این لباس نیز یک دنباله زیبا از جنس پارچه ساتن دیده می شود. این دنباله توسط یک گل درشت روی کمر، به لباس اضافه شده است. این استایل دوست داشتنی با گردنبند مخصوص عروسک باربی که سه ردیف مروارید است، کامل به نظر می رسد. البته نمی توان از دستکش های بلند ساتنی که مارگو رابی پوشیده چشم پوشی کرد. این لباس طراحی برند معروف Vivienne Westwood است.


پیشنهاد مطالعه: با 10 مجله مد برتر آشنا شوید


استایل باربی با کت و دامنی از پارچه ژاکارد

دومین لباس فوق العاده ای که در استایل مارگو رابی درخشید، یک کت و دامن صورتی بود. این کت و دامن با طراحی خاص و از جنس پارچه ژاکارد است. زمینه این پارچه صورتی بوده و روی آن نقوش برجسته هلویی رنگی به چشم می خورد. طراحان زبردست برند معروف Vivienne Westwood برای حاشیه این لباس از پارچه ژاکارد ساده قرمز استفاده کردند. الیاف لمه به کار رفته در این پارچه جلوه ای خاص به این کت و دامن ساده بخشیده است. در واقع همین خرجکار ساده در قسمت حاشیه لبه کت و سرآستین، این کت و شلوار را کاملا مناسب استایل باربی کرده است. مارگو رابی برای تکمیل این استایل از یک کیف و کفش با پارچه خز استفاده کرده تا ظاهری عروسکی تر داشته باشد.

پیراهن پولکی مشکی، درخشان در استایل مارگو رابی

پیراهن پولکی مشکی، درخشان در استایل مارگو رابی

یکی از زیباترین لباس هایی که مارگو رابی در طول تور فیلم باربی بر تن دارد، همین پیراهن مشکی بلند است. عروسک باربی با رنگ صورتی شناخته می شود. به همین دلیل در میان تمام لباس های مختلفی که در استایل مارگو رابی می بینید، این پیراهن جایگاه ویژه ای دارد. پیراهن دکلته مارگو رابی با پارچه پولکی مشکی دوخته شده است. برند Schiaparelli در طراحی این پیراهن از پیراهنی که عروسک باربی در سال 1960 بر تن دارد، الهام گرفته است. در حاشیه دامن این لباس تورهای مشکی به شکل چین دار و یک گل سرخ قرار گرفته است. این استایل خیره کننده با دستکش های بلند از جنس پارچه مخمل مشکی، جذاب تر به نظر می رسد. مارگو رابی به تقلید از استایل اصلی عروسک باربی، یک دستمال حریر صورتی نیز در دست دارد.

قیمت پارچه پولکی مجلسی

صورتی باربی، استایل باربی با پارچه چرم

استایل مارگو رابی در تور فیلم باربی با یک لباس درخشان دیگر، غوغا کرد. این لباس یک دکلته با پارچه چرم به رنگ صورتی نئونی یا جیغ است. البته قسمت بالای این پیراهن کوتاه دکلته، با یک پارچه تور صورتی رنگ پوشیده شده است. آستین های بلند توری این لباس تناسب جالبی میان اجزای آن ایجاد کردند. برند Balmain از لباسی که عروسک باربی در سال 1992 بر تن دارد، برای طراحی این لباس الهام گرفته است. البته آیتم درخشان در استایل مارگو رابی و باربی، اکسسوری های این لباس محسوب می شود. کمربند نقره ای رنگ با ستاره ای که از آن آویزان است. این کمربند با گوشواره های آویز نقره ای رنگی ست شدند.

استایل کژوال مارگو رابی در تور باربی

تمام لباس هایی که تا این قسمت مطلب مورد بررسی قرار گرفتند، نوعی لباس مجلسی محسوب می شوند. به همین دلیل بد نیست به یک استایل کژوال مارگو رابی در تور فیلم باربی بپردازیم. همانطور که اشاره شد، عروسک باربی با رنگ صورتی شناخته می شود. مارگو رابی در این استایل روزمره یک شومیز نخی صورتی رنگ پوشیده است. او این شومیز را با یک تاپ سفید و شلوار بگ جین ست کرده و برای تکمیل این استایل یک کفش صورتی پوشیده و کیف صورتی کوچکی در دست دارد. کفش های پاشنه بلند، موهای بلوند بلند و عینک مشکی تماما از مارگو رابی یک عروسک باربی ساخته است.


حتما بخوانید: عروسی بهرام رادان و لباس عروسی که مینا مختاری پوشید


کت و دامن بلند با پارچه ساتن آمریکایی

یکی دیگر از خاص ترین لباس هایی که مارگو رابی در تور فیلم باربی بر تن داشت، این کت و دامن است. به طور معمول عروسک باربی لباس های کوتاه می پوشد. اما در این استایل که منبع الهام برند Versace بوده، او یک دامن و کت نسبتا بلند بر تن دارد. برند Versace سعی کرده است در طراحی این استایل مارگو رابی به طور کامل به لباس باربی وفادار باشد. در نتیجه حتی جزئیات کیف، کفش و حتی موبایلی که در دست مارگو قرار دارد، با استایلی اصلی باربی مطابق است. در این استایل از پارچه ساتن آمریکایی صورتی و سفید استفاده شده است. دور کلاه مارگو نیز روبانی با هم ترکیب رنگ قرار دارد.

پیراهن پرنسسی مارگو رابی با پارچه پولکی صورتی

پیراهن پرنسسی مارگو رابی با پارچه پولکی صورتی

به نظر می رسد برند Versace در طراحی استایل مارگو رابی، سعی داشته به طور کامل به استایل باربی وفادار باشد. در دومین لباسی که این برند برای مارگو طراحی کرده است، یک پیراهن پرنسسی دو بنده می بینیم. عروسک باربی در سال 1985 این لباس را بر تن داشت. در قسمت بالای این پیراهن از پارچه پولکی صورتی استفاده شده است. به همین دلیل این پیراهن یکی از درخشان ترین لباس هایی است که مارگو در این تور بر تن دارد. برای دامن این پیراهن از پارچه های مختلف استفاده شده است. به نظر می رسد لایه اول این دامن یک پارچه کرپ صورتی است. طراحان روی پارچه کرپ برای ایجاد پف بیشتر از تور ساده صورتی بهره بردند. در نهایت نیز یک پارچه حریر صورتی، کوتاه تر از سایر لایه ها روی دامن قرار گرفته است.

خرید پارچه پولکی ریز

استایل باربی با کتی از پارچه شانل

استایل باربی با کتی از پارچه شانل

یکی دیگر از استایل های کژوال مارگو رابی، در طی تور فیلم باربی، این استایل ساده است. مارگو در این استایل یک کت با پارچه شانل بر تن دارد. همانطور که حدس می زنید، رنگ این کت صورتی باربی است و روی آن خطوط سفید مشاهده می شود. این کت متعلق به کالکشن وینتج برند Chanel بوده که در سال 1996 رونمایی شده است. در واقع آیتم مهم و چشمگیر برای طرفداران مد در این استایل، همین کت خاص و کلاسیک بود. مارگو این استایل روزمره را با یک نیم تنه سفید، شلوار پارچه ای بژ و کفش کالج تکمیل کرده است.

منبع: https://www.harpersbazaar.com/uk/fashion/fashion-news/g44342313/margot-robbie-barbie-tour-wardrobe/

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا