استایلبهار و تابستانطراحان و برندها

پارچه حریر گلدار در کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام

تصویر تاب خوردن پارچه حریر گلدار در میان باد، جلوه ای از روزهای گرم تابستان است. این پارچه زیبا و دوست داشتنی، یکی از محبوب ترین پارچه های تابستان محسوب می شود. برند برند اچ اند ام (H&M) نیز از این محبوبیت استفاده کرده و هر ساله در کالکشن جدید خود از این پارچه نهایت استفاده را می برد. پارچه های گلدار، یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استایلی شاد در بهار و تابستان هستند. اگر سبک و خنک باشند که تبدیل به گزینه ای بی بدیل می شوند. پارچه حریر گلدار تمام این ویژگی ها را دارد. در واقع ممکن است همکنون یک لباس حریر از برند H&M در کمد خود داشته باشید. اگر برای روزهای گرم پیش رو به دنبال پارچه یا مدل لباس حریر هستید، بررسی کالکشن جدید این برند می تواند برای شما الهام بخش باشد.

قیمت پارچه حریر گلدار

با برند اچ اند ام (H&M) آشنا شوید

قبل از بررسی کالکشن حریر تابستان 2023 برند اچ اند ام، بد نیست کمی بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. اچ اند ام برندی شناخته شده و جهانی است که در سال 1974 شروع به کار کرد. اولین فروشگاه این برند در سوئد و توسط ارلینگ پرسون افتتاح شد. ابتدا این فروشگاه با عنوان (Hennes) تنها لباس های زنانه برای فروش داشت. در سال 1968 ارلینگ پرسون فروشگاه Mauritz Widforss را در استکهلم خریداری کرد. به این ترتیب فروش لباس های مردانه را نیز آغاز کرد و نام Hennes & Mauritz را از آن این برند شد. این برند امروزه بیش از 5000 فروشگاه و 120000 کارمند در سراسر جهان دارد. برند اچ اند ام نامی پیشرو در صنعت فست فشن است و با برندهایی مانند Zara و Forever 21 رقابت تنگاتنگی دارد.

با برند اچ اند ام (H&M) آشنا شوید

تمرکز این برند بر تولید لباس های مد روز با قیمت کم است. H&M در سال 2021 بیش از 350 شعبه حضوری خود را تعطیل کرد تا بتواند با کاهش هزینه ها در فروش آنلاین بهتر عمل کند. این برند معمولا محصولات خود را برای ارائه به مشتریان جوان و طرفدار ترندهای روز مد، طراحی می کند. تولیدات این برند برای خانم ها، آقایان و کودکان بسیار شیک، ساده و تا حدی می توان گفت بادوام و مقرون بصرفه است. این ویژگی ها باعث شده است کالکشنی که در هر فصل ارائه می کنند، همانند بمب در سراسر جهان صدا کند. پارچه حریر گلدار یکی از محبوب ترین پارچه های به کار رفته در کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام است. اگر مایلید بیشتر با آیتم های موجود در این کالکشن آشنا شوید، مطالعه ادامه مطلب برای شما مفید خواهد بود.


مقاله مشابه: پارچه نخی گلدار در کالکشن تابستانی برند شین (shein)


کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام با پارچه حریر گلدار

پارچه حریر گلدار معمولا از الیاف مصنوعی تولید می شود. اما بافت آن به نوعی است که به راحتی هوا را از میان الیاف خود عبور می دهد. به همین دلیل بسیار سبک و کاملا خنک است. ایستایی ریزش دار آن نیز باعث شده است طراحان بتوانند از آن در طراحی لباس های مختلف استفاده نمایند. قیمت نسبتا ارزان و کاربردی بودن پارچه حریر گلدار، باعث شده است که برند اچ اند ام توجه بسیاری به این پارچه نشان دهد. در ادامه قصد داریم به زیباترین لباس های حریری که در کالکشن جدید این برند رونمایی شده، بپردازیم.

مانتو تابستانی با پارچه حریر گلدار

یکی از بیشترین کاربردهای پارچه حریر گلدار در طراحی مانتو است. این پارچه زیبا و دوست داشتنی را می توانید تبدیل به مانتوهای متنوعی نمایید. مانتوهای کوتاه و بدون دکمه، مانتوهای پیراهنی و دکمه دار و یا حتی انواع رویه نیز می توانید با این پارچه بدوزید. رویه ها معمولا کاربردهای مختلفی دارند. می توانید آنها را همراه با شومیز یا تی شرت به عنوان یک مکمل استایل بپوشید. در سفرهای تابستانی اگر به دنبال یک گزینه شیک برای روی لباس راحتی یا مایوی خود هستید، رویه حریر بسیار مناسب است. این رویه ها می توانند طرح های مختلفی داشته باشند. رویه های حریر شبیه کیمونو یا پانچ جزو رویه های پرفروش برند H&M هستند.

کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام با پارچه حریر گلدار

فراموش نکنید، این پارچه بدن نما است. به همین دلیل همواره باید لباسی مناسب زیر مانتوی حریر خود بپوشید. این کار باعث می شود شیک پوش تر به نظر برسید. در واقع مانتو و رویه های حریر، یک آیتم تزئینی در استایل محسوب می شوند. اگر آستری نداشته باشند یا دو تکه نباشند نمی توانید روی آنها به عنوان یک لباس مستقل مناسب استایل خیابانی، حساب کنید. می توانید برای انتخاب لباس های زیر این مانتو، از رنگ موجود در این پارچه طرحدار، کمک بگیرید.  مانتوهای اورسایزی این روزا با پارچه حریر گلدار طراحی می شود که کاملا برای طرفداران استایل کژوال مناسب است. این مانتوهای بلند و گشاد را می توانید با پیراهن و دامن نیز ست کنید. یک کیف بزرگ و صندل می تواند این استایل را به بهترین شکل تکمیل کند.

شومیزهای زنانه فانتزی

یکی از ویژگی های فوق العاده پارچه حریر گلدار، فرم پذیری آن است. به راحتی می توانید با این پارچه، لباس های مختلف و مدل دار طراحی کنید. شومیزهای طرحدار و فانتزی یکی از ترندهای سالهای اخیر است. این شومیزها به سادگی جلوه ای متفاوت به استایل شما می دهند. یقه های چین دار، یقه های کراواتی و یا پاپیونی همه جزو مدل هایی هستند که می توانید با حریر طراحی کنید. این پارچه ریزش دار برای طراحی سرآستین های مدل دار نیز کاملا مناسب است. با توجه به اینکه آستین های گشاد و پفی این روزها ترند هستند، می توانید با اضافه کردن گره یا پاپیون، شومیزهای زیباتری داشته باشید.

شومیزهای زنانه فانتزی

این شومیز های کاربردی با لباس های مختلفی ست می شوند. یک شومیز حریر را می توانید همراه با شلوار جین و مانتوهای نخی بپوشید. به این شکل یک استایل روزمره شیک خواهید داشت. اگر یک دامن شیک از جنس جین یا حریر پیدا کنید، ترکیب مناسبی برای مهمانی های نیمه رسمی خواهید داشت. اگر طرفدار استایل رسمی هستید شومیزهای حریر دراپه یا پلیسه، مدل های مجلسی تری هستند که می توانید برای استایل رسمی خود در نظر داشته باشید. این شومیزهای گلدار را می توانید با یک کت و شلوار ساده ست کنید.

خرید پارچه حریر اشکی طرحدار

دامن های چین دار با پارچه حریر گلدار

لغزندگی و ظرافت پارچه حریر گلدار به شما این امکان را می دهد که دامن های متنوعی با آن بدوزید. در میان کالکشن تابستان 2023 برند اچ اند ام نیز دامن های حریر جایگاه ویژه خود را دارند. انواع دامن های بلند، چین دار، ساده و مدل A LINE جزو مدل هایی است که می توانید با این پارچه بدوزید. اگر به پلیسه علاقه دارید، پارچه حریر برای دوخت دامن پلیسه نیز بسیار مناسب است. البته برای دوخت دامن با این پارچه، حتما به آستر کشی نیاز است. معمولا طراحان سعی می کنند پارچه آستر را هم رنگ با زمینه پارچه اصلی انتخاب نمایند. البته در میان مدل های برند H&M آسترهای رنگ بدن نیز طرفداران بسیاری دارد.

دامن های چین دار با پارچه حریر گلدار

اگر این سوال برای شما مطرح می شود که این دامن ها برای چه استایلی مناسب است، باید گفت برای خانم های خوش سلیقه و طرفدار مد کاملا مناسب خواهد بود. شما می توانید این دامن ها را در خانه و به عنوان لباس راحتی بپوشید. همراه با مانتوهای بلند و کوتاه و حتی انواع کت نیز این دامن های حریر قابل استفاده است. اگر یک مدل مناسب انتخاب کنید، برای مهمانی های دوستانه و حتی رسمی نیز می توانید دامن حریر بپوشید. این دامن ها همراه با کفش کالج و کفش پاشنه بلند، استایلی فریبنده برای شما می سازند.


حتما بخوانید: پارچه حریر پولک دوزی و هرآنچه باید در مورد آن بدانید


پیراهن های دراپه دار

پیراهن های دراپه دار

فرم ریزش دار پارچه حریر گلدار باعث می شود بهترین گزینه برای طراحی لباس با انواع چین و دراپه باشد. با توجه به اینکه این پارچه بدن نما است، به راحتی می توانید مدل های لایه لایه با آن طراحی کنید. پیراهن های کوتاه و بلند دراپه دار، یکی از پرفروش ترین محصولات برند H&M است. این دراپه های زیبا می تواند در قسمت های مختلف لباس باشد. روی سینه، روی بازو و یا دور کمر و به این صورت می تواند خطای دید ایجاد کرده و شما را لاغرتر نشان دهد. این پیراهن های ساده و دوست داشتنی از جنس حریر، هرگز قدیمی نمی شوند. با توجه به دوام و کیفیت این پارچه، باید بدانید در استفاده طولانی مدت نیز کاملا شکل و بافت خود را حفظ می کند. در نتیجه با خیالی آسوده می توانید از پوشیدن آن لذت ببرید.

پارچه حریر اشکی متری چنده

تاپ های گلی گلی

تاپ های گلی گلی

یکی از زیباترین محصولات برند اچ اند ام، تاپ های حریر گلدار آن است. این برند در طراحی تاپ و نیم تنه بسیار خلاقانه عمل می کند. به همین دلیل انواع تاپ های نیم تنه، کراپ های نیم آستین و تاپ های حریر مجلسی را می توانید در میان محصولات آن ببینید. این تاپ های گلدار و زیبا، جلوه ای دوست داشتنی به استایل شما می دهد. پارچه حریر به سادگی در استایل کژوال با پارچه های دیگر ست می شود. این تاپ ها را می توانید مانند شومیز حریر با انواع شلوار جین و کتان بپوشید. برای استایل مجلسی کاملا با انواع پارچه کرپ و حریر ست می شود. اگر برای زیر شومیزحریر خود به دنبال یک لباس مناسب هستید، این تاپ ها گزینه ای ایدئال خواهند بود.

منبع: hm.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا