استایلسایز بزرگ

پارچه لینن و پیشنهاد هایی برای پلاس سایزها

کافی است کمی اضافه وزن داشته باشید تا تهیه و پوشیدن لباس تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه‌هایتان شود. پیدا کردن لباس مناسب برای افرادی که کمی تو پُر هستند کار راحتی نیست. اکر شما هم جز کسانی باشید که اضافه وزن را تجربه کرده است حتما با این مشکل مواجه شده‌اید. اما نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم در کنار هم این مشکل را با پارچه لینن حل کنیم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ما در اینجا قصد معرفی چند آیتم مناسب پلاس سایز ها را داریم. آماده کردن لباس‌های خنک با پارچه لینن در گرمای تابستان، شما را از فکر لباس راحت و خنک آزاد می‌سازد. پارچه لینن به خاطر بافت خنک و نرمی که دارد یک آیتم هیجان انگیز برای تابستان محسوب می‌شود.

خرید اینترنتی پارچه لینن

پیراهن ساده با پارچه لینن

اولین و ساده ترین آیتم این لیست پیراهن های آستین دار با لینن ساده است. پیراهن های بلند تا قوزک پا شما را کشیده تر نشان می‌دهند. این پیراهن ها با پارچه لینن اصولا با یقه گرد و هفت ساده طراحی می‌شوند. می توانید برای این لباس ساده از آستین مچ دار و یا کمربند استفاده کنید تا لباستان زیباتر شود. از طراحی جیب‌های بزرگ بر روی پیراهن خود غافل نشوید. یک جیب بزرگ در کناره‌های پیراهن شما از سادگی و یکنواخت بودن پیراهنتان کم می‌کند. پارچه لینن با راه راه افقی ممکن است باعث شود چاق تر به نظر بیایید.

اگر نگران این موضوع نیستید، پیشنهاد ما استفاده از این طرح برای استایلی متفاوت و جذاب است. اما نظر طراحان لباس این است که راه راه عمودی بر روی پارچه لینن شما را لاغرتر نشان خواهد داد. پیراهن‌های مونوکروم و بلند با پارچه لینن از شما یک فرد جسور و جذاب می‌سازد. انتخاب قد آستین و پیراهن بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد. این پیراهن‌ها با پارچه لینن را می‌توانید از یک وجب پایین زانو تا روی قوزک پا بدوزید.

پیراهن ساده لینن

شومیز های بلند با پارچه لینن

شومیز های دکمه دار بلند از آیتم های راحت و مناسب برای پلاس سایز ها در فصل گرم تابستان است. استفاده از لینن به شما کمک می کند تا احساس خنکی داشته باشید. شومیز بلند را می توان هم به عنوان مانتو و هم به عنوان لباس مناسب مهمانی استفاده کرد. دست شما در طراحی شومیزهای بلند با لینن باز است. می‌توانید از هر رنگ و طرحی که مد نظرتان است استفاده کنید. خوش دوخت بودن پارچه لینن باعث می‌شود که در دوخت شومیز خود دچار مشکل نشوید. استفاده از کمربند را فراموش نکنید. گره زدن یک کمربند باریک روی شومیز با لینن کمر شما را باریک تر نشان میدهد. برای جذابیت بیشتر پیراهن خود میتوانید در کناره‌های شومیز با پارچه لینن خود از چاک استفاده کنید‌.

شومیز بلند لینن

برای کشیده‌ تر دیده شدن در انتخاب پارچه لینن شومیز به سراغ رنگ‌های تیره بروید. شومیزهایی که با پارچه لینن دوخته می‌شوند مناسب طراحی و دوخت یقه مردانه هستند. برای دوخت این شومیزها خیلی نیازی به گرفتن پنس بر روی لباس نیست. این شومیزها اگر کمی گشاد طراحی شوند بسیار شیک ‌تر خواهند بود. در سر آستین‌های خود می‌توانید از مچی و یا پاکتی استفاده کنید. دوخت دکمه‌های ریز و بعضا فلزی بر روی شومیز با پارچه لینن جذابیت بالای به لباس می‌بخشد.


مقاله مرتبط: خلاقیت با پارچه لینن راه راه


بلوز های پلاس سایز لینن

بلوز های ساده و حتی کلوش با لینن بسیار زیبا می شود.از خصوصیات پارچه لینن میتوان گفت بسیار خوش دوخت است. از طرفی پس از چند بار شست و شو بسیار نرم می شود. اگه قصد دوخت بلوز دارید نگران ظاهر خود نباشید، می توانید از برش در کمر و مدل کلوش استفاده کنید. مدل دیگری که میتوان روی بلوز با پارچه لینن خود پیاده کنید، پیلی است. بلوز خود را از کمر برش دهید و در قسمت دامن بلوز خود از پیلی‌های ۵ سانتی متری استفاده کنید. اگر قصد کلوش کردن و پیلی دادن بلوز را ندارید میتوانید آن را از کمر به پایین کمی فون کنید. استفاده از کمربند به شما کمک می کند تا آراسته تر و لاغرتر به نظر بیایید. استفاده از کش بافت در قسمت کمر نیز باعث باریک‌تر نشان دادن اندام شما خواهد شد.

قیمت پارچه لینن

 

برای ایجاد هارمونی در مدل بلوز خود میتوانید از کش بافت در سر آستین‌های خود نیز بهره ببرید. همچنین برش در آرنج بلوز شما و کلوش کردن پایین آستین هارمونی خاصی به بلوز شما می‌بخشد. لینن های راه راه بسیار مناسب بلوز شما خواهند بود. رنگ‌های تیره پارچه لینن طبق نظر عموم مرد شما را لاغرتر نشان خواهد داد. در ست کردن این بلوزهای پارچه لینن نگرانی بابت ست کردن لباس خود ندارید. بلوزهایی که با پارچه لینن تهیه می‌شوند به راحتی قابل ست کردن با شلوار‌های پارچه‌ای و جین خواهند بود.

لینن برای بلوز

ترنچ کت یا مدل بارانی با پارچه لینن

شاید در نگاه اول این لباس ضخیم و گرم به نظر بیاید. اما وقتی این مدل را با لینن بدوزید مطمئنا خنک تر از آنچه تصور کرده اید خواهد شد. ترنچ کت یا کت مدل بارانی با آستین رگلان در کنار لینن زیبایی خاصی به ارمغان می‌آورند. از طرفی به دلیل آزادی و راحتی، این ترنچ کت‌ها جز انتخاب اول برای هر خانمی خواهند بود. از سوی دیگر به دلیل زیبایی و جذابیت لینن گزینه‌ی مناسبی برای پلاس سایز ها می باشد. برش‌های متعدد در دامن و آستین این ترنج کت‌ها جذابیت لباس شما را افزایش می‌دهند. ترنچ کت‌ها به دلیل لطافت و بافت نرمی که در پارچه لینن وجود دارد، برای فصول گرم مناسب خواهند بود. این مدل بیشتر از هر پارچه‌ای بر روی پارچه لینن می‌نشیند و مناسب خواهد بود.

مدل بارانی

طراحی یقه انگلیسی پهن نه‌ تنها باعث ضخیم شدن ترنچ کت شما نمی‌شود، بلکه ظاهری زیبا به آن می‌بخشد. این آیتم جذاب بسته به سلیقه شما میتواند به صورت جلو باز یا جلو بسته تهیه شود. استفاده از چاک‌های بلند می‌تواند اعتماد به نفس شما را در استفاده از این ترنچ کت‌ها بالا ببرد. طراحی جیب‌های بزرگ در پایین خط کمر یا در جیب‌های نمادین بر روی سینه یک آپشن خاص به حساب می‌آید. در سر آستین‌های ترنچ کت خود میتوانید از مچی استفاده کنید. اگر طرفدار لباس‌های شلوغ هستید از پاگن‌های تزیینی بر روی مچ و سرشانه‌ها غافل نشوید. تمامی آیتم‌های گفته شده به خاطر بافت خاص و با دوام پارچه لینن قابل اجرا خواهد بود. لینن دست شما را تا هر کجا که بخواهید در طراحی لباستان باز خواهید گذاشت.


حتما بخوانید: استایل های جذاب خیابانی با پارچه لینن


پیراهن چین دار لینن

بله، درست متوجه شده اید! آیتم بعدی این لیست پیراهن های چین دار جذاب با پارچه لینن است. همیشه از پلاس سایز ها شنیده ایم که پوشیدن لباس چین دار باعث می شود که چاق تر به نظر بیایند. این طرز فکر که با پوشیدن لباس تنگ و چسبان شما لاغرتردبه نظر می‌رسید کاملا اشتباه است. اتفاقا ما میخواهیم در این قسمت از مقاله در همین باب صحبت کنیم. پارچه لینن به خاطر بافت لطیف و نرمی که دارد به خوبی روی تن شما می‌نشیند. برش از زیر سینه یا از کمر در پیراهن‌هایی با پارچه لینن تجربه خوبی برای اثبات این موضوع هستند. با برش از کمر یا زیر سینه و ایجاد چین در دامن پیراهن خود یک استایل شیک برای خود بسازید.

پیراهن های چین دار

این پیراهن اگر با لینن تهیه شود می‌تواند به صورت اور سایز یا چسبان دوخته شود. استفاده از لینن لَخت و نرم باعث می شود که این مدل لباس تبدیل به مدل مورد علاقه تان شود. اگر مایل هستید که پیراهن شما آستین داشته باشد میتوانید این چین‌ها را در قسمت آستین نیز اعمال کنید. با برش آستین از آرنج، میتوانید قسمت پایین آستین را به صورت چین دار و کلوش به قسمت بالا وصل کنید. می‌توانید این پیراهن‌های جذاب را به صورت حلقه‌ای و یا یقه هالتری طراحی کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید. این پیراهن‌ها که از لینن تهیه شده‌اند تحمل روزهای گرم تابستان را برای شما آسان و راحت خواهند کرد.

تاپ های نیم آستین دار لینن

و اما گزینه ی آخر و کاربردی ما برای پیشنهاد به پلاس سایزها تاپ‌های نیم آستین دار است. ممکن است استفاده از بلوزهای آستین بلند در روزهای گرم و آفتابی تابستان شما را نیز کلافه کند. تجربه دوخت تاپ های خنک و راحت خانگی با لینن برای شما خاطره انگیز خواهد شد. این تاپ ها که از لینن تهیه شده‌اند برای مصرف خانگی و حتی مناسب مهمانی‌ها نیز می‌باشد. تاپ‌های مونوکروم یا راه راه با لینن از شما فردی خوش استایل و زیباتر می‌سازد. اگر نگران دیده شدن بازو های خود هستید می توانید با دوخت نیم آستین های کلوش و یا حلزونی آن را کاور کنید. این تاپ ‌ها به شکل جلو بسته ساده و یا دوبل طراحی میشوند.

رنگبندی پارچه لینن را از اینجا ببینید

تاپ نیم آستین لینن

توصیه طراحان لباس به افراد پلاس سایز، استفاده از پترن راه راه عمودی و رنگ‌های تیره می‌باشد. این دو آیتم باعث میشود تا افراد پلاس سایز لاغرتر دیده‌ شوند.  این مسئله مهم نیست که ظاهر چاق و یا لاغری دارید. چیزی که مهم می‌باشد احساس رضایت شما از خودتان است‌. پس در طراحی لباس خود اول طابع سلیقه خود باشید. در قدم دوم برای راهنمایی از نکات گفته شده در ژورنال‌ها بهره ببرید. احساس مثبتی که شما نسبت به خود داشته باشید و ظاهر خود را همان گونه که هست دوست داشته باشید.

 

4.9/5 - (30 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا