اخبارسلبریتی ها

جدیدترین عکس های آنجلینا جولی برای مجله وگ + بررسی استایل او

آنجلینا جولی بازیگر جذاب هالیوود است که از جوانی تا امروز که در آستانه 50 سالگی قرار دارد، با عنوان سوپراستار شناخته می شود. این زیبای یگانه و بی رقیب همواره در صد اخبار بازیگران هالیوود بوده است. در واقع آنجلینا جولی همیشه سعی می کند زندگی آرام و بی حاشیه ای داشته باشد. اما جذابیت او چه از نظر ظاهری و چه از نظر شخصیتی، باعث شده همواره زیر ذره بین رسانه ها قرار بگیرد. همانطور که می دانید، این بازیگر معروف فعالیت های بشردوستانه بسیاری انجام می دهد. او همواره به عنوان یکی از مطرح ترین شخصیت های معروف جهان شناخته می شود. به همین دلیل عکس های آنجلینا جولی را ممکن است هر روز در مجلات و رسانه های مختلف ببینید.

آنجلینا جولی پس از جدایی از برد پیت، اندکی از هنر خود و رسانه ها فاصله گرفت. قصد او از این کار ایجاد شرایطی امن و آرام برای خود و خانواده بزرگش بود. اما در روزهای اخیر مصاحبه ای از او در مجله وگ به چاپ رسیده است. او در این مصاحبه در مورد راه اندازی آتلیه شخصی خود و احتمالا برند اختصاصی اش صحبت کرده است. عکس های چاپ شده در این مقاله جزو جدیدترین عکس های آنجلینا جولی به حساب می آید. از آنجایی که پس از مدت ها عکس و مصاحبه جدیدی از او منتشر شده، این مقاله نظر طرفدارانش را به خود جلب کرده است. ما نیز قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی این عکس های آنجلینا جولی بپردازیم. علاوه بر این، اشاره ای به جذاب ترین و معروف ترین استایل های او نیز خواهیم داشت.

خرید پارچه استات

جدیدترین فتوشات های آنجلینا جولی برای مجله vogue

قبل از اینکه به بررسی بهترین و معروف ترین لباس هایی که آنجلینا جولی در مراسم های مختلف بر تن داشته بپردازیم، قصد داریم به جدیدترین عکس های آنجلینا جولی اشاره کنیم. این عکس ها در نوامبر 2023 و توسط آنی لیبوویتز، عکاس اختصاصی مجله مد vogue گرفته شده است. بیشتر این عکس ها در فضای آتلیه جدید آنجلینا جولی گرفته شده و همانطور که انتظار می رود، طیف رنگی فضای عکس ها تیره و خنثی است. زیرا به طور کلی می توان گفت آنجلینا جولی طرفدار استایل مینیمال است و به رنگ های خنثی و سفید و مشکی علاقه ای انکار نشدنی دارد.

عکس های آنجلینا جولی با پیراهن تور صورتی

پیراهن-تور-صورتی-آنجلینا-جولی

در میان جدیدترین عکس های آنجلینا جولی، این پیراهن از همه جذاب تر و البته جنجال برانگیزتر است. از آنجایی که آنجلینا به لباس های رنگی علاقه چندانی ندارد، می توانید در این عکس او را در یکی از متفاوت ترین استایل هایش ببینید. او در این عکس نمادین یک پیراهن دکلته با دامنی از تور پلیسه بر تن دارد. زمینه پیراهن به رنگ سفید، یکی از محبوب ترین رنگ های آنجلینا است. این لباس به طور نامتقارنی طرحی آبرنگی به رنگ صورتی جیغ دارد. در دستان آنجلینا نیز چند ابزار رنگ پاش دیده می شود. به نظر می رسد او قصد دارد با این عکس به مخاطبان خود بگوید قصد دارد دنیایی جدید با رنگی جدید بسازد.

آنجلینا جولی با پیراهن ساتن

آنجلینا-جولی-با-پیراهن-ساتن

عکس فوق العاده دیگری که در میان جدیدترین عکس های آنجلینا جولی برای مجله وگ دیده می شود، عکسی با تم رنگی قهوه ای است. آنجلینا در این عکس یک پیراهن بلند کهربایی بر تن دارد. یک شنل بسیار ساده و چشمگیر نیز با پارچه مخمل روی دوش او است. برای زمینه این عکس نیز از یک پرده خاکی رنگ استفاده شده است. به نظر می رسد قرار است مخاطب در این عکس آنجلینا جولی را به شکل یک الهه در یونان باستان ببیند.


پیشنهاد خواندنی: بررسی استایل جی جی حدید، سوپر مدل معروف


تاپ دکلته سفید با جزئیات خاص

تاپ-دکلته-سفید-آنجلینا

در میان جدیدترین عکس های آنجلینا جولی که برای مجله وگ گرفته شده است، این استایل بیش از همه نشانگر سلیقه همیشگی آنجلینا است. همانطور که می دانیم آنجلینا یک طرفدار استایل مینیمال با رنگ های سفید و مشکی است. در این عکس او یک تاپ دکلته سفید بر تن دارد. جنس تاپ از ساتن آمریکایی است و روی آن گلدوزی های بسیار ساده اما معناداری به رنگ مشکی دیده می شود. طرح های روی این لباس کاملا بیانگر سلیقه خاص و پیچیده آنجلینا است. او این تاپ تقریبا مجلسی را با یک شلوار بگ مشکی ساده ست کرده است.

با جذاب ترین استایل های آنجلینا جولی آشنا شوید

قصد داشتیم در این مطلب تنها به جدیدترین عکس های آنجلینا جولی که برای مجله وگ گرفته شده، بپردازیم. اما اگر به سادگی از کنار استایل منحصر به فرد این بازیگر بی رقیب بگذریم، اندکی بی انصافی کردیم. در ادامه قصد داریم شما را با زیباترین لباس هایی که آنجلینا جولی در سالها گذشته بر روی فرش قرمز بر تن داشته، آشنا کنیم.

 کت و دامنی متفاوت آنجلینا جولی

عکس-آنجلینا-جولی-با-کت-و-دامنی-متفاوت

یکی از جدیدترین عکس های آنجلینا جولی متعلق به حضور او در اکران فیلم The Eternals است. این استایل کاملا مطابق با سلیقه همیشگی او بود. کت و دامنی خاص و متفاوت با رنگ مشکی به همراه یک شومیز کرپ سفید که در زیر آن دیده می شود. برای طراحی کت، طراحان برند Valentino از پارچه کرپ استفاده کردند. در قسمت دور یقه و سر آستین این کت شما پارچه ساتن می بینید که به عنوان خرجکار استفاده شده است. دامن این استایل از پارچه ساتن آمریکایی است. ایستایی این پارچه بسیار بالا بوده و بهترین گزینه برای دوخت دامن های مدل دار و بلند و پفی است. این استایل خاص را آنجلینا در اکتبر 2021 روی فرش قرمز پوشیده بود.

قیمت پارچه ساتن براق

او در پیراهنی پولک دوزی شده

آنجلینا-جولی-در-پیراهنی-پولک-دوزی-شده

اگر به دقت عکس های آنجلینا جولی را مشاهده کنید، به ندرت لباس های سنگ دوزی یا پولک دوزی شده می پوشد. او معمولا ترجیح می دهد از پارچه های بسیار ساده و تک رنگ در استایل خود استفاده کند. او برای اولین نمایش Maleficent 2 در لندن این پیراهن درخشان و خیره کننده را بر تن دارد. این پیراهن مجلسی سفید رنگ ترکیبی از پارچه تور با پولک های نقره ای ظریف است. یقه هفت لباس و سرشانه های زاویه دار آن، ابهت بسیاری به این استایل داده است. شنل این لباس و اکسسوری فلزی طلایی رنگی که آنجلینا بر تن دارد، این استایل را به بهترین شکل ممکن تکمیل کردند. این لباس متعلق به برند Ralph & Russo است که به شکل اختصاصی برای آنجلینا طراحی شده است.

آنجلینا جولی با پیراهن کرپ مشکی

آنجلینا-جولی-با-پیراهن-کرپ-مشکی

با مشاهده عکس های آنجلینا جولی برای حضور در اولین نمایش Maleficent 2 که در لندن برگزار شد، یک لباس جذاب دیگر از او می بینیم. آنجلینا در این استایل، یک پیراهن میدی مشکی بر تن دارد. او که در فیلم Maleficent با عنوان شرور، نقش اصلی را دارد باید جلوه ای از یک زن شرور و شیطانی باشد. به همین دلیل سعی کرده است با انتخاب اکسسوری های مناسب، این لباس شیک و ساده را برای شخصیت اصلی Maleficent آماده کند. کفش های نوک تیز، کمربند و تل سری که با گل میخ تزئین شده، جزو این اکسسوری ها هستند. این پیراهن مشکی زیبا که ترکیبی از پارچه کرپ و پارچه دانتل بود، توسط برند Alexander McQueen طراحی شده است.

استایل کلاسیک او

استایل-کلاسیک-آنجلینا-جولی

یکی از درخشان ترین عکس های آنجلینا جولی، متعلق به حضور او در مراسمی در کلیسای جامع سنت پل است. آنجلینا جولی در این مراسم استایلی بسیار کلاسیک و زیبا دارد. او پیراهن میدی با پارچه ساتن استات بر تن کرده که یقه ای قایقی و شل دارد. فرم یقه باعث شده زیبایی شانه های پهن او دو چندان شود. برای اکسسوری نیز می بینیم دستکش و کلاهی شیک و خاص ست با پارچه لباس بر تن دارد. آستین پیراهن سه ربع است و قد دامن نیز اندکی تا پایین زانو به نظر می رسد. این استایل کلاسیک و زنانه کاملا برای حضور در کلیسا مناسب است. علاوه بر این، بسیار بر اندام کشیده آنجلینا نشسته است. این پیراهن ساده و درخشان نیز توسط برند Ralph & Russo طراحی شده است.

خرید پارچه ساتن ال ایکس

پیراهنی از جنس ساتن

آنجلینا-در-پیراهنی-از-جنس-ساتن

پارچه ساتن استات یکی از محبوب ترین پارچه ها برای طرفداران استایل مینیمال است. در واقع این پارچه ساده و درخشان با ایستایی خاصی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی لباس مجلسی مناسب خانم های ساده پسند است. به همین دلیل می توانید عکس های زیادی از آنجلینا جولی ببینید که در آن پیراهن ساتن بر تن دارد. به خصوص در جدیدترین عکس های آنجلینا جولی که برای مجله وگ گرفته شده است. آنجلینا برای حضور در فرش قرمز بازیگران هالیوود در سال 2017، پیراهن بسیار ساده ای از جنس پارچه ساتن استات بر تن دارد. این پیراهن شیک با رنگ خاکستری روشن، توسط Jenny Packham طراحی شده است. آنجلینا برای تکمیل این سادگی بی نظیر، تنها از یک کفش پاشنه با پارچه ساتن استفاده کرده است.

عکس های آنجلینا جولی در گلدن گلاب 2018

گلدن-گلاب-2018

در میان عکس های آنجلینا جولی، عکس حضور او در جشنواره گلدن گلاب 2018 نیز بسیار پر سر و صدا بود. او همراه پسرخوانده بزرگش که پکس نام دارد، روی فرش قرمز این جشنواره حاضر شد. او در این تصویر پیراهن مشکی بلندی از برند Versace بر تن دارد. این لباس در قسمت زیری یک پیراهن دکلته مشکی ساده دارد. بر روی آن یک پارچه حریر بسیار ظریف کار شده است. این حریر روی نواحی کمر چین های بسیار زیبایی ایجاد کرده است. آستین های کلوش آن نیز جزو نقاط مثبت این لباس به حساب می آید. طراح خوش ذوق، برای تزئین این لباس از پر که یک اکسسوری ترند سال محسوب می شود کمک گرفته است. به نظر می رسد آنجلینا جولی تنها زنی است که در لباسی ساده و سراپا مشکی، می تواند تا این حد در هر جمعی بدرخشد.

منبع: https://www.vogue.co.uk/article/angelina-jolie-interview-atelier-jolie

3.5/5 - (53 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اینم خانم انقد دوست داشتنی و زیباست انقدر شیفته ی شخصییت و استایلو سبک زندگیشم که نگم براتون با بیگانه و یه تیشرت نخی هم که باشه به نظرم تو دنیا تک تک تک براش آرزوی خوشبختی بی قید و شرط دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا