استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

انواع مدل مانتو با پارچه لینن طرح دار

در دنیای مد و فشن امروز، انواع مدل مانتوهای جدید با طراحی های زیبا و خاص طراحی و دوخته شده اند. یکی از پارچه‌ های محبوب در طراحی مانتوهای جدید و زیبا، پارچه لینن طرح دار است. این نوع پارچه بافتی خنک و تنفس پذیر دارد و در طراحی مانتوهای مدرن و شیک به کا رفته می‌شود. در این مقاله، به بررسی انواع مدل ‌های مانتو با پارچه لینن طرح دار می پردازیم.

در این مطلب انواع مدل مانتو با پارچه لینن طرحدار را می بینیم. یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتو با پارچه لینن، دوخت مانتوهای کمربند دار است. این مدل مانتوها برای استایل های مجلسی و غیر مجلسی مناسب هستند. یکی دیگر از ایده ها دوخت مانتوهای بلند با این پارچه می باشد. همچنین می توانید با توجه به سلیقه خود از پارچه مناسب برای دوخت مانتو استفاده کنید.

پارچه لینن طرح دار دارای تنوع بالایی از رنگ و طرح های مختلف و جذاب می باشد. انواع طرح های پارچه لینن عبارتند از طرح های فانتزی، طرح های هندسی و انتزاعی، طرح های گل و برگ، طرح های انیمال پرینت، طرح های متراکم و طرح های مینیمال. بر اساس سبک مرد علاقه تان و سلیفه خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

خرید پارچه لینن طرح دار

 

یکی از ایده های جذاب دوخت مانتوهای بند دار با پارچه لینن است. در دوخت این مانتوها می توانید برای قسمت کمر و آستین های مانتو بند طراحی کنید. همچنین می توانید برای آستین این مانتو نیز پاپیون بدوزید. پارچه لینن طرح دار با طرح انیمال پرینت یکی از جذاب ترین طرح ها می باشد. در استایل های خود با این پارچه می توانید از آیتم های همرنگ با طرح های پارچه استفاده کنید.  در ادامه با استایل های جذاب و زیبا با لینن طرح دار آشنا می شویم.

ایده دوخت مانتو کمربند دار با پارچه لینن طرح دار

یکی از ایده های دوخت مانتوی خاص و زیبا با پارچه لینن طرح دار، دوخت مانتوی دکمه دار با کمربند است. این نوع مانتوها دارای دکمه ‌هایی در قسمت جلو هستند؛ در طراحی این مانتو می توانید یک کمربند ظریف در قسمت جلوی آن بدوزید. پارچه لینن طرح دار در این مدل‌ مانتو بسیار شیک و خاص می شود. این مدل مانتوهای دکمه ‌دار لینن طرح دار را می توانید در محیط‌ های رسمی و غیررسمی استفاده کنید.

مانتوی بلند با پارچه لینن طرحدار

مانتوی بلند با پارچه لینن طرحدار

مانتوهای بلند با پارچه لینن طرح دار، گزینه‌ی عالی برای فصل بهار و تابستان هستند. مانتوهای بلند با پارچه لینن طرح دار، گزینه‌ی عالی برای فصل بهار و تابستان هستند. این مانتوهای بلند با پارچه خنک خود، برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.


حتما بخوانید: چگونه با پارچه لینن استایل ماکسیمال داشته باشیم


ایده دوخت مانتوهای ترکیبی با پارچه لینن طرح دار و ساده

ایده دوخت مانتوهای ترکیبی با پارچه لینن طرح دار و ساده

یکی از ایده های دوخت با پارچه لینن طرح دار دوخت مانتوی ترکیبی با پارچه لینن طرحدار و لینن ساده است. در طراحی این مانتو می توانید جیب های مانتو و یقه های آن را با پارچه لینن طرحدار بدوزید. یکی دیگر از ایده های دوخت مانتوهای ترکیبی با پارچه لینن طرح دار و لینن ساده، دوخت یک طرف مانتو با پارچه لینن طرح دار و طرف دیگر آن با پارچه لینن ساده است. اگر می خواهید استایلی خاص و جذاب داشته باشید، دوخت این مدل مانتوهای ترکیبی را به شما پیشنهاد می کنیم.

ایده دوخت مانتو لینن طرح دار با آستین سه ربع

ایده دوخت مانتو لینن طرح دار با آستین سه ربع

مانتو لینن طرح دار با آستین کوتاه، یک گزینه جذاب و جوانانه برای فصول گرم سال است. این مانتوها معمولا با طرح‌ های رنگارنگ پارچه لینن مناسب هستند. در طراحی و دوخت این مانتوها می توانید از جزئیات جذابی استفاده کنید. برای مثال روی آستین های لباس می توانید با بند پاپیون بدوزید.

قیمت پارچه لینن طرحدار

ایده دوخت مانتو دخترانه با پارچه لینن طرحدار

ایده دوخت مانتو دخترانه با پارچه لینن طرحدار

یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین انواع مانتو لینن، مانتو لینن دخترانه است. مانتو لینن با طرح گل را برای خانم های جوان پیشنهاد می کنیم. این مدل مانتوهای گل دار برای استایل خانم های جوان و سنین بالاتر مناسب است. اگر طرفدار استایل های مینیمال و ساده تر هستید می توانید مانتوهای لینن طرح دار با طرح های ظریف را انتخاب کنید. پارچه لینن با طرح های پر و شلوغ را هم به افرادی که طرفدار استایل های ماکسیمال هستند، پیشنهاد می کنیم. یکی از جذاب ترین انواع پارچه لینن طرح دار، استفاده از پارچه لینن با رنگ های روشن و ملایم گل دار است.

ایده دوخت مانتو راسته و جلوبسته با پارچه لینن طرحدار

از دیگر مدل های محبوب با پارچه لینن طرحدار، مدل مانتو راسته می باشد. یکی از جذاب ترین طرح های پارچه با پارچه لینن طرحدار، انواع پارچه های انیمال پرینت هستند. با پارچه لینن طرح دار با طرح های انیمال پرینت می توانید این مدل مانتوهای راسته را بدوزید. برای مثال انواع مانتوهای انیمال پرینت با طرح گوزن یا جغد از مدل های زیبای انیمال پرینت می باشند.

مانتوهای جلو بسته به دلیل پوشش کاملی که ایجاد می کنند بسیار کاربردی هستند. اگر می خواهید یک مانتوی کاربردی برای تابستان داشته باشید، این مدل راسته و دکمه دار را به شما پیشنهاد می کنیم. در صورت دلخواه می توانید در قسمت بالای آن دو عدد جیب نیز طراحی کنید.

ایده دوخت مانتو راسته و جلوبسته با پارچه لینن طرحدار

برای داشتن تیپی خاص و جذاب می توانید یک مانتوی زیبای لینن با پارچه لینن طرح دار انیمال پرینت بدوزید. یکی از استایل های جذاب و زیبا با پارچه لینن طرح دار با طرح انیمال پرینت را می بینیم. در این استایل از پارچه لینن طرحدار با طرح های فلامینگو استفاده شده است. طرح های فلامینگوی صورتی این استایل را بسیار جذاب و بامزه کرده است. این مانتو به صورت دکمه دار دوخته شده است. در این استایل می توانید از شلوار صورتی و کیف صورتی ست با آن استفاده کنید.

مانتو شومیزی لینن طرح دار

این روزها یکی از ترندی ترین مدل مانتوها انواع مانتوهای شومیزی هستند. این مدل مانتوها با قد کوتاه طراحی و دوخته می شوند. البته این مانتوها به صورت راحت و گشاد طراحی و دوخته شده اند.

مانتو شومیزی لینن

پارچه لینن طرح دار یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت چنین مانتوهایی می باشد. یکی از ایده های جذاب در دوخت انواع شومیز مانتویی، طراحی یک جیب در قسمت بالای این مانتو می باشد. یک جیب بزرگ برای این مانتو مناسب می باشد. همچنین آستین این مانتو را هم می توانید به صورت پاکتی بدوزید.

ایده دوخت مانتو تک جیب با پارچه لینن طرحدار

یکی از انواع پرطرفدار مانتو لینن طرحدار ، انواع مانتوهای لینن جیب دار هستند. این نوع مانتوها ظاهری شیک و جوان پسند دارند. مانتوهای لینن جیب دار را می توانید با قد کوتاه بدوزید.

از پر طرفدارترین و بامزه ترین طرح های پارچه لینن طرح دار برای دوخت این نوع مانتو، طرح کاکتوسی است. از پارچه لینن طرحدار کاکتوسی می توانید در دوخت مانتو لینن خود استفاده کنید. در این استایل می توانید از یک شلوار کرمی همرنگ با زمینه مانتو استفاده کنید.

یکی از ایده های جذاب دیگر در این استایل ست کردن آیتم های تیپتان با رنگ طرح های به کار رفته شده در مانتو می باشد. برای مثال در این استایل که کاکتوس با رنگ سبز به کار رفته شده می توانید از شال سبز همرنگ آن استفاده کنید. یک کیف ست همرنگ با این شال و طرح ها می تواند مکمل خوبی برای این استایل باشد. پیشنهاد می کنیم که در این استایل می توانید از کفش کتانی کرم استفاده کنید.

خرید پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوی لینن طرح دار پشت بلند

یکی دیگر از مدل های جذاب مانتو با پارچه لینن طرح دار دوخت یک مانتوی زیبا با پارچه لینن طرح دار با است که پشت آن از جلوی آن بلندتر می باشد. در این استایل از پارچه لینن طرح دار با تناژ رنگی سبزآبی روشن و قهوه ای استفاده شده است. زمینه این پارچه نیز با پارچه لینن با رنگ کرمی می باشد.

در این استایل می توانید از شلوار کرمی استفاده کنید. یک کیف دستی سبز و شال سبز انتخاب مناسبی برای این استایل خواهند بود. یکی دیگر از آیتم های مناسب برای این استایل یک کفش کتانی سفید است. این تیپ جذاب با آیتم هایی که دارد برای استایل های خنک بهاری و تابستانی مناسب است.

مانتوی پشت بلند

با پارچه لینن با تناژ رنگی زرد و قهوه ای می توانید یک استایل جذاب داشته باشید. در این استایل نیز دقیقا طراحی مانتو مانند استایل قبلی است؛ قسمت پشت مانتو بلند تر از قسمت جلوی آن دوخته شده است. در این استایل می توانید از یک کفش کتونی سفید استفاده کنید. یک شال سفید می تواند همراه خوبی برای این استایل باشد. یک کیف شیری نیز برای این استایل جذاب مناسب است.

اگر می خواهید تیپی زیبا و شاد داشته باشید می توانید از پارچه لینن طرح دار صورتی استفاده کنید. در این استایل می توانید مانتوی خود را با یک شال صورتی همرنگ با طرح های پارچه ست کنید. شلوار کرمی و کفش کتونی سفید برای تکمیل کردن این استایل مناسب هستند.


پیشنهاد مطالعه: مزایا و معایب پارچه شانتون نخ مانتویی


سخن آخر

پارچه لینن یکی از بهترین پارچه ها برای استایل های زیبا و خاص است. این پارچه دارای تنوع رنگی و طرحی بالایی می باشد. طرح های این پارچه برای هر سلیقه ای مناسب می باشد. انواع طرح های پارچه لینن شامل طرح های هندس و انتزاعی، طرح های شلوغ و متراکم، طرح های خلوت، طرح انواع گل و طرح های انیمال پرینت هستند. بر اساس سلیقه و استایل خود می توانید بهترین پارچه لینن را با طرح مناسب انتخاب کنید.

یکی از ایده های دوخت با پارچه لیننطرح دار دوخت یک مانتوی ترکیبی با پارچه ساده و لینن طرحدار می باشد. در این استایل می توانید یک طرف مانتو را با لینن ساده دوخته و سمت دیگر آن را با پارچه لینن طرح دار بدوزید. یکی دیگر از ایده ها این است که قسمت هایی مانند سر آستین و یقه های مانتو را با پارچه لینن طرح دار بدوزید.

اگر به لینن طرح دار با طرح های شلوغ و پیچیده علاقه دارید، بهتر است که با نحوه ست کردن آن نیز آشنا باشید. برای مثال در این استایل ها بهتر است که از آیتم های ساده استفاده کنید. با این روش استایل شما به خوبی به چشم می آید و استایلی خاص و زیبا خواهید داشت. یکی دیگر از انواع مدل مانتو با پارچه لینن طرحدار دوخت مانتوهای خاص با پارچه لینن کاکتوسی است.

در این استایل می توانید از شلوار کرمی ساده استفاده کنید. همچنین بهتر است که رنگ شال خود را با رنگ طرح های روی پارچه لینن ست کنید. رنگ کیفتان را هم می توانید با آن ها ست کنید و استایلی خاص و جذاب داشته باشید.

منبع: www.marksandspencer.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا