استایلروزمره و کاربردی

پارچه وال خامه دوزی و چند مدل مانتو جایگزین با آن

پارچه وال خامه دوزی به نام های نخی خامه دوزی یا وال سوزندوزی نیز شناخته می شود. طراحان و صاحبان برندهای مطرح متوجه علاقه زیاد مخاطبانشان به پارچه وال خامه دوزی شده اند. از این رو همواره در تلاش هستند تا با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت تمامی سلیقه ها را پوشش دهند. پارچه وال خامه دوزی در دو سال گذشته در ویترین بیشتر پارچه فروشی ها خودنمایی کرده است. پارچه وال خامه دوزی را در اکثر فروشگاه ها می توانید پیدا کنید. یکی از دلایل محبوبیت پارچه وال خامه دوزی جذابیت و تنوع طرح های این پارچه است. می توان اینگونه بیان کرد که به دنبال هر رنگی که باشید در طیف رنگی پارچه وال خامه دوزی به احتمال زیاد پیدا خواهید کرد.

از پارچه وال خامه دوزی برای تهیه انواع پوشاک می توان استفاده کرد. نرمی لطافت پارچه سیلک دست شما را برای خلق هر اثر هنری باز خواهد گذاشت. معمولا از این پارچه برای دوخت تاپ، بلوز و پیراهن کژوال استفاده می شود. اما ما امروز قصد داریم پا فراتر گذاشته و چند نمونه لباس که مناسب مانتو با پارچه وال خامه دوزی هستند را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. پس اگر مایل هستید یک تنوع خوب در استایل همیشگی خود ایجاد کنید در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید پارچه خامه دوزی

مانتو جذب و تنگ با پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی به خاطر ظاهر کژوال خود، معمولا برای لباس های گشاد و چین دار استفاده می شود. اما اگر از طرفداران لباس های جذب هستید بازهم می توانید به مانتو وال خامه دوزی فکر کنید. مانتو وال خامه دوزی که فیت تن شما دوخته شود، یک انتخاب بی نظیر برای استایل روزمره شما می باشد. خودتان را در یک مانتو وال خامه دوزی جذب با رنگ پاستیلی تصور کنید. قطعا از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد. با خرید این پارچه حتی اگر خیاط آماتوری هم باشید می توانید یک مانتو وال خامه دوزی زیبا برای خود تهیه کنید. می توانید با این پارچه مانتو جذب و تنگ زیبایی برای خود آماده کنید.

مانتو جلوبسته جذب

پارچه وال خامه دوزی به خاطر مشبک و سوراخ بودن نیاز به آستردوزی دارد. اما اگر تمایلی به آستر روزی ندارید مانعی ندارد. می توانید با تهیه سارافون یا شومیز، هم رنگ زمینه مانتو وال خامه دوزی خود آن را به تن کنید. بهتر است زمان طراحی الگو مانتو وال خامه دوزی خود آن را بدون پنس و دکوپ در نظر بگیرید. مانتو وال خامه دوزی شما اگر بدون دَرز در نظر گرفته شود ظاهر زیباتری خواهد داشت. برای دیزاین و زیبا سازی مانتو وال خامه دوزی خود می توانید از جیب های روی کار استفاده کنید. دوخت مچی های تنگ برای آستین های مانتو وال خامه دوزی شما خالی از لطف نیست. می توانید از یک پارچه مکمل یا پارچه وال آستر کشی شده، برای طراحی یقه و مچی مانتو بهره ببرید.

مانتو های بلند تابستانی، ترند سال های اخیر

مانتو های بلند و پر چین یکی از تِرندهای محبوب چند سال گذشته بوده است. مانتو وال خامه دوزی بلند و گشاد انتخابی ایده آل برای روزهای گرم سال است. این مانتو های بلند برای تابستان هم به شکل مانتو های جلو بسته و هم دکمه دار ظاهر شده اند. اگر تمایلی به دوخت دکمه ندارید می توانید مانتو وال خامه دوزی خود را به شکل اُور سایز طراحی کنید. با در نظر گرفتن یک کمربند به راحتی می توانید جلوی مانتو وال خامه دوزی خود را فیکس کنید. به سبب لطافت این پارچه هر چه مانتو وال خامه دوزی خود را گشاد و پر چین تر طراحی کنید زیبایی آن دوچندان می شود. پارچه وال خامه دوزی برای دوخت مانتوهای بلند تابستانی عالی هستند. به خاطر سبک و خنک بودن این پارچه برای تابستان انتخابی راحت است.

مانتو بلند چین دار وال خامه دوزی

به عنوان یک خانم خوش استایل قطع به دنبال آیتم های بیشتری هستید. اصلا نگران نباشید ما برای شما پیشنهادهای جذاب دیگری داریم. می توانید برای ایجاد یک هارمونی جذاب در مانتو وال خامه دوزی خود قسمت پایین مانتو خود را برش بدهید و برای این قسمت هم یک نوار چین کش شده پهن استفاده کنید.


حتما بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و ویژگی های آن


استفاده از کمربند

از طرفی طراحی کمربند، جز آیتم های مهم و کلاسیک برای زیبا سازی مانتو وال خامه دوزی به حساب می آید. پس با طراحی یک کمر بند از جنس پارچه مانتو خود آن را زیبا تر کنید. حتی می توانید برای کمربند خود از پارچه های مکمل مثل چرم نیز بهره مند شوید. با بستن یک کمربند بر روی مانتو وال خامه دوزی اُور سایز خود در قسمت کمر نبز چین های ریز و زیبایی خواهید داشت.

از آستین ها غافل نشوید

از قسمت آستین ها به هیچ عنوان غافل نشوید. آستین ها در حکم قلب مانتو وال خامه دوزی شما محسوب می شوند. در طراحی آن ها نهایت خوش سلیقگی را به کار ببرید. آستین های کلوش و پرچین جز آستین های هستند که با پارچه وال به خوبی طراحی و دوخت می شوند. برای مانتو وال خامه دوزی خود از این آستین های فانتزی می توانید استفاده کنید. آستین های کمینو که به شکل یک سره برش می شوند نیز گزینه ایده آلی برای مانتو وال خامه دوزی شما به حساب می آیند.

مانتو کوتاه، مناسب استایل روزمره

مطمئناً مانتوهای بلند و گشاد انتخاب همیشگی خانوم ها نیست. دلیل این امر کاملا مشخص است، مانتوهای بلند و گشاد برای هر موقعیتی مناسب نخواهند بود. برای استایل روزمره و محیط کار و غیره پوشیدن لباس های ساده و راحت معمولا انتخاب می شوند. یکی از مولفه های راحتی مانتو قد متناسب و دست و پا گیر نبودن آن است. به همین خاطر مانتو های کوتاه انتخابی راحت و خنک برای استفاده روزانه در گرمای تابستان هستند. مانتوهای کوتاه و فانتزی اگر طراحی خلاقانه ای داشته باشند به طور حتم می توانند به اندازه مانتو های بلند زیبا باشند. یکی از اِلمان های زیبا سازی مانتو کوتاه و ساده انتخاب پارچه درست و مناسب است. استفاده از پارچه های طرحدار مانند پارچه وال خامه دوزی برای این لباس های ساده، آن ها را چشم نواز می کند.

مشاهده طرحهای پارچه وال سوزن دوزی

برای زیباسازی مانتو وال خامه دوزی کوتاهتان می توانید برش های متنوعی برای آن در نظر بگیرید. برش هایی که در قسمت کمر و آستین ایجاد می کنید دست شما را برای انتخاب مدل باز می کند. می توانید قسمت دامن مانتو وال خامه دوزی خود را به شکل چین دار و کاوش طراحی کنید. همین ایده را برای قسمت آستین مانتو وال خامه دوزی خود هم می توانید پیاده کنید. آستین ها را از قسمت آرنج برش زنید . سپس برای مانتو وال خامه دوزی خود از آستین های کلوش و چین دار استفاده کنید. اگر مایل باشید می توانید برای زیبا تر شدن مانتو وال خامه دوزی خود از ایده کمربند بهره مند شوید. طراحی یک کمربند بر روی مانتو وال خامه دوزی در کنار آستین و دامن فانتزی شما بی نظیر خواهید شد.


پیشنهاد مطالعه: آشنایی با 5 پارچه مناسب فصل گرم و ویژگی های آن


تنوع دادن به مانتو های دکمه دار

مانتو های جلو دکمه دار معمولا از محبوبیت کمتری نزد دختران جوان برخوردار هستند. شاید انتخاب اول شما هم مانتوهای جلو دکه دار نباشد. اما باید بپذیریم که در شرایط خاص، استفاده از مانتوهای جلو دکمه دار ضروری است. پس باید به دنبال راه حلی برای زیباسازی آن ها باشیم. برای اینکه مانتو جلو دکمه دار زیبایی آماده کنید باید کمی جزییات جذاب در آن استفاده کنید.

مانتو جلو دکمه دار نخی سوزندوزی

تنها با ایجاد یک برش ساده در کمر مانتو وال خامه دوزی خود می توانید آن را دگرگون کنید. همین برش های ساده مانتو وال خامه دوزی شما را از یک سبک آماتور به یک استایل بی نظیر تبدیل می کنید. می توانید نهایت حرفه ای بودن را به نمایش بگذارید و برای دامن مانتو وال خامه دوزی خود از پیلی های بره بهره ببرید. یکی از مدل هایی که برای مانتو دکمه دار خود می توانید در نظر بگیرید استفاده از پیلی برای برش دامن است. پارچه وال خامه دوزی به خاطر اتو پذیری خوبی که دارد برای این مدل انتخاب شایسته ای است. عموما در این مدل دامن دو پیلی طرف راست و دو عدد پیلی در طرف چپ در نظر می گیرند. برای قسمت پشت مانتو وال خامه دوزی خود هم می توانید به طبع چهار پیلی در نظر بگیرید.

 کمربند های تزیینی و مانتو وال خامه دوزی

یکی دیگر از راه های تنوع دادن به مانتو وال خامه دوزی دکمه داراستفاده از کمربند است. استفاده از کمربند های تزیینی با سگک های چشمگیر، برای زیباسازی مانتو وال خامه دوزی شما بی نظیر است. سگک های کوچک یا بزرگ را می توانید با توجه به مدل مانتو خود انتخاب کنید. استفاده از سگک های متنوع از جنس فلزی یا چوبی زیبایی مانتو وال خامه دوزی شما را بالا می برد. اگر پیش از این از کمربند برای لباس های خود استفاده نکرده اید، نگران نباشید. با توجه به ترند بودن کمربند، استایل شما خیره کننده خواهد بود.

 کمربند های تزیینی و مانتو وال خامه دوزی

کمربند مانتو وال خامه دوزی شما بسته به سلیقه تان می تواند بلند یا کوتاه باشد. حتی می توانید برای طراحی کمربند به ایده طراحی آن از جنس پارچه دیگر هم فکر کنید. این کار اگر به درستی و با پارچه مناسب انجلم شود در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

قیمت پارچه خامه دوزی هندی

مانتوهای وال خامه دوری ترکیبی با پارچه مکمل

اگر شما هم در حکم یک طراح لباس به ترکیب پارچه ها با یکدیگر علاقه دارید، با ما همراه شوید. ایده ترکیب پارچه ها برای مانتو وال خامه دوزی یک ایده بسیار جذاب و حرفه ای است. می توانید با خرج کردن اندکی جسارت برش و طرح مورد نظرتان برروی یک مانتو وال خامه دوزی پیاده کنید. طراحی برش های پهن بر روی بدنه مانتو وال خامه دوزی شما از ساده ترین نمونه ها است. برای ایجاد یک هارمونی جذاب بهتر است همین کار را برروی آستین های خود نیز انجام دهید. برای یونیک تر بودن مانتو وال خامه دوزی خود می توانید از رنگ های متفاوت اما مکمل استفاده کنید.

مانتوهای وال خامه دوری ترکیبی با پارچه مکمل

به لطف آهار دار بودن نسبی پارچه وال می توانید برای قسمت آستین ها از مدل های پفکی ایده بگیرید. این آستین به صورت گشاد طراحی شده و در قسمت مچ با یک نوار به شکل مچی جمع خواهند شد. اگر علاقه ای به دوخت مچی در لبه آستین های مانتو وال خامه دوزی خود ندارید از کش های 1 سانتی نیز می توانید برای جمع کردن آن استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: پارچه نخی خامه دوزی و 8 ایده استایل بهاری


اگر پارچه مکملی که برای مانتو وال خامه دوزی خود نظر دارید نیز کمی آهار دار است، دست نگه دارید. یک مدل دامن خاص برای مانتو وال خامه دوزی شما در نظر داریم. برش پایینی مانتو وال خامه دوزی خود را تقریبا 1.5 الی 2 برابر مقدار مورد نیاز در نظر بگیرید. قسمت بالایی آن را به شکل پاکتی قرار دهید. سپس به کمک پایه های مخصوص چین یا با دست خود چین های ریزی در آن ایجاد کنید و به بدنه مانتو وال خامه دوزی خود وصل کنید. با این روش موج های زیبایی در دامن مانتو وال خامه دوزی شما به وجود خواهد آمد. اگر تمایلی به آستین های پفی ندارید از همین ایده در قسمت استین ها هم می توانید استفاده کنید.

منبع: donamod.ir

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا