استایلبهار و تابستان

چگونه یک استایل تابستانه با رنگ شاد داشته باشیم؟

زمان زیادی تا از راه رسیدن فصل‌ های گرم سال باقی نمانده است. وقت آن است که سری به کمد لباس های خود بزنیم و به قول معروف یک به روز رسانی روی لباس های تابستانه خودمان انجام دهیم. بهترین انتخاب برای فصل تابستان یا به طور کلی آب و هوای گرم، استایل تابستانه با ست رنگ شاد و پارچه های نخی رنگ روشن هستند.

قیمت پارچه لینن تابستانه

 

پارچه های رنگ روشن باعث بازتاب نور خورشید می شوند. در نتیجه نمی گذارند گرمای زیادی به لباس شما نفوذ کند. پارچه نخی هم که می دانیم جاذب خوبی برای آب است. از این رو مانع از جاری شدن عرق روی پوست شما می شود. خوشبختانه ترند چند سال اخیر برای فصل تابستان، لباس های گشاد و راحت بوده است. ما هم چند پیشنهاد برای شما داریم که می توانید با به کار گیری آنها، یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد برای خود درست کنید!

رنگ های پاستلی یک انتخاب عالی برای یک استایل تابستانه با رنگ شاد

رنگ های پاستلی یک انتخاب عالی برای یک استایل تابستانه با رنگ شاد

به طور کلی، به رنگ هایی که خلوص یا شدت رنگ در آنها پایین است، رنگ پاستلی می گویند. رنگ های پاستلی مانند آبی کم رنگ، سبز نعنایی یا صورتی روشن، نمادی از آرامش، اطمینان و لطافت هستند. اگر به دنبال یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد هستید، این رنگ ها را به عنوان یک گزینه مهم برای رنگ زمینه لباس خود در نظر داشته باشید.

چند پیشنهاد برای داشتن یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد

قبل از آن که چند نمونه از این استایل های زیبا را معرفی کنیم، یک نکته را در نظر داشته باشید. موقعیت های مختلف، نیازمند پوشش های متفاوت هستند. برای نمونه اگر یک مینیمالیست هستید، لباس مهمانی شما قرار نیست با لباسی که برای خریدهای روزمره استفاده می کنید، یکی باشد. در واقع، استایل شما همان استایل مینیمال می تواند باشد. اما لباس های خود را باید بسته به موقعیت انتخاب کنید. یک استایل کژوال مینیمال یا مونوکروم مطمئناً برای موقعیت های رسمی یا عروسی مناسب نخواهد بود.


مقاله مشابه: آشنایی با انواع پارچه خنک تابستانی برای مانتو


مانتو عروسکی بهترین گزینه برای یک استایل تابستانه

درست مثل لباس هایی که تن عروسک های خود می کردیم، مانتو عروسکی هم پر از چین است. این چین ها را می توانید در همه جای لباس خود به کار ببرید. با این همه، آستین ها و قسمت پایین، بهترین جا برای استفاده از چین در یک مانتوی تابستانه هستند. برای استایل تابستانه با ست رنگ شاد دخترانه از مانتوهای عروسکی جلو باز یا جلو بسته کوتاه استفاده کنید. این مدل مانتوها را می توانید با شلوار واید لگ یا مام استایل ست کنید.

مانتو عروسکی بهترین گزینه برای یک استایل تابستانه

پارچه های نخی ساده، نقش برجسته یا وال خامه دوزی برای قسمتی که چین می خورد و پارچه هایی مثل نخی سوزن دوزی شده یا کریشه جواهردوزی شده برای قسمت بالاتنه بسیار مناسب هستند. اگر به دنبال طرح های شلوغ تر هستید، شانتون طرح دار یا ژاکارد ارگانزا را انتخاب کنید. نوارهای سوزن دوزی شده یا تزئینی هم کمک بسیاری زیادی به زیباتر شدن استایل شما خواهند کرد. یک کیف کوچک عروسکی همراه با شال یا مینی اسکارف و کفش های کتانی تابستانی یا صندل، استایل تابستانه با ست رنگ شاد شما را کامل خواهند کرد.

نکاتی که برای استفاده از مانتو عروسکی باید رعایت کنید

برای یک استایل به اصطلاح خانمانه تر می توانید از مانتوهای های عروسکی جلو باز یا بسته که در قسمت کمر، کمربند یا کش دارند، استفاده کنید. البته اگر این مدل مانتوی پیراهنی را با کفش کتانی تابستانی ست کنید، باز هم به یک استایل دخترانه زیبا می رسید. برای این مدل مانتو، پارچه های نخی ساده یا طرحدار بهترین گزینه هستند. این مانتو احساس آزادی و راحتی خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

برای زیر مانتو، می توانید از لگ های نازک تابستانه که هم قد با مانتوی شما باشد، استفاده کنید. برای یک استایل شیک، مواظب باشید که قد لگ شما از مانتو بیشتر نباشد. در واقع بهتر است ساق پای شما از لبه پیراهن تا کفش، پوششی نداشته باشد. از اکسسوری هایی مثل پابندهای زنجیری هم می توانید برای کامل کردن این استایل استفاده کنید. اگر قصد مسافرت دارید، این مدل مانتو همراه با کلاه حصیری یا لبه دار ست تابستانی بسیاری زیبایی خواهد شد.

مانتو عبایی یک گزینه راحت برای یک استایل تابستانه

یکی از پوشش هایی که امسال تابستان هم خیلی شاهد آن خواهیم بود، ست کردن مانتوهای عبایی با تیشرت و شلوار واید لگ خواهد بود. مانتوهای عبایی در حین شیک بودن و راحتی، پوشش خیلی خوبی هم دارند. برای این مدل مانتو هم می توانید از ترکیب پارچه های طرحدار و ساده استفاده کنید. رنگ های شاد مثل آبی فیروزه ای، سبز پسته ای و صورتی پاستلی در کنار رنگ سفید بهترین گزینه ها برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد هستند.

مانتو عبایی یک گزینه راحت برای یک استایل تابستانه

برای این مدل مانتوی تابستانی، پارچه وال ساده یا خامه دوزی، نخی ساده یا سوزن دوزی یا طرحدار انتخاب های بسیار خوبی هستند. می توانید از نوارهای تزئینی مثل نوارهای پوم پوم دار برای زیباتر شدن لباس خود استفاده کنید. مانتوهای عبایی تقریباً برای هر موقعیتی مناسب هستند. در نتیجه، کیف، همراه آن بسته به موقعیت می تواند کلاچ، دوشی زنجیردار یا دستی متوسط انتخاب شود.

خرید پارچه لینن مانتویی

 

 مانتو کتی کوتاه و یک استایل تابستانه با رنگ شاد

مانتوهای کتی چند وقتی است که ترند شده اند. به احتمال زیاد تا سال بعد نیز این ترند ادامه خواهد داشت. برای فصل های گرم، می توانید این مدل مانتو را با استفاده از پارچه های کرپ تابستانی، شانتون، ژاکارد نخ، ارگانزا، شانتون و کتان رنگ روشن بدوزید و با شلوار بگ پارچه ای ست کنید. امسال علاوه بر رنگ سال، رنگ سبز زمردی نیز مد شده که برای تابستان رنگ بسیار مناسبی است. برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد، می توانید مانتو کتی کوتاه زمردی یا قرمز هندوانه ای را شلوار سفید مد کنید.

 مانتو کتی کوتاه و یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد

شلوارهای واید لگ و مام استایل هم گزینه خوبی برای این استایل هستند. برای زیر مانتو هم، هیچ گزینه ای بهتر از تیشرت یا شومیز نخی سفید نیست. سرهمی های نخی هم گزینه خوبی برای زیر این مانتو هستند. این استایل تابستانه خود را با کتانی سفید یا صندل کامل کنید. پارچه های طرحدار، به ویژه نخی سوزن دوزی شده نیز، انتخاب خوبی برای دوخت این کت هستند. پارچه های طرحدار نیاز به برش زیادی ندارند و با یقه ساده هم زیبا می شوند. می توانید برای زیبایی بیشتر از آستین های مدل دار استفاده کنید.

وست و سارافن برای متفاوت پسندان

برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد، یک گزینه متفاوت استفاده از وست یا سارافن در استالتان است. وست ها بدون آستین هستند و قد آنها معمولا کوتاه یا حداکثر تا روی خط باسن است. برای زیر وست، می توانید از شومیز و شلوار، شومیز و دامن یا پیراهن استفاده کنید. حتی اگر برای شومیز خود از پارچه هایی استفاده کنید که بدن نمایی دارند، وست این مشکل شما را برطرف می کند.

مدل وست تابستانه

بسته به لباسی که همراه با وست انتخاب می کنید، این استایل می تواند یک استایل کژوال یا مجلسی برای شما باشد. رنگ های شاد مکمل برای وست و لباس همراه آن، یک گزینه عالی برای این استایل تابستانه با ست رنگ شاد هستند. انواع کرپ تابستانی، کرسپو، بابوس، ابر و بادی و انواع پارچه نخی برای دوخت وست مناسب هستند. می توانید از پارچه های نخی سوزن دوزی سنتی برای ایجاد یک استایل سنتی و در عین حال مدرن بهره ببرید.


مطالعه بیشتر: رنگ صورتی باربی را با این رنگ ها ست کنید


سارافن هم کارایی وست را دارد. با این تفاوت که قد آن معمولاً بین میدی تا بلند انتخاب می شود. سارافن را می توانید به عنوان یک گزینه لباس مجلسی در نظر بگیرید. پارچه های تابستانی طرحدار و رنگی انتخاب خوبی برای این مدل پوشش هستند. می توانید استایل خود را با یک شلوار راسته یا بگ و صندل کامل کنید. کلاه های تابستانی لبه دار استایل شما را زیباتر خواهند کرد.

وست و سارافن برای متفاوت پسندان

یکی از انواع سارافنی که به تازگی ترند شده اند، سارافن های آستین حلقه ای بلند همراه با رویه نیوتکنیک هستند. پارچه های تابستانی نازکی مانند وال یا پارچه لینن برای این مدل کارایی خوبی دارند.

شومیز و استایل تابستانه با رنگ شاد

هیچ پوششی به اندازه شومیزهای جلو بسته و باز برای درست کردن یک استایل کژوال مناسب تر نیستند. این شومیزها را می توانید فری سایز یا اور سایز بدوزید و با انواع شلوار و تیشرت ست کنید. پارچه های نخی مثل پوپلین، تترون نخ و پارچه های کتانی و لینن، گزینه های مناسبی برای دوخت شومیز تابستانی هستند. کفش کتانی تابستانی، این استایل کژوال تابستانی شما را کامل خواهد کرد.

شومیز و استایل تابستانه با رنگ شاد

کیف های بلندی که به صورت کج روی شومیز انداخته می شوند یا کیف های کمری برای این سبک لباس پوشیدن مناسب هستند. در نظر داشته باشید که روسری های قواره دار برای استایل کژوال مناسب نیستند. حتماً از شال، مینی اسکارف یا کلاه تابستانی استفاده کنید. این استایل را می توانید هم به صورت روزمره، هم برای گردش و تفریح و هم برای دورهمی های دوستانه به کار ببرید. اگر از جمله علاقه مندان به پارچه های چین هستید، شلوار جین کاغذی مام استایل، دم پا، بوت لگ و حتی راسته گزینه های خوبی برای ست کردن با شومیز هستند.


حتما بخوانید: چگونه با پارچه نخی گلدار استایل بوهیمن داشته باشیم


بوهو شیک بپوشید

استایل بوهوشیک چند وقتی است که دوباره روی کار آمده است. این مدل یک گزینه مناسب برای استایل تابستانه با ست رنگ شاد به شمار می رود. رنگ های به کار رفته در استایل بوهوشیک، همگی ریشه در طبیعت دارند. لباس های بوهوشیک معمولاً با پارچه های بافته شده با الیاف طبیعی دوخته می شوند. آزادی لباس در این استایل اهمیت زیادی دارد. چند نمونه از استایل بوهوشیک را می توانید در عکس های زیر مشاهده کنید. پارچه وال، پوپلین، لینن و انواع پارچه های نخی برای استایل بوهو شیک مناسب هستند. استایل بوهوشیک، یک استایل عالی برای طبیعت گردی است. این استایل تابستانه با ست رنگ شاد خود را با یک صندل کامل کنید.

حرف آخر

به قول ریچل زویی، قبل از آن که خودتان، خودتان را معرفی کنید، این استایل و سبک پوشش شما است که شما را به دیگران می شناساند. پس در انتخاب لباسی که در موقعیت های مختلف به تن می کنید، دقت کنید. فراموش نکنیم که زندگی کوتاه تر از آن است که خودمان را با پوشیدن لباس های خسته کننده، محدود کنیم. تا چشم بر هم بزنیم، تابستان از راه رسیده است. وقت آن است که فکری به حال استایل تابستانه خود بکنیم.

در این مقاله، پیشنهادهای مختلفی را عرضه کرده ایم که به شما در رسیدن به یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد کمک خواهند کرد. نکته مهمی که در آخر باید به آن اشاره کنیم این است که برای رسیدن به یک هارمونی زیبا در استایل تابستانه خود، توجه به پوشش سر، کیف، کفش و اکسسوری که استفاده می کنید، به همان اندازه لباسی که می پوشید، اهمیت دارد. تابستانی پر از رنگ و هارمونی را برای شما آرزو می کنیم.

منع: https://www.vogue.com/tag/misc/summer-fashion

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا