استایل

پارچه سیلک طرحدار و مدل لباس خواب های زیبا

خواب خوب و راحتی شبانه یکی از اساسی ترین نیاز هر انسان است. اما خیلی ها آن طور که باید و شاید به این نیاز خود توجه نمی کنند. یکی از راه های سپری کردن یک شب دل انگیز، پوشیدن لباس خواب مناسب است. علاوه بر راحتی، مدل لباس خواب های زیبا نیز می تواند حس خوبی را در ساعات شب برای انسان رقم بزند. پارچه سیلک طرحدار یکی از پارچه هایی است که هم جنبه راحتی و هم جنبه زیبایی لباس خواب را به حد اعلا می رساند. ما در این مطلب به معرفی مدل لباس خواب های زیبا با پارچه سیلک طرحدار پرداخته ایم. امیدواریم که موردپسند شما واقع شود.

لباس خواب زنانه، لباسی چندکاره با پارچه سیلک طرحدار راه راه

لباس خواب زنانه راه راه با پارچه سیلک

رنگ خاص این لباس خواب زیبا نخستین چیزی است که توجه انسان را به خود جلب می کند. ترکیب این رنگ با خطوط موازی شیری رنگی که رویش کشیده شده جلوه ای دوست داشتنی آفریده است. پارچه سیلک طرحدار این لباس خواب صد در صد از جنس مالبری است. مالبری یک جنس بسیار نرم است که ارتباط خوبی با پوست انسان برقرار می کند. بنابراین افراد دارای پوست حساس از این بابت هیچ نگرانی نخواهند داشت. توجه داشته باشید که پارچه سیلک طرحدار مالبری را بهتر است با احتیاط، با مایع لباسشویی باکیفیت، با دست و با آب سرد شستشو دهید. نسخه شلواردار این لباس خواب برای کسانی که می خواهند پوشیده تر باشند مناسب خواهد بود.

مشاهده طرح های دوستداشتنی پارچه سیلک

 

ست لباس خواب زنانه با ترکیب رنگی هلو هندوانه ای

بهترین راه برای آغاز یک صبح دل انگیز چیست؟ درخشش طلایی رنگ خورشید از پنجره اتاقتان، به همراه صبحانه ای از آبمیوه های تازه طبیعی با رنگ های چشم نوازشان. اما چگونه می توان این حس ها را در یک پارچه سیلک طرحدار یکجا جمع کرد؟ پاسخ لباس خوابی است که در تصویر می بینید. پارچه مربوط به این لباس خواب 100% از جنس سیلک مالبری است که واقعاً حس سبکی و نرمی منحصربه فردی را در شما ایجاد خواهد کرد. اگر دلتان خواست می توانید به ترکیب های رنگی دیگر این لباس خواب هتلی همچون ترکیب رنگی پرتقالی و خیاری هم بیندیشید.

لباس خواب زنانه پارچه سیلک طرحدار

 

ست لباس خواب آستین بلند با پارچه سیلک راه راه باریکلباس خواب آستین بلند با پارچه سیلک راه راه باریک

راه راه دوست ندارید؟ اگر می دانستید که طرح های راه راه چگونه می توانند اندام خانم های خوش هیکل را با ظرافت هر چه تمام به نمایش بگذارند، این حرف را نمی زدید. تصویری که می بینید یکی از مدل لباس خواب های زیبا است که افزون بر حس نرمی و راحتی، ویژگی های برجسته هیکل شما را هوشمندانه در ذهن مخاطب مجسم می سازد. داشتن جیب و یقه هفتی به همراه سرآستین های دوخته شده می تواند وقار این مدل لباس خواب های زیبا را هر چه بیشتر تکمیل کند. رنگ سبز پرنشاط این لباس خواب حس دل انگیز سپیده گاهی شما را دوچندان خواهد کرد.

ست لباس خواب کامی با پارچه سیلک طرحدار طرح گلپر

ست لباس خواب کامی با پارچه سیلک طرحدار

آیا شما جز کسانی هستید که دوست دارند سرزندگی و نشاط خود را در همه ساعات روز حتی اول صبح به رخ دیگران بکشند و آن ها را با شور و شوق خود همراه کنند؟ کافی است نگاهی به پارچه سیلک طرحدار لباس بالا بیندازید. این مدل لباس خواب برای اواخر تابستان و نزدیک های آغاز پاییز مناسب تر است. بی آستین بودن قسمت بالایی این مدل باعث می شود پوست شما نفس راحتی بکشد و خنکای پاییزی پیرامونتان را کاملاً حس کند. درعین حال، شلوارهای سیلک گرم ونرم آن نمی گذارند سرما بخورید. البته اگر دلتان می خواهد صبح های داغ تابستان هم با این تیپ از تخت خواب بلند شوید باید بگوییم که پارچه سیلک طرحدار این مدل 100% از جنس مالبری است. یعنی به خوبی هوا را عبور می دهد و شما را خنک نگه می دارد.

لباس خواب چهارتکه آرسِر کامی با پارچه سیلک طرحدار

لباس خواب چهارتکه آرسِر کامی با پارچه سیلک طرحدار گل دار

 

آیا به تازگی شده است جلوی آینه بایستید و با خود بگویید که مگر من چه چیز از پرنسس ها کم دارم؟ خب شاید تنها چیزی که برای کامل شدن پرنسسی تان نیاز دارید یک دست لباس خواب با پارچه سیلک طرحدار درجه یک باشد. مانند لباسی که در تصویر می بینید. این مدل لباس خواب های زیبا که در طرح های متنوعی تولید می شوند از پارچه ساتن ابریشمی شارموس هستند. این پارچه بسیار نرم و راحت است. همچنین ارتباط خوبی با پوستتان برقرار خواهد کرد و خواهید دید که لطافتی مشابه با سیلک مالبری دارد. البته نسبت به مالبری در برابر چروک مقاومت بیشتری داشته و شستشوی آن آسان تر است.

خرید پارچه سیلک طرحدار از پارچه نگار

 

ست لباس خواب زنانه با پارچه سیلک طرحدار پلنگی

نوبتی هم باشد نوبت کسانی است که هم می خواهند حرارت جذابیت خود را حفظ کنند و هم باوقار به نظر برسند. لباس خوابی که می بینید یکی از مدل لباس خواب های زیبا با پارچه سیلک طرحدار و وزن سبک و نرمی بی مانند است. این لباس خواب به گونه ای است که می توانید همه روزهای سال آن را بپوشید. از ویژگی های خوب این مدل لباس خواب می توان به یقه هفتی برگردان، جیب سینه ای و چهار دکمه جلو اشاره کرد.

ست لباس خواب زنانه با پارچه سیلک طرحدار پلنگی


مقاله مرتبط: پارچه سیلک و مدل لباس مجلسی برای دوران بارداری


لباس خواب دوتکه ای با پارچه سیلک طرحدار جیلین

اگر گمان کرده اید برای خانم های پرنشاط و ساحلی پسند هیچ پیشنهادی نداریم سخت در اشتباهید. در تصویر شاهد یکی از مدل لباس خواب های زیبا هستید که البته به عنوان لباس روزمره نیز کاربرد خواهد داشت. حس طبیعت دوستی و سرزندگی که طرح این لباس منتقل می کند بی نظیر است. البته جنس و دوخت تی شرت این ست آن قدر خوب است که می توانید آن را با شلوار جین ست کنید و به دل خیابان بزنید.

لباس خواب دوتکه ای

لباس خواب بلند کیمونو با پارچه سیلک طرحدار

فرض کنید از آن روزها است که می خواهید در خانه لم بدهید و با خوردن دم نوش صبحگاهی کمی از اضطراب روزمره فاصله بگیرید. اما انگار یک چیز کم است و هر چه فکر می کنید نمی دانید چه. بگذارید ما بگوییم: یک لباس خواب بلند یکپارچه زنانه با پارچه ای لطیف همچون سیلک. آستین های کیمونو و کمربند جداشدنی این لباس خواب زیبا استفاده از آن را راحت تر کرده است. همچنین نباید جیب های کناری این شاهکار را نادیده گرفت. جیب هایی که هم به زیبایی و هم باکلاس بودنش می افزایند. پارچه این مدل تماماً سیلک است. شستشوی آن نیز باید با دست و آب سرد انجام شود.

ست لباس خواب ساده با پارچه سیلک طرحدار طرح شکوفه

اگر به دنبال انتخابی مطمئن هستید، باید بگوییم که این لباس خواب پیشنهادی ما ردخور ندارد. زیرا یکی از بهترین مدل لباس خواب های زیبا است که به همه می آید. البته درعین حال ظرافت و زیبایی حیرت انگیزی دارد. پارچه 100% سیلک این لباس باعث می شود تا خستگی های روزمره تان را شب هنگام به آغوش آن بسپارید و همه اضطراب هایتان را لابلای نرمی اش از یاد ببرید. شاید حتی گل های سبز، قرمز و زرد پارچه سیلک طرحدار آن شما را به رؤیایی بهاری فرو ببرند. کشی بودن شلوار این مدل هم تجربه بهتری از نظر تن خوری لباس به شما خواهد بخشید.

لباس خواب زنانه کیمینو با پارچه سیلک طرحدار برگی

لباس خواب زنانه کیمینو با پارچه سیلک طرحدار

این قبیل از مدل لباس خواب های زیبا را هر خانمی باید در کمدش داشته باشد. البته اگر با پارچه سیلک طرحدار دوخته شده باشند دیگر همه چیزشان کامل خواهد بود. راحتی و زیبایی این مدل را به ندرت کسی می تواند منکر شود. ضمناً کمربند دار بودن این لباس خواب مزیتی محسوب می شود. چراکه به شما کمک می کند در عین نرمی و آزادی هرگاه بخواهید تن خود را بپوشانید. ضمن آنکه 19 مام بودن سیلک شارموس این مدل یعنی سبکی به تمام معنا. بعید است چنین چیزی در خانه تان داشته باشید و حس ملکه بودن به شما دست ندهد.

 

لباس خواب زنانه با پارچه سیلک طرحدار گل درشت راکسی

برخی ترکیب های رنگی هستند که اصلاً انگار ساخته شده اند تا نگاه ها را به خود خیره کنند. ترکیب رنگی پارچه سیلک طرحدار بالا جز همین دسته است. این نوع لباس خواب را بیشتر خانم های خانه دار خوش سلیقه می پسندند. البته می توانید رنگ این مدل لباس خواب های زیبا را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. شلوار این مدل کشی است که البته با بند هم بسته می شود. ضمن اینکه پارچه اش 100% سیلک است. اگر بخواهیم این لباس خواب و پارچه سیلک طرحدار آن را در چند کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم: ساده، با طراوت، جذاب و فوق العاده راحت.

لباس خواب زنانه با پارچه سیلک طرحدار گل درشت راکسی

ست لباس خواب دوتکه ای ناتوری با رنگ کله غازی

اینجا یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل لباس خواب های زیبا را مشاهده می کنید. این مدل نیز 100% سیلک است و بنابراین نرمی دل انگیزی دارد. گل کاری هوشمندانه و خوش رنگ این مدل کاملاً متناسب با پس زمینه کله غازی اش طراحی شده است. این مدل برای همه مناسب است، ولی بیشتر به خانم های خانه دار می آید و میان آن ها طرفداران بیشتری دارد. یقه V شکل و دکمه های جلو از ویژگی های این مدل هستند. از سوی دیگر آستین بلند بودن این لباس خواب سبب شده است تا برای زمستان کارآمد باشد.

ست لباس خواب دوتکه ای ناتوری با رنگ کله غازی

قیمت پارچه سیلک

ست لباس خواب و راحتی دوتکه ای با طرح گل درهم

این مدل لباس خواب های زیبا به خصوص برای کسانی که ترندها را دنبال می کنند مناسب هستند. هم دوخت و هم پارچه سیلک طرحدار این لباس، حس لطافت و رهایی بی نظیری به انسان می بخشند. خوبی این مدل آن است که اگر نخواستید لباس خوابش کنید می توانید در خانه یا هنگام سفرهای تفریحی به عنوان لباس روزمره بپوشید. البته حواستان باشد که هنگام شستشو مانند لباس های عادی با آن ها برخورد نکنید. آن را تنها در آب سرد و با احتیاط در ماشین لباسشویی بشویید. همچنین شما می توانید با هدیه دادن این مدل لباس خواب های زیبا دوستتان را خوشحال کنید.

ست لباس خواب و راحتی دوتکه ای با طرح گل درهم


حتما بخوانید:بلیر ایدی و لباس هایی از جنس پارچه سیلک


ست لباس خواب لیلا

سادگی، راحتی، زیبایی و کلاس را می توانید یکجا با هم در این مدل لباس خواب داشته باشید. پارچه سیلک طرحدار این مدل از جنس سیلک شارموس است که هم دوام و هم سبکی بیشتری نسبت به دیگر انواع پارچه سیلک طرحدار دارد. شلوار این مدل کشی است و البته بند هم دارد و پیراهن آن نیز با دکمه بسته می شود. پارچه سیلک طرحدار گورخری این لباس کمی آن را بامزه کرده و از جدی بودن زیادی درآورده است. در آخر توجه کنید که سیلک شارموس را بهتر است با دست و آب سرد بشویید یا به یک خشکشویی مطمئن بسپرید.

ست لباس خواب لیلا

لباس خواب کوتاه با طرح برگ انجیری

این بار با یکی از لباس خواب های دوتکه کوتاه طرف هستیم. کوتاه بودن این لباس خواب و طرح شاداب آن باعث شده است تا جوان ترها به سوی آن کشیده شوند. ضمناً پارچه سیلک طرحدار این لباس 100% از سیلک مالبری 19 مام ساخته شده است. این یعنی بسیار سبک خواهد بود. همچنین شرت های این مدل کشی هستند و به خوبی سفت می شوند. بهترین زمان استفاده از این مدل لباس خواب های زیبا فصل بهار می باشد.

لباس خواب کوتاه با طرح برگ انجیری

 

بررسی مدل لباس خواب های زیبا به انسان کمک می کند تا استایل شبانه خود را پیدا کند. ازآنجایی که لباس خواب باید طرح و دوخت راحتی داشته باشد و دست خیاط از این نظر خیلی باز نیست، طرح لباس خواب نقش مهمی در زیبا جلوه دادن آن ایفا می کند. پارچه سیلک طرحدار از پارچه هایی است که هم راحتی دوچندان و هم زیبایی بی حد و مرزی به لباس خواب می بخشد. بنابراین سفارش لباس خواب با پارچه سیلک طرحدار انتخاب بسیار هوشمندانه ای خواهد بود.

 

منبع: www.lilysilk.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا