استایل

پارچه شانتون نخ و 9 مدل پیراهن بچگانه شیک

پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ یک آیتم بسیار کاربردی برای کمد لباس فرزند شما است. تهیه لباس برای کودکان بسیار لذت بخش و در عین حال دشوار است. از اینروی تهیه لباس برای فرزندان همیشه از دغدغه مادران بوده است. در انتخاب مدل، برای تهیه یک پیراهن دخترانه با پارچه شانتون نخ دست شما باز است. در این مقاله قصد داریم ویژگی های پارچه یک پیراهن بچگانه خوب را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را در انتخاب پیراهن مورد نظرتان یاری کنیم.

مزیت های پارچه شانتون نخ برای پیراهن بچگانه

مزیت های پارچه شانتون نخ برای پیراهن بچگانه

زیبایی و راحتی

راحتی لباس، در عین حال زیبایی آن از اولیت های اصلی محسوب می شود. پارچه زیبا و مناسب یک مسئله مهم در تهیه لباس است. از طرفی انتخاب مدل نیز به اندازه انتخاب پارچه اهمیت بالایی دارد. پس باید تهیه مدل و پارچه دقت کافی را داشته باشیم. پارچه شانتون نخ زیبایی و ظرافت خاصی را برای شما فراهم می کند.

الیاف مرغوب و با کیفیت پارچه پیراهن

همچنین باید درنظر بگیرید پوست فرزند ما بسیار حساس است. به همین جهت برای انتخاب پارچه نیاز به توجه بیشتری دارند. پارچه لباس فرزندانمان بهتر است با الیاف طبیعی تهیه شده باشد. الیاف طبیعی از پوست آن ها محافظت می کند. پس با انتخاب پارچه مناسب از پوست فرزندمان محافظت کنیم. در نظر داشته باشید، پارچه شانتون نخ  با الیاف مرغوب و طبیعی بی نظیری تهیه شده است.

تهویه مناسب پارچه

در فصل تابستان انتخاب پارچه به مراتب سخت تر هم می شود. بازی گوشی و تحرک بالای فرزندمان باعث تعریق زیاد آن ها می شود. پس علاوه بر موارد گفته شده به علت هوای گرم تابستان و تعریق کودکان، باید تهویه پارچه پیراهن بچگانه هم مناسب باشد. پارچه شانتون نخ با الیاف باکیفیتی که دارد تهویه خوب و مناسبی را برای شما فراهم می کند.

قیمت و خرید پارچه شانتون نخ

دوام و استحکام بالا

به عنوان نکته آخر در نظر داشته باشید پیراهن فرزند شما باید دوام و استحکام بالایی داشته. حتما می دانید که شما مرتب مجبور به شستن لباس فرزندتان می شوید. پس باید استحکام پارچه آن به گونه ای باشد، که دربلند مدت پیراهن فرزندتان خراب نشود. پارچه شانتون نخ در دراز مدت و با شست و شوی مداوم خراب نمی شود، پس می تواند یک پارچه ایده برای پیراهن فرزند شما باشد.


حتما بخوانید: پارچه شانتون مانتویی و آشنایی با انواع آن


امروز اینجا هستیم تا با معرفی یک پارچه با کیفیت تمام نیازهای شما را مرتفع کنیم. پارچه ای که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. پارچه ای که با پوشیدن آن کودک دلبندتان لذت خواهد برد. پارچه شانتون نخ پارچه انتخابی ما برای فرزند شما است. این پارچه تمامی ویژگی های گفته شده را دارد. پارچه شانتون نخ یک انتخاب حساب شده و عالی برای فرزند شما است. با انتخاب این پارچه می توانید مدل های متفاوتی را برای فرزند خود تهیه کنید. اگر قصد دارید با این مدل های زیبا و فانتزی آشنا شوید با ما همراه باشید.

پیراهن فانتزی با پارچه شانتون نخ

بیایید با یک مدل پر طرفدار شروع کنیم. اگر دوست دارید یک پیراهن فانتزی و زیبا برای فرزندتان تهیه کنید این مدل برای شما است. پیراهن های چیندار یک مدل ترند برای همه دختران است. در تمام رده های سنی این دامن ها طرفدار دارد. دختران کم سن و سال تر در این پیراهن ها زیباتر هم دیده می شوند. پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ به خودی خود زیبا است. اگر پیراهن خود را به این مدل زیبا مزین کنید این زیبایی چند برابر می شود. این پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ برای میهمانی ها و تولدها بسیار کاربردی است.

پیراهن بچگانه با نوارهای تزئینی

بر روی پیراهن کودکان خیلی مرسوم نیست که از پولک و منجوق یا اکسسوری هایی از این قبیل استفاده کنید. پیراهن های بچگانه با پارچه شانتون هر چه ساده تر باشند شکیل تر خواهند بود. اما اگر برای تزئین پیراهن فرزندتان به دنبال اکسسوری جذاب میگردید، ما به شما نوارهای تزئینی را پیشنهاد می کنیم. نوارهای تزئینی ساده و مدل دار در بازار به فراوانی می بینید. می توانید متناسب با رنگ پیراهن خود آن را تهیه کنید. در کمری پیراهن، سر آستین ها، یقه و حتی لبه دامن پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ خود می توانید از این نوارهای تزئینی بهره ببرید.

قیمت پارچه شانتون نخ

پیراهن بچگانه عروسکی دو دامنه

این مدل از مدل قبلی هم جذاب تر می تواند باشد. یک پیراهن بچگانه با پارچه شانتون، اینبار با دامنه دو طبقه. این پیراهن عروسکی بچگانه بیشتر مناسب دختران رده سنی 1 تا 8 سال است. بهتر است هر دو دامن پیراهن را چیندار در نظر بگیرید. دامن پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ را می توانید به شکل کلوش در بیاورید. با گشادتر در نظر گرفتن کمری لباس خود می توانید چین های ریزی را در کمر پیراهن فرزندتان ایجاد کنید. پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ بسیار خنک است. همین امر باعث می شود فرزند شما احساس گرما نکند. از طرفی ظرافت پارپه شانتون نخ باعث می شود، روی تن فرزندتان سنگینی نداشته باشد. طراحی نوارهای تزئینی بر لبه هر دو دامن یک ایده فوق العاده می تواند باشد.

پیراهن بچگانه با دیزاین تور

پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ به تنهایی زیبایی زیادی دارد. اما همه ما می دانیم پیراهن های شلوغ برای دختران چقدر دوست داشتنی است. اگر شما هم طرفدار این پیراهن ها هستید این مدل برای فرزند شما است. پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ می تواند با انواع اکسسوری ها ترکیب شود. یک انتخاب ویژی برای پیراهن بچگانه استفاده از تور است. تورهای رنگی و سفید به خوبی با پیراهن ما مَچ می شوند. از تور سفید می توانید در قسمت آستین ها استفاده کنید. آستین پیراهن را برش دهید و برای آن مچی در نظر بگیرید. حال در بین آستین و مچی پیراهن از تور سفید چین خورده استفاده کنید. همچنین می توانید از برای هارمونی بیشتر از تور سفید در یقه پیراهن یا لبه دامن نیز استفاده کنید.

پیراهن بچگانه پاپیون دار با پارچه شانتون نخ

پیراهن بچگانه پاپیون دار با پارچه شانتون نخ

پاپیون یک ایده جذاب برای پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ است. همواره از پاپیون برای زیباتر کردن پیراهن های بچگانه استفاده می شود. اما پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ زیبایی دیگری دارد. زیبایی یک پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ مثال زدنی است. انعصاف و نرمی این پارچه برای طراحی پاپیون فوق العاده است. به راحتی می توانید روی پاپیون را می توانید چند چین ریز ایجاد کنید. خلق یک استایل جذاب برای فرزندتان را با یک گل سر پاپیونی به اتمام برسانید. با این اقدام هارمونی زیبایی بین پیراهن و گل سر فرزندتان ایجاد می شود.

پیراهن بچگانه با کمربند یا کروات

یقه مردانه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این یقه همان قدر که برای آقایان و حتی خانم ها  کاربردی است، برای فرزندانمان هم می تواند جذاب باشد. یک پیراهن عروسکی را تصور کنید. یقه مردانه باریک برای این پیراهن بی نظیر است. برای دامن پیراهن می توانید از مدل کلوش یا فون بهره ببرید. پارچه شانتون رنگ بندی کاملی دارد. می توانید با رنگ مکمل برای پیراهن فرزندتان کمربند یا کروات در نظر بگیرید. یک کروات باریک با یقه مردانه زیبایی پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ را چند برابر می کند. کمربند و کروات با رنگ مکمل زیبایی این پیراهن بچگانه را بهتر نشان می دهند.

پیراهن بچگانه و یقه های خاص با پارچه شانتون نخ

پیراهن بچگانه و یقه های خاص با پارچه شانتون نخ

برای یک استایل بچگانه بجز یقه مردانه انتخاب های دیگری نیز می توانید داشته باشید. یقه های فانتزی زیادی هست که می توانید برای فرزند زیباییتان طراحی کنید. یقه ملوانی یکی از یقه های بامزه ای است که می توانید در پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ به کار ببرید. یقه های پر چین یک انتخاب جذاب برای پیراهن بچگانه با شانتون نخ است. اما یکی از یقه های پر کازبرد که اکثراً در لباس کودکان استفاده می شود، یقه ب ب است. برای زیباتر کردن پیراهن فرزندتان می توانید در لبه یقه آن از تور یا نوار تزئینی استفاده کنید.

خرید پارچه شانتون ساده

پیراهن بچگانه با نوارهای چیندار

یک آیتم جذاب در کنار پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ، نوار چیندار است. دوخت نوار چیندار بر روی پیراهن بچگانه، هنر دست شما را به زیبایی به نمایش می گذارد. نوارهای چیندار پیراهن فرزند شما را با مزه تر و شلوغ تر نشان می دهد. اگردر نظر دارید چشم بیننده را در جای بخصوصی از لباس متمرکز کنید، این چین ها را در همان جا به کار ببرید. پیشنهاد ما به شما این است که از این چین ها در کناره های لباس استفاده کنید. سر آستین ها، لبه دامن، دو طرف بالا تنه همگی می تواند انتخاب شما باشد.

پیراهن پرنسسی بچگانه

لباس های دو تکه خاص و همه پسند هستند. اگر از پیراهن های تکراری خسته شده اید این آیتم مخصوص شماست. پیراهن بچگانه را به صورت دو تکه طراحی کنید. می دانید که سفید یک رنگ خنثی است و به راحتی ست می شود. پیراهن بچگانه با پارچه شانتون نخ را می توانید با شومیز سفید ست کنید. شانتون نخ سفید برای این کار در دسترس شما است. استفاده از دو رنگ در استایل فرزندتان، آن را شاداب تر نشان می دهد. از طرفی استفاده از دو رنگ، استایل کردن را راحت تر می کند. پس دست شما در انتخاب کفش و حتی کیف فرزندتان بازتر است. برای ایجاد هماهنگی در پیراهن میتوانید از اکسسوری های یکسان در پیراهن و شومیز فرزندتان استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا