استایلروزمره و کاربردی

با پارچه چرخکاری هندی چی بدوزیم + عکس

پارچه چرخکاری هندی یکی از جدیدترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه زیبا به صورت خاص برای دوخت لباس های بهاره و تابستانه استفاده می شود. در فرآیند تهیه پارچه چرخکاری، خطوط مختلف افقی، عمودی یا مورب، به وسیله چرخ خیاطی روی پارچه دوخته می شوند. این خطوط افکت منظمی را روی پارچه ایجاد می کنند و باعث می شوند که ظاهر جذاب تری داشته باشد.

تکنیک چرخکاری را می توان روی پارچه های مختلفی انجام داد. پارچه چرخکاری هندی معمولا از جنس لینن یا باتیک است. شما می توانید با استفاده از این پارچه پر نقش و نگار مدل های مختلف لباس های خنک بهاره و تابستانه را بدوزید. انواع مانتو، کت، کراپ کت، وست و پیراهن از جمله کاربردهای این پارچه زیبا به شمار می روند. علاوه بر این، شما می توانید پارچه چرخکاری هندی را به عنوان خرجکار با پارچه های دیگر ترکیب کنید. در این مطلب قصد داریم درباره لباس هایی که می توان با این پارچه تابستانه زیبا دوخت صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه-چرخکاری

پارچه چرخکاری هندی چیست؟

قبل از این که به معرفی لباس های قابل دوخت با پارچه چرخکاری هندی صحبت کنیم، بهتر است با ماهیت این پارچه آشنا شویم. به طور کلی، چرخکاری یکی از تکنیک های تزئین پارچه است. این تکنیک را می توان روی پارچه هایی با جنس های مختلف پیاده سازی کرد. پارچه چرخکاری هندی یکی از جذاب ترین پارچه های تابستانه موجود در بازار است. از پارچه های لینن یا نخی باتیک به صورت عمده به عنوان بستر چرخکاری در این مدل پارچه استفاده می شود.

پارچه چرخکاری هندی چیست؟

ویژگی های این پارچه به صورت مستقیم تحت تاثیر جنس بستر آن است. بنابراین می توان گفت که پارچه چرخکاری هندی بسیار نازک، سبک و خنک است. این پارچه ها جذب رطوبت بالا و راحتی پوشش خوبی دارند. از آن جایی که سطح رویی این پارچه ها چرخکاری شده است، ایستایی آن ها نسبتا خوب است. بنابراین می توان به راحتی از آن ها برای دوخت انواع کت و مانتو استفاده کرد. شما می توانید مدل های مختلف این پارچه زیبا را از طریق فروشگاه پارچه نگار مشاهده و خریداری کنید.


بیشتر بخوانید: بهترین پارچه ها برای دوخت لباس خواب + عکس


با پارچه چرخکاری هندی چی بدوزیم؟

پارچه چرخکاری هندی یکی از زیباترین پارچه های بهاره و تابستانه است. شما می توانید با استفاده از این پارچه خاص استایل های متنوعی را طراحی کنید. نقش و نگارهای زیبا روی این پارچه جذاب، به استایل شما رنگ و سرزندگی می بخشند. این پارچه باکیفیت متریال ایدئالی برای دوخت انواع مانتو، کت، وست و پیراهن تابستانه است. در ادامه مدل های مختلف لباس هایی را که می توان با این پارچه منحصر به فرد دوخت را به شما معرفی می کنیم.

مانتو

مانتو یکی از پراستفاده ترین لباس ها برای خانم های ایرانی است. یک مانتو تابستانه مناسب باید از پارچه های خنک و نازک دوخته شود. پارچه چرخکاری هندی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای بهاره و تابستانه است. شما می توانید با استفاده از این پارچه جذاب مدل های مختلف مانتوی کوتاه، بلند، جلوباز و جلوبسته را طراحی کنید. پارچه چرخکاری هندی بسیار نرم و لطیف است. همچنین به هیچ وجه بدن نما نیست. بنابراین مانتوهایی که با این پارچه دوخته می شوند به هیچ وجه به لایی یا آستر نیاز ندارند.

مانتو

شما می توانید این مانتوها را با مدل های مختلف شلوار ست کنید. همراهی مانتوی دوخته شده با پارچه چرخکاری هندی و شلوار جین برای شما یک استایل کژوال و روزمره را می سازد. همچنین ست کردن این مانتوها با شلوارهای لینن و پارچه ای به شما کمک می کند که استایل مناسبی برای حضور در مهمانی ها داشته باشید. شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه پارچه نگار، به طیف گسترده ای از پارچه های مانتویی دسترسی داشته باشید.

کت

یکی دیگر از لباس های جذابی که می توان با استفاده از پارچه چرخکاری هندی دوخت، کت است. خطوط دوخت روی این پارچه باعث شدند که ایستایی خوبی داشته باشد. بنابراین دوخت انواع مختلف کت با پارچه چرخکاری به آسترکشی یا لایی گذاری نیاز ندارد. کت های دوخته شده با این پارچه گزینه های مناسبی برای پوشیدن در روزهای گرم تابستان به شمار می روند.

کت

 

شما می توانید مدل های مختلف کت چرخکاری هندی را با آیتم های کژوال یا رسمی ست کنید. کت های چرخکاری گزینه های بسیار خوبی برای حضور در جلسات رسمی و قرارهای مهم به شمار می روند. این کت ها به راحتی با شال و شلوار ساده ست می شوند. در این حالت کت پر نقش و نگار شما به عنوان آیتم اصلی استایلتان به چشم می آید.

خرید پارچه باتیک چرخکاری

وست

وست یکی از آیتم هایی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. برش وست بسیار شبیه به برش کت و مانتو است، با این تفاوت که آستین ها در وست حذف شدند. شما می توانید با استفاده از انواع پارچه های بهاره و تابستانه، انواع وست را بدوزید. پارچه چرخکاری هندی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت انواع وست است. شما می توانید از طرح ها و رنگ های مختلف این پارچه برای دوخت وست با قد و مدل های مختلف استفاده کنید.

وست چرخکاری هندی

علاوه بر این، می توانید برای استایل کردن وست های چرخکاری، از مدل های مختلف شلوار، دامن و شومیز استفاده کنید. استفاده از شلوارهای مام استایل یا بگی لینن همراه با یک شومیز ساده به شما کمک می کند که استایل کژوال جذابی داشته باشید. همچنین ست کردن وست چرخکاری با دامن و شومیزهای فانتزی و مدل دار، برای شما یک استایل شیک برای حضور در مهمانی ها می سازد.

کراپ کت

کراپ کت هم یکی از آیتم هایی است که در سال های گذشته ترند شده است. از این لباس جذاب می توان در استایل های کژوال، خیابانی و رسمی مختلفی استفاده کرد. برای دوخت مدل های مختلف کراپ کت می توان از پارچه چرخکاری هندی استفاده کرد. شما می توانید کراپ کت خود را با مدل های مختلف دامن، سارافون و یا شلوار ست کنید.

کراپ کت

ترکیب سارافون و کراپ کت یکی از جدیدترین استایل های تابستانه ای است که طرفداران زیادی دارد. یک دامن یا سارافون لینن ساده بهترین گزینه برای همراهی کراپ کت چرخکاری به شمار می رود. این استایل تابستانی طبیعی به شما کمک می کند که در روزهای گرم تابستانی احساس خنکی و راحتی داشته باشید.

قیمت پارچه لینن چرخکاری

پیراهن

مدل های مختلف پیراهن کوتاه و بلند از جمله پرطرفدارترین آیتم های تابستانه به شمار می روند. پیراهن هایی که با پارچه چرخکاری هندی دوخته می شوند، علاوه بر زیبایی، بسیار راحت هستند. بنابراین می توان از آن ها در طیف گسترده ای از موقعیت های روزمره و کژوال استفاده کرد.

پیراهن چرخکاری هندی

شما می توانید پیراهن های بلند تابستانه ای که با پارچه چرخکاری دوخته می شوند را با مدل های مختلف صندل تابستانه ست کنید. همچنین می توانید استایل خود را با کیف دستی های بزرگ و شال های ساده تکمیل کنید. همراهی این آیتم ها به شما کمک می کند که در روزهای گرم تابستانی خیره کننده به نظر برسید.

شال

شال و روسری از جمله پراستفاده ترین آیتم های پوشش در بین خانم های ایرانی به شمار می روند. شال های مناسب برای تابستان، اغلب از پارچه های ظریف و نازک، مثل پارچه نخی یا حریر تولید می شوند. در حال حاضر، از پارچه چرخکاری هندی برای تولید شال و روسری استفاده می شود. شال های تولید شده با این پارچه ها بسیار شکیل و زیبا هستند. در بعضی از موارد این شال ها را از ترکیب یک پارچه ساده مثل پارچه نخی ساده با پارچه چرخکاری تولید می کنند.

شال

شما می توانید شال های دوخته شده با پارچه چرخکاری هندی را با لباس های کژوال و رسمی مختلفی ست کنید. همچنین اگر تولید کننده شال و روسری هستید، می توانید این پارچه را به صورت عمده از فروشگاه پارچه نگار تهیه کنید.

ترکیب پارچه چرخکاری هندی با پارچه های دیگر

پارچه چرخکاری هندی کاربردهای متنوعی دارد. امروزه استفاده از این پارچه به عنوان خرج کار و یا در ترکیب با پارچه های دیگر بسیار رایج است. شما می توانید این پارچه را با انواع پارچه های ساده یا کار شده ترکیب کنید. به عنوان مثال همراهی پارچه چرخکاری با پارچه های ساده ای مثل لینن یا وال هندی به شما کمک می کند که لباس های جالبی را طراحی کنید. همچنین استفاده از این پارچه ها در کنار پارچه های خاصی مثل پارچه خامه دوزی باعث می شود که بتوانید کت و مانتوهای مجلسی جذابی بدوزید.

ترکیب پارچه چرخکاری هندی با پارچه های دیگر

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره پارچه چرخکاری هندی صحبت کردیم. این پارچه یکی از جذاب ترین پارچه های تابستانه موجود در بازار است. این پارچه خاص از دوخت خطوط در جهت های مختلف روی پارچه های از جنس لینن و باتیک تولید می شود. بنابراین ویژگی هایی شبیه به پارچه لینن و نخی باتیک دارد. از این پارچه نازک و خنک می توان برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های کژوال و رسمی استفاده کرد. مدل های مختلف مانتو، کت، پیراهن، وست و کراپ کت از جمله کاربردهای عمده این پارچه پرنقش و نگار به حساب می آیند. فروشگاه پارچه نگار طیف گسترده ای از پارچه های چرخکاری شده با طرح ها و رنگ های مختلف را در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع: https://www.bagsoflove.co.uk

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا