استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه نخی خامه دوزی و 8 ایده استایل بهاری

پارچه نخی خامه دوزی یکی از ترندهای زیبا و جذاب بهار امسال هستند. این پارچه های فوق العاده خاص و دوست داشتنی بافتی سبک و نازک دارند. معمولا زمینه این پارچه از جنس نخ و پنبه است که تنفس پذیری بالایی دارد. بر روی سطح آن نیز با استفاده از نخ پلی استر و گاها ابریشم طرح های فریبنده ای اجرا می شود. از این طرح های بسیار متنوع و زیبا اصطلاحا با عنوان خامه دوزی یاد می شود.

نخ مورد استفاده در خامه دوزی این پارچه ها معمولا هم رنگ با زمینه پارچه است. البته در بعضی موارد از نخی با رنگ متضاد هم استفاده می شود. طرح خامه دوزی معمولا در تمام سطح پارچه نخی پراکنده است. البته با توجه به طرح های متنوع و بی نظیر این پارچه، انواع نخی خامه دوزی با حاشیه های پهن نیز در بازار موجود است.

اگر برای بهار و تابستان امسال به دنبال یک پارچه خاص و دوست داشتنی هستید، این پارچه یک انتخاب هوشمندانه است. در ادامه این مطلب می توانید انواع کاربرد این پارچه و استایل های مختلفی که می توانید با نخی خامه دوزی داشته باشید را مشاهده کنید.

مانتو کوتاه کژوال خامه دوزی | پارچه نگار

خرید پارچه وال کتان خامه دوزی

بیشترین کاربرد پارچه نخی خامه دوزی برای دوخت مانتوهای کژوال بهاری است. تنفس پذیری و تنوع طرح و رنگ بالا این پارچه را به بهترین گزینه برای طراحان تبدیل کرده است. این پارچه سبک و پرکاربرد را به راحتی می توانید به یک مانتوی ساده و زیبا تبدیل کنید. پارچه های خامه دوزی برای دوخت مانتوهای دخترانه نیز بسیار مناسب هستند. رنگ سفید این پارچه پرطرفدارترین رنگ آن است. (تهیه پارچه برای تولیدی)

یک مانتوی سفید با پارچه نخی خامه دوزی به راحتی با رنگ های مختلفی ست می شود. شما تنها می توانید با تغییر رنگ اکسسوری هایی مانند شال و کیف استایل متنوعی با یک مانتو داشته باشید. برای تکمیل این استایل کژوال می توانید از شلوار جین و کفش کتانی استفاده کنید. کفش های کالج و کوله پشتی های دخترانه نیز برای استفاده در این استایل مناسب هستند.

مانتو سنتی با پارچه نخی خامه دوزی

مانتو سنتی شیک بهار

اگر مایلید مانتوی بهاره شما فرمی سنتی و رنگارنگ داشته باشد، همچنان نخی خامه دوزی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این پارچه را می توانید به راحتی با انواع وال سوزن دوزی، تافته طرح دار و پارچه های نخی با طرح سنتی ترکیب کنید. در واقع برای داشتن یک مانتوی متفاوت با پارچه نخی خامه دوزی تنها به یک پارچه خاص به عنوان خرجکار نیاز دارید. این سبک از مانتوها را می توانید با شال های رنگی و شلوارهای پارچه ست کنید.

مانتو بلند

مانتو بلند عید

خرید پارچه وال سوزندوزی

به طور معمول پارچه زمینه در پارچه های نخی خامه دوزی کمی نازک است. اگر پارچه زمینه نازک نباشد معمولا حفره های طرح خامه دوزی کمی این پارچه را بدن نما می کند. اگر مایلید یک مانتوی بلند با نخی خامه دوزی داشته باشید، ممکن است نیاز به آسترکشی آن پیدا کنید. انواع پارچه های نخی مانند وال، گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان آستر این پارچه هستند.

استفاده از پیراهن های بلند و یا شومیز و شلوار در زیر مانتوهای دوخته شده با پارچه نخی خامه دوزی، می تواند برای شما جایگزین آسترکشی شود.

شومیز دخترانه با پارچه نخی خامه دوزی

شومیز دخترانه با پارچه نخی

 


حتما بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و چند مدل مانتو جایگزین با آن


شومیزهای زنانه می توانند بهترین انتخاب برای دورهمی های دوستانه باشند. نخی خامه دوزی یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت شومیزهای شیک و دخترانه است. در بعضی از مدل های نخی خامه دوزی، از پارچه های طرح دار برای زمینه استفاده می شود. استفاده از این پارچه با زمینه طرح دار در طراحی شومیز می تواند نتیجه نهایی جذاب تری داشته باشد. البته بهتر است با انتخاب یک مدل ساده اجازه دهید زیبایی پارچه کاملا خود را نمایان کند.

این شومیزهای ساده و منحصربه فرد را می توانید همراه با شلوار جین، دامن، سرهمی و شلوارهای پارچه ای بپوشید. در انتخاب آیتم های مختلف استایل بهتر است رنگ زمینه شومیز و خامه دوزی های روی آن را مد نظر داشته باشید.

پیراهن میدی با پارچه نخی خامه دوزی

پیراهن کوتاه نخی شیک

 

پیراهن میدی معمولا قدی تا رو یا اندکی بالای زانو دارد. نخی خامه دوزی برای دوخت این پیراهن های کوتاه زنانه بسیار مناسب است. پیراهن های کوتاه با این پارچه را می توانید با برش راسته برای استایل کژوال طراحی کنید. این پیراهن های سبک و ساده برای استفاده در منزل و یا مهمانی های غیررسمی بسیار مناسب است. پیراهن میدی با دامن کلوش و بالا تنه مدل دار می تواند یک گزینه شیک و راحت برای مهمانی های نیمه رسمی باشد. اضافه کردن کمربند، کفش پاشنه بلند و گوشواره های بزرگ استایل خاص و درخشانی با این پیراهن برای شما می سازد.

پیراهن مجلسی

لباس مجلسی با پارچه خامه دوزی

معمولا تصور می شود نخی خامه دوزی برای دوخت پیراهن مجلسی مناسب نیست. این تصور چندان صحیح نیست زیرا با انتخاب یک طرح مناسب، می توانید از زیبایی این پارچه ها در استایل مجلسی لذت ببرید. در واقع انتخاب خامه دوزی مناسب با کیفیت و طرح خوب بسیار مهم است. این فاکتورها به همراه یک مدل شیک، همه آن چیزی است که برای دوخت پیراهن مجلسی به آن نیاز دارید. نخی خامه دوزی می تواند اولین و بهترین انتخاب برای لباس های فرمالیته بهاری باشد.

مشاهده پارچه وال خامه دوزی رنگی

پیراهن اورسایز

پیراهن اورسایز تابستانی

پیراهن های اورسایز امسال هم یکی از ترندهای محبوب خانم های جوان است. یکی از بهترین پارچه هایی که این پیراهن ها را تبدیل به یک آیتم جذاب می کند، نخی خامه دوزی است. برش ساده و راسته پیراهن های اورسایز کمک می کند زیبایی و ظرافت این پارچه به طور کامل نمایان شود. این پیراهن ها می توانند گزینه مناسبی برای تولد، سفر و حتی جایگزین مانتو باشند. اگر تصور می کنید پیراهن ساده شما نیاز به اکسسوری دارد، کمربند را امتحان کنید.

پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی سفید

 

اگر برای سفر در فصل گرم به دنبال یک پیراهن شیک، راحت و خنک هستید، پیراهن ساحلی ایده آل ترین گزینه است. استفاده از نخی خامه دوزی برای دوخت این سبک پیراهن یک انتخاب فوق العاده خواهد بود. ایستایی این پارچه برای استفاده به تنهایی یا همراه با مانتو بی نظیر است. تنفس پذیری بالا و طرح های زیبا آن به شما کمک می کند یک پیراهن شیک و بسیار خنک برای سفر داشته باشید. بهترین اکسسوری برای ست کردن با پیراهن ساحلی کلاه، صندل و کیف حصیری است.

 

منبع: pinterest.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا