استایلمهمانی و مجلسی

پارچه دانتل شانتیه چیست و چطور از آن در طراحی لباس استفاده کنیم + عکس

برای داشتن یک استایل جذاب به نوع پارچه و مدل دوخت آن باید توجه ویژه ای داشته باشید. چیزی که استایل شما را خاص و متفاوت می کند، داشتن ایده ای جذاب و نو برای دوخت یک پارچه است. یکی از زمان هایی که خانم ها برای داشتن یک ظاهر زیبا نهایت تلاش خود را می کنند، زمانی است که به مهمانی یا مراسم بزرگی دعوت می شوند. برای شرکت در این مراسم ها معمولا از پارچه های خاصی استفاده می شود. یکی از پارچه های پرفروش و پرطرفدار برای شرکت در این مراسم ها پارچه دانتل شانتیه است. پارچه دانتل شانتیه ظاهر زیبا و متفاوتی نسبت به سایر پارچه ها دارد. اگر قصد دارید این بار استایل متفاوتی را برای مراسم های خود تجربه کنید، این پارچه برای شما است. پس با ما همراه باشید تا با کاربردهای این پارچه در لباس های مختلف آشنا شویم.

خرید-دانتل-شانتیه

با پارچه دانتل شانتیه بیشتر آشنا شوید؟

پارچه دانتل شانتیه را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار طبقه بندی کرد. این پارچه بافت ظریف و نازکی دارد. از این رو دوخت آن نیاز به دقت زیادی دارد. ظاهر ظریف و زیبای این پارچه در نگاه اول توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند. بافت اصلی این پارچه توری شکل است. در زمان تولید، این پارچه به شکل طرحدار بافته می شود. طرح ها و نقش های این پارچه متنوع است از این رو به خوبی سلیقه تمامی مخاطبان را پوشش می دهد. از آنجایی که بافت این پارچه توری شکل است، اکثرا برای دوخت آن از آسترکشی استفاده می شود. بیشترین کاربرد این پارچه برای لباس های مجلسی و لباس های عروس است. از این پارچه در استایل های مجلسی نیز به فراوانی استفاده می شود.

چند ایده جذاب برای طراحی پارچه دانتل شانتیه

در ادامه با چند آیتم زیبا که از این پارچه در طراحی آن استفاده شده است آشنا خواهیم شد.

لباس عروس دانتل شانتیه مناسب عکاسی و فرمالیته

لباس عروس دانتل شانتیه مناسب عکاسی و فرمالیته

همانطور که گفته شد بیشترین کاربرد این پارچه برای لباس های عروس است. لباس های عروسی که با پارچه دانتل شانتیه دوخته می شود، می تواند یک استایل کژوال و زیبا را برای عروس خانم های ساده پسند فراهم کند. از آنجایی که بافت این پارچه بسیار خاص و جذاب است نیاز به اکسسوری های اضافه برای زیباسازی این لباس ها ندارید. پارچه دانتل شانتیه نازک و بدن نما است. پس بهتر است آن را به شکل چند لایه طراحی کنید و یا برای آن آستری در نظر بگیرید. می توانید از این پارچه برای طراحی شنل عروس نیز استفاده کنید.

پیراهن های مجلسی زیبا مناسب خانم های شیک پوش

از مهم ترین مراسم ها برای خانم ها مراسم های عروسی و مهمانی های بزرگ است. از پیراهن های بلند در این مجالس بیشترین استفاده را می توانید ببرید. به علت زیبایی این پارچه پیراهن شما به بهترین شکل ظاهر خود را نشان می دهد. از این پارچه می توانید در قسمت یقه و آستین ها استفاده کنید. پارچه دانتل شانتیه بسیار ظریف و ریزش دار است. به همین دلیل این پارچه را بیشتر به شکل جذب طراحی می کنند. جذابیت این پارچه به قدری زیاد است که در هر قسمت از لباس دوخته شود توجه مخاطب را به آن قسمت جلب می کند.


پیشنهاد ما: 6 مدل شومیز زنانه شیک با پارچه سیلک + عکس


پیراهن های کوتاه فانتزی با پارچه دانتل شانتیه

پیراهن های کوتاه در بین دختران و خانم های جوان طرفدار زیادی دارد. از آنجایی که این پیراهن ها بیشتر به شکل عروسکی و فانتزی طراحی می شود، برای تولدها و مراسم های خودمانی کاربرد بیشتری دارند. اما پارچه دانتل شانتیه به دلیل ظاهر زیبا و لوکسی که دارد، می تواند یک پیراهن کوتاه را به یک شاهکار هنری تبدیل کند. ریزش این پارچه بسیار زیاد است. به همین دلیل می توانید از آن برای طراحی دامن های فون و کلوش بهره ببرید. دامن های سرخ پوستی و نامتقارن نیز می تواند یک گزینه ایدئال برای دامن پیراهن کوتاه شما باشد. به دلیل ظاهر بدن نمای این پارچه می توانید از انواع پارچه ها به عنوان آستری بهره ببرید.

شومیزهای کاربردی با یقه های خاص

در بین آیتم های لباسی که برای خانم ها وجود دارد، بعضی از آن ها کاربرد بیشتری دارند. یکی از این آیتم های کاربردی شومیز است. از این شومیزها می توانید در مراسم های متفاوت و در استایل های گوناگون بهره ببرید. اگر از پارچه دانتل شانتیه برای دوخت این شومیزها استفاده کنید، زیبایی آن ها چندین برابر می شود. از آنجایی که این پارچه بافتی بدن نما و متفاوت دارد، از آن بیشتر برای طراحی و دوخت شومیزهای مجلسی استفاده می شود. یکی از نکات مهم برای پارچه دانتل شانتیه ست شدن راحت آن است. شما می توانید به راحتی این پارچه را با شلوار و یا دامن ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

اورال های دوست داشتنی با پارچه دانتل شانتیه

اگر از آیتم های تکراری و همیشگی خسته شدید، این قسمت برای شما است. پوشیدن لباس های تکراری ممکن است برای شما جذابیت خاصی نداشته باشد و برای استایل خود به دنبال یک آیتم تازه و جدید باشید. یکی از این آیتم ها اورال است. اورال یکی دیگر از آیتم های کاربری در کمد لباس خانم ها محسوب می شود. از پارچه دانتل شانتیه می توانید به نحوه احسنت برای دوخت این اورال ها بهره ببرید. توجه داشته باشید که این پارچه را می توانید به شکل یک بلوز کوتاه بر روی اورال خود بپوشید. از آنجایی که این پارچه بافت درشتی دارد نمی توانید آن را به صورت تنها استفاده کنید. پس بهتر است برای دوخت این اورال ها از یک پارچه مکمل بهره ببرید. یکی از بهترین پارچه های مکمل برای دوخت این اروال ها پارچه کرپ کنزو است.

لباس های دخترانه با ترکیب دانتل شانتیه و مخمل

لباس-های-دخترانه-با-ترکیب-دانتل-شانتیه-و-مخمل

ترکیب کردن پارچه ها اگر به درستی انجام شود می تواند زیبایی لباس شما را چندین برابر کند. پارچه دانتل شانتیه یکی از پارچه هایی است که به راحتی با پارچه های دیگر ادغام می شود. از آنجایی که این پارچه مات است، بهتر است از یک پارچه براق در کنار آن استفاده کنید. یکی از بهترین پارچه ها برای ترکیب شدن با پارچه دانتل شانتیه، پارچه مخمل است. از آنجایی که پارچه مخمل نیز جزو پارچه های ریزش دار است، ترکیب این دو پارچه با هم می تواند جذاب و خاص باشد. می توانید بسته به سلیقه خود لباس خود را با این دو پارچه طراحی کنید. پیراهن های بلند، پیراهن های کوتاه و کت و شلوار می توانند از جمله آیتم هایی باشند که می توانید با این دو پارچه طراحی کنید و برای خود بدوزید.

قیمت پارچه دانتل مجلسی

کت و دامن های زیبا مناسب دخترانه جوان

کت-و-دامن-های-زیبا-مناسب-دخترانه-جوان

کت و دامن همیشه در میان خانم های شیک پوش جایگاه ویژه ای داشته است. جذابیت این ست زیبا زمانی که با پارچه دانتل شانتیه ترکیب شود چندین برابر می شود. همانطور که می دانید از پارچه های آهاردار بیشترین استفاده برای دوخت کت و دامن می شود. اما پارچه دانتل شانتیه پارچه ای لطیف و لخت است. پس در برای طراحی این کت و دامن ها باید از یک پارچه مکمل بهره ببرید. از جمله بهترین پارچه ها برای دوخت کت و دامن پارچه کرپ باربی و پارچه ساتن آمریکایی هستند. می توانید بیس و پایه لباس خود را از جنس کرپ باربی یا ساتن آمریکایی در نظر بگیرید. برای روی کت و دامن زیبایتان می توانید از دانتل شانتیه بهره ببرید. اگر به استایل های ساده علاقه زیادی دارید می توانید فقط در دامن و سر آستین های این ست جذاب از پارچه دانتل شانتیه استفاده کنید.

شومیزهای مجلسی و متفاوت با پارچه دانتل شانتیه

برای داشتن یک استایل جذاب و خاص باید نهایت خوش سلیقگی خود را در طراحی آن لباس به کار ببرید. یکی از چیزهایی که می تواند ظاهر شما را متفاوت جلوه دهد دوخت مدل های خاص و متفاوت است. اگر به استفاده از شومیز علاقه داشته باشید، می توانید مدل های مختلفی را بر روی آن پیاده کنید. یکی از خاص ترین پارچه های موجود در بازار پارچه دانتل شانتیه است. توجه داشته باشید دانتل شانتیه به خوبی با سایر پارچه ها ترکیب می شود. اگر پارچه مکملتان را از یک پارچه خاص انتخاب کنید می توانید مطمئن باشید که در پایان کار صاحب یک استایل زیبا خواهید شد. برای مثال می توانید در شومیز خود از پارچه ارگانزا بهره ببرید. ایستایی ارگانزا بسیار زیاد است. یکی از زیباترین مدل ها برای دوخت این دو پارچه مدل های چیندار و حلزونی است.

بلوزهای جذاب با پارچه چرم و دانتل شانتیه

پیراهن-های-جذاب-با-پارچه-چرم-و-دانتل-شانتیه

زمانی که صحبت از یک پارچه براق و فاخر شود در ذهن اکثر افراد اسم پارچه چرم تداعی می شود. پارچه چرم ظاهر زیبا و خاصی دارد. این پارچه می تواند برای شما یک ظاهر فوق العاده و لوکس را فراهم کند. تصور کنید که این پارچه را با پارچه دانتل شانتیه ترکیب کردید. به طور حتم از ترکیب این پارچه با دانتل شانتیه یک اثر هنری زیبا خلق می شود. می توانید از این ترکیب برای طراحی یک بلوز زیبا استفاده کنید. بهتر است از دانتل شانتیه در قسمت هایی استفاده کنید که نیاز به آستری نداشته باشد. برای مثال قسمت آستین ها و سرشانه ها می تواند یک گزینه مناسب برای استفاده از این پارچه باشد. طراحی این بلوزهای زیبا خاص و متفاوت است و می تواند یک آیتم فوق العاده برای یک خانم شیک پوش باشد.

آستین های پرنسسی با این پارچه

آستین-های-پرنسسی-با-پارچه-دانتل-شانتیه

آستین به عنوان یکی از بخش های اصلی لباس می تواند تاثیر فوق العاده ای در زیباتر دیده شدن لباس شما داشته باشد. پس از طراحی این قسمت غافل نشوید. با پارچه دانتل شانتیه می توانید انواع آستین ها را بدوزید. یکی از زیباترین آستین ها که اکثر خانم ها به آن علاقه دارند آستین های پفکی هستند. از آنجایی که دانتل شانتیه آهاردار نیست و پف آستین را به خوبی نشان نمی دهد، بهتر است از پارچه مکمل برای قسمت بالای این آستین ها استفاده کنید. پارچه سیلک با ظاهری براق می تواند یک گزینه مناسب برای میکس شدن با این پارچه باشد. از دانتل شانتیه می توانید در قسمت ساق آستین ها و چین های لبه آستین استفاده کنید.

خرید پارچه پارچه دانتل شانتیه

ترکیب دانتل شانتیه و کرپ، خاص و شگفت انگیز

ترکیب-دانتل-شانتیه-و-کرپ،-خاص-و-شگفت-انگیز

پارچه کرپ به عنوان یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار می تواند گزینه اصلی شما برای ترکیب کردن با پارچه دانتل شانتیه باشد. برای طراحی بسیاری از لباس های نیاز به یک پارچه محکم و آهاردار داریم. پارچه کرپ به خوبی می تواند این نقش را برای شما ایفا کند. از دانتل شانتیه می توانید به عنوان خرجکار در طراحی لباس خود بهره ببرید. طرح های زیبای این پارچه می تواند رنگ و بوی تازه ای به لباس شما ببخشد. این پارچه ظرافت بالایی دارد. پس بهتر است آن را برای قسمت هایی استفاده کنید که زیاد اصطکاک ندارد و آسیب نمی بیند.

منبع: https://tissura.com/articles/lace-fabrics

4.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا