استایلروزمره و کاربردی

پارچه شانتون نخ و انواع مدل مانتو رسمی

پارچه شانتون نخ یکی از پارچه ‌های محبوب و با کیفیت در دنیای مد و فشن است. این نوع پارچه به دلیل زیبایی، مقاومت و لطافت خود، برای تولید انواع مدل‌های مانتو رسمی بسیار مناسب است. در این مقاله، به بررسی انواع مدل‌ های مانتو رسمی با پارچه شانتون نخ خواهیم پرداخت. از مدل‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های به روز و مدرن، هر یک با طرح و سبک خود، می‌توانند به شما ظاهری شیک و خاص بدهند.

انواع مدل های مانتو شانتون نخ رسمی و جذاب شامل انواع مدل های دکمه دار، مانتوهای جلوباز، مانتوهای کلاسیک، مانتوهای چندتکه و مانتوهای آستین سه ربع می شوند. یکی از ایده های جذاب برای دوخت مانتو رسمی و شیک شانتون نخ، گلدوزی کردن روی قسمت هایی از مانتو است. برای مثال می توانید روی سر آستین ها و یقه های مانتو را با گلدوزی های برزیلی زیبا مزین کنید.

یکی دیگر از ایده های دوخت مانتو رسمی با پارچه شانتون نخ، دوخت مانتوهای ترکیبی با پارچه های دیگر است. در طراحی این مدل مانتوهای رسمی و شیک می توانید از انواع مدل پارچه های طرح دار مانند پارچه های هندسی و پارچه های گلدار استفاده کنید. در انتخاب پارچه طرحدار دقت کنید که تراکم آن با پارچه شانتون نخ، در یک اندازه باشند.

خرید پارچه شانتون نخ

 

اگر طرفدار استایل های شیک و مینیمال هستید و می خواهید یک مانتوی ساده و رسمی شانتون نخ بدوزید، مانتوهای شانتون نخ با نواردوزی های ظریف را به شما پیشنهاد می کنیم. در طراحی این مانتوها می توانید از قسمت بالای مانتو تا پایین آن را نواردوزی های ظریفی بدزوید. همچنین سر آستین مانتو را هم می توانید نوار دوزی انجام دهید.

مدل مانتو جلو بسته دکمه ‌دار با پارچه شانتون نخ

مدل مانتو جلو بسته دکمه ‌دار با پارچه شانتون نخ

این یکی از مدل‌های پرطرفدار مانتو شانتون، مانتوهای جلو بسته دکمه دار است. این مانتوها برای مجالس رسمی نیز پیشنهادی عالی است. طراحی ساده و مناسب این مدل مانتوها، آن را برای رویدادها و مجالس رسمی انتخاب مناسبی می‌کند. برای ایجاد ظاهری شیک و خاص، از پارچه شانتون نخ با بافت صاف و خاص استفاده می‌شود. یکی از ایده های جذاب در طراحی این مدل مانتوهای رسمی، دوخت دکمه های مخفی برای آن  ها است.


حتما بخوانید: پارچه لینن سوزن دوزی و 5 مدل مانتوی تابستانی شیک


مانتو رسمی شانتون نخ جلو باز

مانتو رسمی شانتون نخ جلو باز

طراحی این مدل مانتوهای رسمی به صورت جلوباز است. طراحی جلوباز به مانتو ظاهری مدرن و خلاقانه می‌بخشد. بسته به سلیقه تان، می‌توانید از یک زیپ نمادین با جزئیات بزرگ یا از دکمه‌ های زیبا برای دیزاین مانتو استفاده کنید. پارچه شانتون نخ با رنگ ‌های جذاب، برای دوخت این مدل برای رویدادهای رسمی مناسب است. لباس زیری مانتوی خود را می توانید با رنگ مانتو ست کنید. برای مثال می توانید رنگ مانتو و لباس زیر آن را در یک هارمونی انتخاب کنید.

مانتو رسمی شانتون دو رنگ

مانتو رسمی شانتون دو رنگ

یکی دیگر از ایده های دوخت با پارچه شانتون نخ، استفاده از دو رنگ متفاوت از این پارچه برای دوخت مانتو است. در طراحی این مدل مانتو می توانید آستین ها و جیب های مانتو را با یک پارچه رنگ دیگر بدوزید. این مدل مانتوهای دو رنگ نیز انتخابی عالی برای مهمانی و مراسم های مختلف هستند.

قیمت پارچه شانتون نخ

ایده دوخت مانتو کلاسیک رسمی با پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون نخ مشکی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت مانتوهای شیک و کلاسیک است. با این پارچه می توانید مانتوهای کلاسیک رسمی ترند را بدوزید. اگر طرفدار استایل مینیمال هستید، می توانید انواع مانتوهای ساده شانتون نخ با طراحی ساده بدوزید. در طراحی این مانتو می توان یک نوار باریک و ظریف دوخت. برای مثال از قسمت بالای مانتو تا پایین آن با یک نوار ظریف بدوزید. همچنین روی آستین مانتو را هم می توانید نوار دوزی کنید. در استایل های مینیمال و ساده بهتر است که از نواردوزی های ساده و مینیمال استفاده کنید.

مانتوهای رسمی ترکیبی طرحدار و ساده با پارچه شانتون نخ

اگر به دنبال یک مانتو با طرحی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هستید، مدل ‌های ترکیبی مانتو رسمی شانتون نخ با پارچه های طرحدار است. پارچه های طرحدار با طرح های هندسی انتخابی ایده آل برای ترکیب کردن با پارچه ساده در دوخت مانتوهای مجلسی هستند. در ترکیب کردن پارچه شانتون با سایر پارچه های دقت داشته باشید که پارچه ای را انتخاب کنید که تراکمی مشابه با پارچه شانتون نخ داشته باشد.

مانتوهای رسمی ترکیبی طرحدار و ساده با پارچه شانتون نخ

پارچه های طرحدار هندسی در ترکیب با پارچه های شانتون نخ ساده می توانند یک ترکیب ایده آل و جذاب را در استایل های رسمی برای شما خلق کنند. اما اگر به طرح های گلدار هم علاقه دارید می توانید از آن ها برای ترکیب کردن با پارچه شانتون نخ ساده استفاده کنید. در طراحی این مدل مانتوها می توانید قسمت سر آستین و روی یقه های لباس را با پارچه طرحدار گل گلی بدوزید.

 مانتوهای بلند و رسمی شانتون

مانتوهای شانتون نخ بلند می توانند یکی از مانتوهای رسمی و کاربردی شما باشند. در طراحی این مانتوها قد مانتو تا زیر زانو در نظر گرفته می شود. ست کردن آیتم هایم مناسب برای همراهی با این مانتو بسیار حائز اهمیت است. برای مثال برای مجلسی تر شدن تیپتان می توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. همچنین در این استایل ها می توانید رنگ کفش و کیف و شالتان را با یکدیگر ست کنید.

مانتو شانتون رسمی با آستین های سه ربع

این مدل مانتوهای رسمی و شیک شانتون به صورت آستین سه ربع طراحی شده اند. آستین کوتاه این مدل مانتو باعث جلوه زیباتر و مدرن تر مانتو می شود. این مدل مانتوهای رسمی را می توانید با  یقه مربع و زیپ در قسمت جلو طراحی کنید.

خرید پارچه شانتون نخ مانتویی

مانتو شانتون رسمی گلدوزی شده

جالب است بدانید که پارچه شانتون نخ برای دوخت انواع گلدوزی های ظریف و شیک مناسب است. این ایده جذاب را می توانید در دوخت مانتوهای رسمی پیاده کنید. برای مثال روی آستین های مانتو را با گلدوزی های برزیلی ظریف بدوزید. در این مدل مانتو بهتر است که آستین های مانتو را به صورت آستین مچی بدوزید. این مدل به دلیل طراحی دست‌دوزی و جزئیات زیبا، جذابیت خاصی دارد و برای مجالس و رویدادهای رسمی مناسب است. همچنین می توانید روی یقه و جیب های مانتو را هم گلدوزی کنید.


مقاله مشابه: پارچه شانتون نخ و نکات مراقبتی و دوخت آن


سخن آخر

شانتون نخ یکی از کاربردی ترین پارچه ها برای دوخت انواع مانتوهای زنانه و دخترانه است. جالب است بدانید که این پارچه برای دوخت مانتوهای رسمی نیز بسیار ایده آل است. با این پارچه می توانید انواع مانتوهای رسمی دکمه دار، جلو باز، آستین سه ربع، زیپی، گلدوزی شده و … را بدوزید. در این مطلب ایده های دوخت انواع مانتوهای رسمی با شانتون را پیش رویتان قرار دادیم.

یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتوهای رسمی با شانتون نخ، دوخت مانتوهای چند تکه با این پارچه است. در طراحی این مدل مانتو می توانید از دو رنگ پارچه شانتون در دوخت استفاده کنید. بهتر است که دو رنگ مکمل و خوش هارمونی با یکدیگر را انتخاب کنید تا ترکیبی زیبا و چشم نواز داشته باشد. از زیر مانتوهای جلوباز رسمی شانتون نخ نیز بهتر است یک لباس با رنگ مناسب بپوشید. بر اساس فصلی که در آن قرار دارید می توانید لباس مناسب را انتخاب کنید. برای مثال شومیزهای مجلسی هم می توانند ایده ای جذاب در کنار این مانتوها باشند.

پارچه شانتون نخ امکان دوخت مانتوهای مجلسی با مدل های گوناگونی را به شما می دهد؛ بر اساس سلیقه و سبک خود، می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید تا در هر مناسبت رسمی یک مانتوی ایده آل داشته باشید.

مانتوهای رسمی شانتون نخ از مدل‌های ساده و کلاسیک تا مدل های دکمه‌ دار و جلو باز را شامل می شوند. بر اساس سلیقه و سبک شما، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را در ظاهر و شیکی شما به ارمغان بیاورد. همچنین، مهم است به رنگ مناسب مانتو نیز دقت داشته باشید تا به پوست شما بیاید. شانتون نخ برای دوخت مانتوهای کلاسیک و ترندی هم بسیار عالی می باشد.

منبع: sewport.com

4/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا