استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه حریر و ایده دوخت خاص ترین مینی اسکارف ها

روسری دنیای خاص خود را دارد و انواع روسری های گوناگون بر اساس سلیقه افراد دوخته شده است. یکی از ترندهای جذاب در دنیای روسری، مینی اسکارف های گوناگون هستند. همانطور که از نام این روسری پیداست، نوعی روسری با قواره کوچک است. جالب است بدانید مینی اسکارف ها معمولا در سایز ۷۵ سانتیمتر در ۷۵ سانتیمتر طراحی و دوخته می شوند. مینی اسکارف های طراحی و دوخته شده با پارچه حریر یکی از جذاب ترین ترندهای امروزه دنیای فشن و مد هستند.

مینی اسکارف ها از زمان های گذشته مورد توجه افراد بوده اند و ترند جذابی بودند. اما جالب است بدانید که مینی اسکارف به یکی از ترندهای جذاب این روزها نیز تبدیل شده است. این روسری ها نه تنها در ایران مورد توجه قرار گرفته اند، بلکه در جوامع غربی نیز طرفداران خاص خود را دارند. برای داشتن یک استایل دوست داشتنی کلاسیک، مینی اسکارف انتخابی جذاب است.

مینی اسکارف به جز پوششی که برای سر مهیا می کند، کاربرد های دیگری نیز دارد. برای نمونه می توانید از آن برای دستمال گردن نیز استفاده کنید. حتی می توانید موهای خودتان را با این روسری ها ببافید.

خرید انواع پارچه حریر مناسب مینی اسکارف

 

مینی اسکارف با  پارچه حریر گلدار

یکی از زیباترین مدل های مینی اسکارف، انواع مینی اسکارف های حریر هستند. پارچه های حریر کار شده نمای جذابی را روی سر ایجاد خواهند کرد. به علاوه پارچه های حریر طرح دار نیز انتخاب خوبی برای دوخت یک مینی اسکارف زیبا هستند.

یکی از  دغدغه های افراد هنگام پوشیدن انواع مانتو و لباس های شلوغ و پر کار، این است که با شال و روسری های بلند، یقه لباس پوشانده می شود و زیبایی مانتو به چشم نمی آید. مینی اسکارف ها این مشکل را حل کرده اند. با این روسری ها دیگر لباس شما زیر شال یا روسری های بلند پف نمی کند.

در استایل های پیش رو، روسری حریر گلدار و طرح دار قلبی انتخاب شده است. (برای خرید عمده پارچه کلیک کنید) این روسری ها رو می توانید با مانتوهای ساده ست کنید. حتی ست کردن این روسری ها با انواع مانتوهایی که دارای خرج کار هستند نیز بسیار عالی می شود. برای نمونه ست کردن این روسری ها با مانتوهای سوزن دوزی نیز ایده بسیار جذابی است.

خال خالی و جذاب با پارچه حریر

انواع لباس های خال خالی عنصر اصلی در هر تیپی هستند. مینی اسکارف های خال دار دوخته شده با پارچه حریر نیز از جذاب ترین نوع مینی اسکارف ها هستند. یکی از ایده های جذاب که می توانید با آن ها اجرا کنید، ست کردن خال خال های روی مینی اسکارف با رنگ لباستان است.

مینی اسکارف با پارچه حریر خال خالی

این نوع روسری ها را می توانید با انواع مانتوهای کتی، شومیز، پالتو و پیراهن های سنتی خود ست کنید. این مینی اسکارف های جذاب یک استایل کلاسیک نوستالژیکی را برای شما ایجاد کرده و حتی پوشش غربی ها را نیز نمایان می کند.

این روسری ها برای عکاسی های هنری و جذاب شما نیز بسیار پیشنهاد می شوند. جالب است بدانید پوشیدن مینی اسکارف باعث قد بلندتر به نظر رسیدن شما می شود. از این رو اگر ظریف اندام هستید و دوست دارید قدتان بلندتر به نظر برسد، این آیتم را فراموش نکنید.

مناسب برای استایل کژوال و رسمی

مینی اسکارف ها برای انواع تیپ های رسمی و کژوال می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اگر دوست دارید یک استایل رسمی با این روسری ها داشته باشید، یک مانتوی کتی ایده بسیار خوبی است. اما اگر می خواهید استایلی کژوال را با مینی اسکارف تجربه کنید، شومیز یا پیراهن لش مناسب است. مینی اسکارف ها برای دورهمی های دوستانه و مهمانی های خانوادگی بسیار عالی هستند.

 


حتما بخوانید: پارچه خال خالی و 8 ایده برای داشتن استایلی خاص


 

جوان تر به نظر رسیدن با مینی اسکارف های شاد و طرح دار

مینی اسکارف ها باعث می شوند که چهره فرد کوچکتر از سن حقیقی به نظر برسد. به خصوص اگر طرح های شاد و چشم نوازی روی مینی اسکارف کار شده باشد. برای نمونه مینی اسکارف های خال خالی رنگی یکی از این موارد هستند. در این استایل مینی اسکارف خال خالی با پارچه حریر دوخته شده است. این مینی اسکارف با انواع خال خالی های رنگی سفید، صورتی، کرمی، آبی و غیره قابل دوختن است و استایل شیکی را برای شما به وجود می آورد.

پارچه حریر و مینی اسکارف های جذاب

در این استایل زیبا مینی اسکارف حریر خالدار با مانتوی کتی ست شده و استایلی رسمی و عالی را به وجود آورده است. یکی دیگر از ست هایی که می توانید با این مینی اسکارف داشته باشید، پوشیدن یک مانتوی کتی مشکی می باشد. خال خال های رنگی مینی اسکارف باعث می شوند که تیپ شما از یکنواختی در بیاید.

مشاهده رنگهای دوستداشتنی پارچه حریر خالدار

 

استایل های دخترانه و زیبا با مینی اسکارف گل گلی

اگر دوست دارید یک تیپ دخترانه زیبا داشته باشید، مینی اسکارف های گل گلی انتخابی شایسته هستند.‌ برای نمونه در این استایل دخترانه مینی اسکارف حریر با مانتو جلیقه سفید مشکی ست شده است.

استایل های دخترانه و زیبا با مینی اسکارف گل گلی

طرح های گل ایجاد شده روی پارچه حریر، ظاهری دخترانه را به این استایل می دهد. این روسری با گل های بزرگ برای افرادی مناسب است که دوست دارند طرح های روسری به خوبی مشخص باشد. جالب است بدانید طرح هایی که دارای تضاد رنگی با پارچه هستند، بسیار واضح به چشم می آیند. در این مینی اسکارف نیر طرح های گل سفید و گلبهی روی روسری مشکی بسیار زیبا دیده می شوند.

 


مقاله مرتبط: بهترین پارچه برای روسری کدام است؟


 

انتخاب سلبریتی ها؛ مینی اسکارف با پارچه حریر

اخیرا در پوشش سر سلبریتی ها شاهد مینی اسکارف های مختلفی بوده ایم. این بار لاله مرزبان با یک مینی اسکارف حریر گل دار ظاهر شد. این مینی اسکارف با پارچه حریر دوخته شده و گل های زیبا و ظریف روی آن خود نمایی می کنند. گل های بابونه جذاب روی پارچه حریر مشکی بسیار خوش درخشیده اند‌. لاله مرزبان این مینی اسکارف را با یک مانتوی کتی بلند ست کرده است.

انتخاب سلبریتی ها؛ مینی اسکارف با پارچه حریر

در همراهی با این استایل انتخاب یک لباس سفید ساده از زیر کت انتخابی هوشمندانه بوده است. در این استایل یک کمربند ظریف زرد با کیف زرد و کاراملی ست می شوند. این مینی اسکارف را می توانید با انواع مانتو های مشکی، سفید و زرد نیز ست کنید. همچنین اگر آیتم های دیگر تیپتان از رنگ های این روسری هستند می توانید مانتوی طوسی یا انواع مانتوهای خنثی بپوشید.

 

قیمت پارچه حریر ساده

 

سخن آخر

مینی اسکارف ها از جذاب ترین آیتم ها برای پوشش سر هستند که از زمان های گذشته مورد پسند افراد قرار گرفته اند. این روسری ها در کشورهای غربی نیز بسیار مورد توجه افراد بوده اند. در دنیای مد امروزی نیز شاهد انواع و اقسام مدل های مینی اسکارف بوده ایم. پارچه حریر با ظرافت و بافت خاصی که دارد برای دوخت مینی اسکارف های زیبا و چشم نواز، پارچه مناسبی است. به خصوص اگر روی این پارچه گلدوزی شود نیز نمای بسیار زیباتری پیدا خواهد کرد.

یک ایده غلط در خصوص مینی اسکارف ها این است که این نوع روسری ها برای افراد با سن های پایین تر طراحی شده اند. این در حالی است که مینی اسکارف ها حتی برای خانم های مسن نیز قابل استفاده هستند.

مینی اسکارف ها را برای لباس و مانتوهای پر کار بسیار پیشنهاد می کنیم. زیرا زمانی که شال و روسری روی یقه مانتو های پر کار می افتند زیبایی لباس مشخص نمی شود و زیر مانتو و روسری بلند هم حجیم می شود. مینی اسکارف باعث می شود که طرح های روی لباس شما به خوبی دیده شود. اگر می خواهید سنتان بالاتر نرود و جوان تر به نظر برسید هم مینی اسکارف گزینه جذابی است.

در این مطلب با انواع مینی اسکارف های دوخته شده با پارچه حریر آشنا شدیم. انواع مینی اسکارف های خال خالی، گل دار با گل های ریز و درشت را بررسی کردیم.

 

منبع: etsy.com

4.5/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا