استایلمهمانی و مجلسی

مدل لباس عروس کوتاه برای خانم های مدرن + عکس

انتخاب مدل لباس عروس یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که هر خانم در زندگی خود می گیرد. وقتی که صحبت از لباس عروس می شود، ناخودآگاه پیراهن های بلند پفی یا دنباله دار به ذهن ما می آیند. اما همیشه اینطور نیست. لباس عروس کوتاه، یکی از جذاب ترین مدل های لباس عروس موجود در بازار است. طراحی بالاتنه این پیراهن های جذاب مشابه پیراهن های بلند است. بنابراین تفاوت عمده آن ها با لباس عروس های متداول، قد دامن آن ها است.

این لباس را می توان با قدهای مختلفی طراحی کرد. همچنین می توان دامن آن ها را به شکل های مختلفی دوخت. بنابراین شما می توانید با توجه به فرم بدن و سلیقه شخصی خود لباس عروس مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. در حال حاضر از این لباس ها بیشتر برای عکاسی و ساخت کلیپ های عروسی استفاده می شود. اما پوشیدن آن ها در مراسم اصلی هم باعث می شود که یک استایل بسیار شیک و مدرن داشته باشید. در این مطلب قصد داریم مدل های مختلف لباس عروس کوتاه را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه کرپ کنزو

لباس عروس کوتاه و ویژگی های آن

برای سال های طولانی پیراهن های ماکسی با دامن های پفی یا دنباله دار، انتخاب اصلی خانم ها برای جشن عروسی بودند. اما در سال های اخیر، لباس عروس های کوتاه به عنوان یکی از ترندهای دنیای فشن به بازار عرضه شدند. این پیراهن های جذاب در سال های اخیر طرفداران زیادی در بین خانم های مدرن و شیک پوش پیدا کردند.

لباس عروس کوتاه و ویژگی های آن

واضح است که این لباس ها کوتاه تر از لباس عروس های متداول هستند. پس در طول برگزاری مراسم بخشی از پاهای شما مشخص خواهند بود. بنابراین ممکن است برای مراسم هایی که در فضای باز برگزار می شوند، مناسب نباشند. شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوا و محل برگزاری مراسم، مدل های مختلف این لباس عروس را برای پوشیدن در کلیپ های فرمالیته و یا مراسم اصلی انتخاب کنید.

پارچه های مناسب برای دوخت لباس عروس کوتاه

قبل از اینکه مدل های مختلف لباس عروس کوتاه را به شما معرفی کنیم، بهتر است درباره پارچه های مناسب برای دوخت آن ها صحبت کنیم. لباس عروس یکی از خاص ترین پوشش ها برای خانم ها است. بنابراین پارچه ای که برای دوخت آن استفاده می شود هم باید بسیار باکیفیت و مرغوب باشد. به طور کلی، برای دوخت لباس عروس می توان از طیف گسترده ای از پارچه های باکیفیت و زیبا استفاده کرد. پارچه سیلک، ساتن آمریکایی، گیپور، دانتل، استات و حریر از جمله مناسب ترین پارچه ها برای دوخت لباس عروس به شمار می روند.

پارچه های مناسب برای دوخت لباس عروس کوتاه

عوامل مختلفی در انتخاب پارچه لباس عروس نقش دارند. آب و هوا، محل برگزاری مراسم، مدت زمان برگزاری جشن، بودجه و سلیقه شخصی شما از جمله مهم ترین نکات برای انتخاب پارچه به شمار می روند. اگر دوست دارید یک لباس عروس کوتاه ساده و مینیمال داشته باشید، پارچه های ساتن یا حریر بهترین گزینه ها برای شما هستند. همچنین اگر به لباس های کار شده با ظاهر لوکس علاقه مند هستید، پارچه های دانتل یا سیلک انتخاب ایدئالی خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه نگار به طیف گسترده ای از پارچه های مخصوص برای دوخت لباس عروس دسترسی داشته باشید.


پیشنهاد خواندنی: پارچه لینن گلدار، ترند تابستان 1403 را بشناسید + ایده دوخت


مدل های مختلف لباس عروس کوتاه

لباس عروس کوتاه را می توان به شکل های مختلفی طراحی کرد. بالاتنه این لباس مشابه لباس عروس های بلند طراحی می شود. شما می توانید این لباس عروس ها را به صورت آستین بلند، دکلته، آستین حلقه ای یا آستین کوتاه طراحی کنید. نکته اصلی در طراحی این لباس ها، دامن آن ها است. برای طراحی دامن این سبک از لباس عروس می توانید مدل های مختلف دامن مینی و میدی را انتخاب کنید. دامن A-line ساده، دامن پفی، مدل های مختلف دامن زاک پوزن و دامن راسته بهترین گزینه ها برای طراحی این لباس ها به شمار می روند. در ادامه بعضی از جذاب ترین لباس عروس های کوتاه را به شما معرفی می کنیم.

پیراهن کوتاه ساده

پیراهن ساده چسبان یکی از زیباترین مدل های لباس عروس کوتاه است. شما می توانید این پیراهن ها را با پارچه های مختلفی بدوزید. استفاده از پارچه های براق و درخشنده مثل ساتن باعث می شود که جذابیت لباس شما چندین برابر شود. همچنین می توانید مدل های یقه و آستین مختلفی را روی این پیراهن های خاص پیاده کنید. این پیراهن ها را می توان با مدل های مختلف تور کوتاه و بلند ست کرد. همچنین می توانید از انواع تاج و گل سر برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

پیراهن کوتاه ساده

پیراهن کوتاه پفی

دامن پفی یکی از بهترین گزینه ها برای لباس عروس های کوتاه است. شما می توانید بالاتنه لباس تان را به صورت جذب با آستین های مختلف و یا به صورت دکلته طراحی کنید. سپس یک دامن پفی جذاب به آن اضافه کنید. پیراهن های کوتاه پفی یک استایل پرنسسی و خاص را برای شما می سازند. برای دوخت این پیراهن ها می توان از پارچه های متنوعی مثل ساتن، دانتل یا گیپور استفاده کرد. همچنین می توان دو پارچه مختلف را ترکیب کرده و در بخش های مختلف لباس به کار ببرید. شما می توانید این لباس عروس های جذاب پرنسسی را با مدل های مختلف کفش پاشنه بلند ست کنید. همچنین می توانید متناسب با مدل یقه لباستان از جواهرات لوکس و چشمگیر استفاده کنید.

پیراهن کوتاه پفی

خرید پارچه کرپ مجلسی

 

لباس عروس دنباله دار

یکی از بهترین ایده ها برای استفاده از پیراهن های کوتاه در مراسم عروسی، اضافه کردن دنباله به آن ها است. لباس عروس های دنباله دار بسیار خاص و شیک هستند و طرفداران زیادی دارند. شما می توانید به مدل های مختلف لباس عروس دنباله اضافه کنید. پیراهن ساده چسبان که دنباله از قسمت کمر به آن اضافه می شود یکی از مدل های پرکاربرد لباس عروس کوتاه دنباله دار به حساب می آید. علاوه بر این، اضافه کردن دنباله به پیراهن های پفی و عروسکی باعث می شود که زیبایی لباس شما چندین برابر شود.

پیراهن دنباله دار

قیمت پارچه کرپ کنزو اصل

لباس عروس کوتاه کتی

لباس عروس های کوتاهی که به فرم کت های کلاسیک دوخته می شوند، یکی از جدبدترین مدل های لباس عروس به شمار می روند. استفاده از این لباس ها یک استایل مدرن و جذاب را برای شما می سازد. این لباس ها معمولا به صورت آستین بلند دوخته می شوند. پارچه کرپ بهترین گزینه برای دوخت این لباس ها است. همچنین می توان از پارچه های تور و دانتل هم به عنوان خرج کار برای دوخت قسمت هایی مثل آستین آن ها استفاده کرد.

لباس عروس کوتاه کتی

لباس عروس میدی

لباس عروس کوتاه را می توان با قدهای مختلفی طراحی کرد. بدون شک، لباس عروس با دامن میدی یکی از پرطرفدارترین پیراهن های کوتاه بین خانم ها است. این لباس مقداری پوشیده تر از پیراهن های مینی است. بنابراین استفاده از آن در فضای و شرایط آب و هوای مختلف راحت تر خواهد بود. شما می توانید این پیراهن های جذاب را با مدل های مختلف آستین، یقه و دامن طراحی کنید. یک لباس عروس میدی با آستین حلقه ای و دامن A-line ساده انتخابی کلاسیک و جذاب برای مراسم عروسی شما خواهد بود.

لباس عروس میدی

لباس عروس کوتاه را با چه اکسسوری هایی ست کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که لباس عروس کوتاه با چه اکسسوری هایی ست می شود. پوشیدن لباس عروس کوتاه جلوه مدرنی به استایل شما می دهد. بنابراین اکسسوری هایی هم که با این لباس استفاده می شوند، باید جلوه مدرن و شیکی داشته باشند. استفاده از جواهرات کم با طراحی مینیمال یکی از بهترین گزینه ها برای این لباس های زیبا است. علاوه بر این، باید در انتخاب تور و تاج هم دقت زیادی داشته باشید.

اکسسوری مناسب

تور ساده و بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای ترکیب با لباس عروس کوتاه است. شما می توانید این تور را به شکلی انتخاب کنید که تا روی زمین ادامه داشته باشد. همچنین می توانید با توجه به مدل یقه لباستان، از تاج های ظریف و انواع گل سر و پاپیون مینیمال هم استفاده کنید. برای انتخاب کفش همراه با این پیراهن های جذاب هم محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید این لباس ها را با مدل های مختلف کفش فانتزی تخت و پاشنه بلند ست کنید. همچنین استفاده از کفش های کتانی سفید رنگ هم یکی از ترندهای امروز برای عروس خانم ها است. بنابراین می توانید از این مدل کفش برای تکمیل استایل خود در روز عروسی استفاده کنید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره مدل های مختلف لباس عروس کوتاه صحبت کردیم. استفاده از این پیراهن های جذاب برای شما ظاهری مدرن و خاص می سازد. شما می توانید این پیراهن های زیبا را با مدل های مختلف یقه، آستین و دامن طراحی کنید. لباس عروس های کوتاه پفی، پیراهن های ترکیب شده با دامن زاک پوزن، لباس های میدی، پیراهن های ساده جذب و لباس عروس های دنباله دار از جمله جذاب ترین مدل های لباس عروس کوتاه به شمار می روند.

شما می توانید این پیراهن های زیبا را با اکسسوری های مختلفی ست کنید. تورهای بلند و متوسط از جمله بهترین گزینه ها برای ترکیب با این لباس ها به شمار می روند. همچنین جواهرات و اکسسوری های مینیمال و ظریف انتخاب های ایدئالی برای ترکیب با لباس عروس های کوتاه هستند. این لباس عروس ها را می توان با پارچه های زیبا و باکیفیتی از جمله ساتن آمریکایی، دانتل، گیپور، کرپ و … تولید کرد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه نگار، به طیف گسترده ای از پارچه های مناسب برای دوخت لباس عروس کوتاه دسترسی داشته باشید.

منبع: https://www.vogue.co.uk/fashion/gallery/best-short-wedding-dresses

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا