استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

استایل های روزمره با پارچه لینن

یکی از ویژگی های دوست داشتنی فصل بهار و فصل تابستان پوشیدن لباس های خنک و سبک است. اغلب پارچه های مناسب تابستان نازک و سبک هستند. اما فقط پارچه لینن و پارچه نخی علاوه بر این دو ویژگی قابلیت تنفس و عبور هوا از بین تار و پود را دارا هستند. این دو پارچه در استفاده طولانی مدت بو نمی گیرند. از طرفی زیبایی و تنوع طرح و رنگ پارچه لینن باعث می شود تا برای فصل گرم تابستان، سراغ پارچه دیگری نروید. به همین خاطر پارچه های مناسبی برای دوخت لباس های روزمره و کاربردی تابستانی هستند. برای داشتن یک استایل روزمره جذاب با پارچه لینن در فصل تابستان با ما همراه باشید. در ادامه چند استایل روزمره با پارچه لینن را به عنوان مانتو را مشاهده خواهید کرد.

خرید پارچه لینن نخ 

کیمونو و شلوارهایی با پارچه لینن

پارچه لینن تنوع زیادی دارد و از نرم و ریزش دار تا خشک و ضخیم و آهار دار متنوع است. از این رو برای طراحی استایل روزمره خود با پارچه لینن دچار مشکل و نگرانی نخواهید شد. یک استایل ایده آل روزمره با پارچه لینن دارای ویژگی های منحصر به فردی خواهد بود. این ویژگی ها می تواند در درجه اول شامل کیفیت بالای آیتم های روزمره با پارچه لینن باشد. کیفیت بالای این پارچه باعث خواهد شد تا برای تهیه استایل روزمره خود با پارچه لینن آرامش خاطر بیشتری داشته باشید.

کیمونو و شلوارهایی با پارچه لینن

اولین آیتمی که می خواهیم برای تهیه در روزهای گرم تابستانی به شما معرفی کنیم مانتوهای کیمونو جذاب است. می خواهیم به شما این مژده را بدهیم که هر نوعی از پارچه لینن برای دوخت کیمونو و شلوار ست مناسب است. اما چون برای ست کیمونو خود شلوار نیز می دوزید دقت کنید تا پارچه راحت و نرمی را انتخاب کنید. اینگونه شما دیگر در طول روز احساس ناراحتی نخواهید داشت. با این دقت و ریز بینی در استفاده روزمره با پارچه لینن احساس اذیت و یا خستگی نخواهید کرد. همچنین برای دوخت شلوار دقت نمایید تا پارچه استحکام بالایی در برابر سایش داشته باشد. بدلیل استفاده از این شلوارهای روزمره با پارچه لینن، باید به طول عمر لباستان بیشتر توجه داشته باشید.

خرید پارچه لینن | پارچه نگار

کیمونو های مدل دار

کیمونو های مدل دار
کیمونو های مدل دار

یکی از آیتم های پر طرفدار در چند سال اخیر پوشیدن کیمونو به عنوان مانتو است. به دلیل راحتی و سادگی الگو، این کیمونوها برای مصرف روزانه کاربردی هستند. دوخت این کیمونوهای زیبا با پارچه لینن این جذابیت را چند برابر خواهد کرد. پارچه لینن به علت نرمی و لطافتی که دارند برای دوخت یک کیمونو گشاد بسیار ایده آل است. با تغییر در بخش های کوچکی از آن می توانید چندین کیمونو زیبا برای مصرف روزمره با پارچه لینن تهیه کنید.

با کمی تغییر در مدل یقه و یا اضافه کردن یقه های برگردان به کیمونو می توانید تنوع زیادی در کیمونوهای خود بدهید. البته دوخت جیب به صورت روکار یا جیب تو درز، مانتو را برای استفاده روزمره کاربردی تر می کند. و می توانید از آن برای حمل گوشی یا دسته کلید خود استفاده کنید. پارچه لینن به خاطر خوش دوخت و لطیف بودن برای دوخت انواع کیمونوهای روزمره مناسب است. استفاده از پارچه لینن طرحدار با رنگ شاد شما را سرزنده تر و شاداب تر نشان می دهد.

 


حتما بخوانید: آشنایی با 9 ترند بهار 2022


 

مانتو های روزمره با پارچه لینن

بسیاری از پارچه ها تنها برای مصارف محدودی مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت حالت ایستایی یا لطافت زیاد آن ها موجب استفاده آن ها تنها برای مصارف خواص می شود. اما در زمبنه پارچه لینن اینگونه نیست. خوش دوخت بودن پارچه لینن این امکان را فراهم می کند تا انواع مدل ها را بتوانید با آن بدوزید. بافت منحصر به فرد این پارچه باعث می شود تا برای دوخت انواع مدل های روزمره با پارچه لینن به سراغ آن بروید. مانتو کوتاه یا بلند کژوال برای استایل روزمره خود را می توانید ساده و یا پیلی دار انتخاب کنید. با انتخاب هوشمندانه خود می توانید از راحتی پارچه لینن در طول روز، هنگام کار یا هنگام خرید لذت ببرید. پارچه لینن به خاطر ظاهر کژوالی که دارد برای سنین مختلف و استایل های روزمره متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.

مانتو های روزمره با پارچه لینن

طراحی و دوخت یک مانتوی بلند برای استفاده روزمره با پارچه لینن زمانی جذابیت بیشتری پیدا می کند که در طراحی آن خلاقانه عمل کنید. دوخت این مانتو کژوال را باید تاپ یا کراپ تاپ ار جنس خود پارچه لینن تصور کنید. این استایل فوق العاده روزمره با پارچه لینن چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهد کرد. استفاده از اکسسوری های اسپرت بر روی تاپ و مانتوی شما زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد. اگر اکسسوری مورد پسند خود را در دسترس ندارید، به راحتی می توانید از آپشن دکمه بهره مند شوید. دوخت دکمه های متعدد بر روی دو تکه شما، یک اثر هنری تمام عیار خلق خواهد کرد.

استایل تماما پارچه لینن

استایل تماما پارچه لینن
استایل تماما پارچه لینن

پارچه لینن به خاطر تنوع در جنس و طرح و کیفیت برای لباس های مختلف بسیار کاربردی است. همان طور که می دانید با پارچه لینن می توان انواع مانتو، بلوز، پیراهن، دامن، شلوار و غیره را دوخت. به همین خاطر می توانید استایل روزمره خود را تماما از پارچه لینن انتخاب کنید. می توانید استایل روزمره خود را صفر تا صد از جنس پارچه لینن انتخاب کنید. اما الزاما مجبور به انتخاب یک نوع پارچه نیستید. ترکیب کردن رنگ های مختلف یا طرح های زمینه ای متفاوت، ایده جذابی خواهد بود. این ایده و طراحی زیبا یک استایل فوق العاده روزمره با پارچه لینن برای شما خواهد ساخت.

به تنوع پارچه لینن در تصاویر پایین دقت کنید. راحتی این استایل ها در تصاویر نیز مشاهده می شود. اگر شما هم به دنبال یک استایل روزمره راحت با پارچه لینن هستید با ما همراه باشید. برای روزهای گرم تابستان هستید بهتر است به جای مانتو و شلوارهای آماتور و تکراری به سراغ مانتو دامن های شیک با پارچه لینن بروید. این آیتم جذاب به خودی خود دارای جذابیت فروانی است. پس بهتر است مانتو و دامن خود را به شکل ساده و کژوال طراحی کنید. از طرفی طراحی دو جیب بزرگ و ساده بر روی مانتو شما خالی از لطف نیست. دو طراحی متفاوت از پارچه لینن جذابیت این آیتم روزمره را دوچندان خواهد کرد. این سبک پوشش برای تابستان های گرم بسیار پیشنهاد می شود.

 

قیمت پارچه لینن ترک

 

استایل های روزمره خیابانی با پارچه لینن

علاوه بر تنوع در پارچه ها، می توانید در لباس های انتخابی خود برای استفاده روزمره نیز تنوع ایجاد کنید. انتخاب پاذچه لینن برای استایل روزمره آن هم در فصل تابستان بی نظیر است. اما چیزی که یک استایل روزمره با پارچه لینن را استثنایی خواهد کرد طراحی متفاوت است. با یک طراحی متفاوت و فاصله گرفتن از استایل های آماتور می توانید زیباتر ظاهر شوید.تنها کافی است در هنگام طراحی و الگوسازی کمی جسورتر ظاهر شوید.

استایل های روزمره خیابانی با پارچه لینن

به عنوان نمونه به مانتو جلوبسته و شلواری که در تصویر پایین است توجه کنید. می بینید که می توان جایگزین مناسبی برای مانتو و شلوار معمول انتخاب کرد. با پارچه لینن استایل روزمره خود را علاوه بر راحت و سبک بودن، متفاوت و جذاب خواهید کرد. ایده پرطرفدار بعدی که امروزه بسیار تِرند شده است، پیراهن بلند جلو بسته و سارافون است. پیراهن های بلند و ساده و سارافون چهارخانه در کنار هم زیباتر ظاهر می شوند. انتخاب قد سارافون و پیراهن شما برای یک استایل روزمره با پارچه لینن کاملا انتخابی است. نکنه قابل توجه این دو ست زیبا، چروک پذیری زیاد پارچه لینن است. ای آپشن به کمک کژوال بودن لباس ها آمده است و به مخاطب بیشتر احساس سبکی و راحتی می دهد.

استایل های روزمره خیابانی با پارچه لینن

میلیون‌ها برند در سراسر جهان در روزهایی که هوا گرم است، به سراغ لباس‌هایی با پارچه لینن می ‌روند. لینن مزایای زیادی دارد. اگر هنوز هیچ لباس روزمره با پارچه لینن در کمد خود ندارید، بهتر است به این ایده های استایل خیابانی برای لباس های لینن نگاه کنید. اگر در انتخاب استایل روزمره خود دقت کنید پارچه لینن باعث می شود احساس کنید یک الهه هستید. بسیاری از برندها در طی چند سال گذشته فروش لباس‌های لینن ساده را افزایش داده‌اند. این سبک بسیار پرطرفدار و مرقون به صرفه است.

استایل های روزمره خیابانی با پارچه لینن

از استایل های خیابانی جذاب که می توانید برای استایل روزمره خود از آن بهره ببرید مانتو های اورسایز است. آهار دار بودن پارچه لینن باعث می شود این مانتوهای اور سایز برای شما یک استایل خیابانی جذاب فراهم کند. اگر بخواهید این مانتو ها در قسمت کمر شما فیت تن باشد بهتر است این مانتو ها را تا قسمت کمر تنگ در نظر بگیرید. از طرفی برای قسمت دامن مانتو خود از پیلی های بزرگ استفاده کنید. این یک استایل روزمره جذاب باور نکردنی با پارچه لینن برای شما خواهد بود. از طرفی می توانید با یک بندینک یا کش مانتو خود را در قسمت کمر جمع کنید. جمع کردن مانتوهای اور سایز با کمربندها نیز ایده خوبی برای یک استایل روزمره است.

 


مقاله مرتبط: 14 نکته کاربردی در لباس پوشیدن که باعث می شود لاغرتر به نظر برسید


 

پاپیون یک آیتم جذاب، برای استایل روزمره با پارچه لینن

پارت فوق لاکچری این قسمت برای خانم های شیک پوش است. شما برای متفاوت ظاهر شدن باید یک اِلمان جدید برای ارائه داشته باشید. یک ایده جذاب که می توانید مانتو جذابی برای شما با پارچه لینن فراهم کند آیتم پاپیون است. پارچه لینن به سبب آهاردار بودن برای گره زدن این پاپیون ها بسیار ایده آل است. بهتر است این مانتوها را به شکل جلو بسته برای خود در نظر بگیرید. سپس از قسمت کمر یک برش در نظر بگیرید. قسمت بالایی مانتو روزمره خود را به شکل جلو باز با دسته های بلند در نظر بگیرید. این دسته های بلند را به شکل پاپیون به یکدیگر گره بزنید. بهتر است دسته های این پاپیون ها را به شکل بلند طراحی کنید. آویزان شدن این دسته ها در جلوی مانتوی شما زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

پاپیون یک آیتم جذاب

و اما آیتم فوق جذاب بعدی را از دست ندهید. شما می توانی یک شنل جدا برای روی مانتوی خود در نظر بگیرید. این استایل روزمره جذاب با پارچه لینن جذاب تر خواهد شد. مانتوی خود را از قسمت کر برش بزنید و به آن یک دامن پرچین بدوزید. از قسمت سرشانه ها یا به صورت جدا یک شنل بزرگ طراحی کنید. می توانید این شنل را از جنس خود پارچه لینن یا با پارچه متفاوتی برای خود در نظر بگیرید. بهتر است این شنل را به صورتی در نظر بگیرید تا دسته های آن بر روی خط کمر شما گره بخورد.

مانتوهای جذاب چپ و راستی با پارچه لینن

آخرین بخش این مقاله به مانتوهای روزمره با پارچه لینن به شکل چپ و راستی مربوط می شود. مانتوهای چپ و راستی را می توانید به شکل بلند یا کوتاه در نظر بگیرید. از سوی دیگر یقه این مانتوها را می توانید به شکل یقه عفت یقه آرشال یا یقه آمریکایی طراحی کنید. همچنین برای راحتی بیشتر در استایل روزمره خود بهتذ است این مانتوها را به شکل جلو بسته در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است مانتوی خود را از قسمت کمر برش بزنید و دامن آن را به شکل راسته یا کلوش انتخاب کنید.

مانتوهای جذاب چپ و راستی

چیزی که این مانتوهای چپ و راستی زیبا را متمایز می کند کمربند است. کمربندهای بلند بر روی کمری این مانتوها بهترین گزینه برای روزهای گرم و سوزان تابستان است. اگر مانتو روزمره خود را به شکل جلو باز طراحی می کنید می توانید برای دامن آن نهایت خوش سلیقگی را به کار ببرید. دامن این مانتوهای روزمره با پارچه لینن را می توانید به شکل یک نوار برش بزنید. نوار لبه ای دامن خود را بهتر است به شکل پرچین یا حلزونی طراحی کنید.

در پایان این مقاله به شما عمیقاً توصیه می کنیم که همین حالا یک پارچه لینن جذاب تهیه کنید و از آن یک استایل روزمره شیک تهیه کنید.

 

منبع: fashioncanons.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا