استایلسایز بزرگ

پیشنهاد هایی با پارچه پوپلین برای پلاس سایزها

تمامی افراد با هر سایز و نوع اندامی که دارند تمایل به خوش‌ پوش بودن را در خود احساس می کنند. این فرضیه که خوش‌ لباس بودند، فقط مناسب افراد لاغر اندام است کاملاً غلط و اشتباه می باشد. ما می‌ خواهیم در این مجله به شما نشان دهیم که افراد پلاس سایز با پارچه پوپلین هم می‌ توانند خوش‌ پوش بودن را تجربه کنند.

در نظر داشته باشین که با شناخت فرم بدن خود می‌ توانید لباس بسیار شیکی را برای خود تهیه کنید. شاید شما هم از جست و جوهای بی نتیجه در بازار خسته شده‌ باشید. حتی شاید بعضاً به‌ سختی لباس پیدا می‌ کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با طراحی و دوخت پیراهن و لباس مدنظر خود، مشکل را رفع کنید.

امروزه دنیای مد و فشن جهانی در تلاش است که با در نظر گرفتن لباس‌ های مناسب برای افراد پلاس سایز این مشکل را حل کند. با تمام این اوصاف باز هم ممکن است که شما با مشکل پیدا کردن لباس مواجه شوید. با شناخت پارچه و مدل مناسب می‌ توانید یک لباس لاکچری و فوق‌ العاده داشته باشید. تنها کافی است که این مجله را تا انتها مطالعه کنید.

انتخاب پارچه و مدل مناسب یکی از معضلات پلاس سایزها است. پارچه مناسب برای پلاس سایزها جدای از کیفیت باید تن خور مناسبی نیز داشته باشد. پارچه ای که این گروه انتخاب می کنند نباید باعث حجیم تر نشان اندام آن ها شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از پارچه های مناسب این گروه یعنی پارچه پوپلین برای پلاس سایزها آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

رنگ های سال پارچه پوپلین را ببینید

آف شولدر ها با پارچه پوپلین

از پوشیدن لباس های آف شولدر یا بدون سرشانه خجالت نکشید. این مدل برای افراد پلاس سایز بسیار شیک و ترند می باشد. پارچه پوپلین برای پلاس سایزها به زیبایی هر چه تمام تر این مدل را به تصویر می کشد.

مدل آف شولدر برای لباس سایز بزرگ

چرا مدل آف شلودر؟!

مدل های آف شولدر توجه مخاطب شما را به سمت سر شانه ها جلب میکند. این امر سبب می شود که شکم و پهلوها از تیر رس نگاه ها دورتر باشد. مدل های آف شولدر بسیار مناسب دوخت با پارچه پوپلین هستند. پارچه پوپلین برای این مدل بهترین انتخاب است.


حتما بخوانید: تفاوت های پارچه پوپلین و پارچه تترون


اهمیت پارچه پوپلین برای مدل آف شولدر

آهار دار بودن پارچه پوپلین باعث می شود که یقه لباس شما حالت سفت و خوش فرمی داشته باشد. این مدل چه با چین و چه با لبه برگردان برای پلاس سایز ها بسیار انتخاب خوبی است. پارچه پوپلین در قسمت بالای لباس به خوبی روی تن می نشیند و جلوی تکان خوردن و حرکت لباس را می گیرد. مدل های آف شلدر را با پارچه پوپلین برای افراد پلاس سایز، به صورت شومیز یا پیراهن می تواند دوخته شود.

پیراهن های کوتاه با پارچه پوپلین برای پلاس سایز ها

پیراهن کوتاه با پارچه پوپلین برای سایز بزرگ ها

اگر جز افراد پلاس سایز هستید از پیراهن های کوتاه غافل نشوید. پیراهن های کوتاه شما را باریک تر نشان خواهند داد. این پیراهن های برای تولدها و مراسم های خودمانی بهترین گزینه هستند. پیراهن های کوتاه با برش ها و چین های متنوع یکی از مدل های مناسب هم برای سایزهای نرمال و هم برای پلاس سایزها است.

بدون جایگزین بودن پارچه پوپلین برای پیراهن های کوتاه

پارچه پوپلین به دلیل سبک و پنبه ای بودن هم برای استایل روزمره و هم برای مهمانی بسیار کاربردی است. این پیراهن را به بهترین شکل می توان توسط پارچه پوپلین برای پلاس سایزها طراحی کرد. آهار دار بودن و در عین حال خوش فرم بودن پارچه پوپلین را در پارچه های دیگر نمی توانید پیدا کنید. به همین دلیل پارچه پوپلین برای پیراهن های کوتاه بهترین گزینه و بدون جایگزین است. شما برای طراحی این پیراهن های به پارچه ای احتیاج دارید که چین ها و پیلی های آن را به زیبایی نمایش دهد. در عین حال برای حجیم نشدن اندامتان نباید به سراغ پارچه های خشک و ضمخت بروید. این ویژگی ها را در کنار هم، تنها در پارچه پوپلین می توانید پیدا کنید.


مقاله مرتبط: پارچه لینن و پیشنهاد هایی برای پلاس سایزها


رنگ های روشن و شاد پارچه پوپلین برای پلاس سایزها

از پوشیدن رنگ های شاد و پاستیلی نترسید. این رنگ ها شما را زیباتر و شادتر از همیشه نشان خواهند داد. علارغم تصور عموم که افراد پلاس سایز فقط باید رنگ های تیره بپوشند، امروزه طراحان جهانی برای این افراد از رنگ های شاد و سرزنده استفاده می کنند. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید برای دوخت بیشتر لباس ها با پارچه پوپلین از رنگ های روشن و شاد و یا حتی تند استفاده شده است.

تنوع رنگی بالای پارچه پوپلین

به دلیل رنگ پذیری بسیار خوب این پارچه، تنوع رنگی پارچه پوپلین بسیار زیاد است. لباس های رنگ روشن برای پلاس سایزها هم نشاط و سرزندگی را به همراه می آورد. جسارت استفاده از رنگ های شاد و پاستیلی و پیراهن های سفید را به خود دهید و از ظاهر آراسته خود لذت ببرید.

برش در پایین پیراهن های با پارچه پوپلین

اگر به دنبال ایجاد تنوع در استایل خود هستید از برش های متعدد در پیراهن خود غافل نشوید. طراحی چین های ریز در بدنه لباس شما یک استایل خاص و فانتزی را برایتان رقم میزند.

همان طور که می دانید دوخت چین و پیلی رو پارچه پوپلین بسیار زیبا جلوه می کند. اگر تمایل به اضافه کردن برش و چین به کمر لباس خود ندارید و نگران چاق تر دیده شدن خود هستید می توانید این برش را به پایین لباس خود منتقل کنید.

مشاهده رنگ بندی پارچه پوپلین پبراهن چین دار با پارچه پوپلین برای سایز بزرگ ها

ایجاد هارمونی در پیراهن با پارچه پوپلین برای پلاس سایزها

این برش چون بالا تنه را بلند تر و کشیده تر نشان می دهد می توانید با استفاده از کمربند در خط کمر این موضوع را تلطیف کنید. برای ایجاد هماهنگی و هارمونی بیشتر در پیراهن خود به سراغ سرشانه ها بروید. در قسمت سرشانه های خود نیز می توانید از چین ها و پیلی های ریز استفاده کنید. همچنین طراحی یقه های هفت و دلبر مربعی بالا تنه شما را نسبت به یقه گرد لاغرتر نشان می دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا