استایلبهار و تابستان

با این آیتم ها یک استایل فرانسوی برای تابستان ۱۴۰۳ بسازید

وقتی که صحبت از مد و فشن می شود، سبک فرانسوی همیشه حرفی برای گفتن دارد. نحوه لباس پوشیدن راحت زنان فرانسوی امروزه به یک استایل پرطرفدار تبدیل شده است. زنان در سراسر دنیا از آیتم های این استایل استفاده می کنند و از راحتی آن ها لذت می برند. در استایل فرانسوی، از لباس های راحت، ساده و در عین حال بسیار شیک استفاده می شود.

لباس های این سبک اغلب غیررسمی و کژوال هستند. می توان گفت که سادگی کلید اصلی ورود به دنیای مد فرانسه است. بنابراین، در این سبک از حداقل مقدار آرایش و لوازم جانبی استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم درباره استایل فرانسوی صحبت کنیم. همچنین چند اوت فیت تابستانه جذاب، به سبک فرانسوی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه لینن

استایل فرانسوی چیست؟

مد و فشن یک موضوع بسیار مهم در فرهنگ و زندگی اجتماعی مردم فرانسه است. همچنین این صنعت بخش مهمی از اقتصاد این کشور را هم تشکیل می دهد. شهر پاریس پایتخت جهانی مد بوده و اکثر برندهای معروف در این شهر مستقر هستند. بنابراین دور از ذهن نیست که استایل مردم در این کشور بسیار پیشرفته و خاص باشد. مردم فرانسه با توجه به فرهنگ غنی و همچنین حضور برندهای مطرح در این کشور، استایل های جذابی دارند. همین مسئله آن ها را به الگویی برای مردم سراسر دنیا تبدیل کرده است.

استایل فرانسوی چیست؟

امروزه استایل فرانسوی به یک سبک خاص و پرطرفدار پوشش تبدیل شده است. در این سبک سعی می شود از آیتم های ساده و کژوال با رنگ های خنثی استفاده شود. همچنین بیش از هر چیز به تعادل بین آراستگی استایل و راحتی توجه می شود. خانم ها در فرانسه به استفاده از رنگ های بسیار روشن یا جیغ، اکسسوری های زیاد و آیتم های گران قیمت علاقه ای ندارند. در عوض از پارچه های بسیار باکیفیت و آیتم های خوش دوخت استفاده می کنند. لباس های مورد استفاده در این استایل همه کاره هستند. این لباس ها برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب خواهند بود. در واقع، در استایل فرانسوی تلاش بر این است که از لباس های ساده و باکیفیتی که فرم بدن را به خوبی نمایش می دهند استفاده شود.


پیشنهاد ویژه: استایل اسمارت کژوال چیست + ایده استایل


چگونه مثل یک خانم فرانسوی لباس بپوشیم؟

داشتن اوت فیت هایی به سبک فرانسوی اصلا سخت نیست. شما می توانید با رعایت چند نکته کلی یک استایل بسیار جذاب فرانسوی داشته باشید. همچنین می توانید از این استایل برای حضور در موقعیت های مختلف روزمره، مهمانی ها و جلسات استفاده کنید. برخی از نکاتی که برای داشتن استایل فرانسوی باید مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از:

  • سرمایه گذاری روی لباس های باکیفیت؛ در این سبک پوشش لباس های کمتر اما با کیفیت خیلی بیشتری خریداری می شوند.
  • ترکیب آیتم های کژوال و شیک با همدیگر؛ بجای استفاده از آیتم های کاملا کژوال یا کاملا مجلسی، از ترکیب آن ها استفاده کنید.
  • از لباس های اسپرت در استایل های روزمره خود استفاده نکنید و آن ها را فقط برای ورزش کردن نگه دارید.

نکات طراحی استایل فرانسوی

  • از رنگ های خنثی استفاده کنید؛ در استایل فرانسوی معمولا بیش از دو رنگ به صورت همزمان استفاده نمی شود. (توجه داشته باشید که شلوار جین آبی در این شمارش به حساب نمی آید.)
  • لباس با برش مناسب را انتخاب کنید؛ لباس شما نباید خیلی جذب یا آزاد باشد. همچنین نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. همه چیز باید در متناسب ترین حالت ممکن انتخاب شود.
  • از حداقل مقدار اکسسوری در استایل خود استفاده کنید.
  • سبک خود را پیدا کنید و به آن پایبند باشید؛ سعی کنید استایل خود را متناسب با سلیقه و همچنین فرم بدن خود انتخاب کنید.

آیتم های اصلی استایل فرانسوی

حالا که متوجه شدیم یک استایل فرانسوی بر چه اساسی طراحی می شود، باید با آیتم های اصلی مورد استفاده در این سبک آشنا شویم. یک کمد لباس به سبک فرانسوی از آیتم های اولیه همه کاره و باکیفیت تشکیل می شود. این آیتم ها عبارتند از:

ترنچ کت

ترنچ کت یکی از آیتم های اصلی طراحی استایل به سبک فرانسوی است. این لباس در ابتدا توسط برند انگلیسی باربری به بازار معرفی شد. اما پس از مدتی به سنگ بنای مد فرانسه تبدیل شد و در این کشور طرفداران زیادی پیدا کرد. یک ترنچ کت دوخته شده با پارچه گاباردین، مظهر ظرافت و جذابیت خواهد بود.

ترنچ کت

شما می توانید از این آیتم در طراحی استایل فرانسوی برای فصول بهار و پاییز استفاده کنید. ترنچ کت را می توان به راحتی با شلوار جین و کفش های راحتی استایل کرد. همچنین با اضافه کرده یک عینک آفتابی بزرگ و یک روسری ابریشمی به آن یک استایل فرانسوی شیک خواهید داشت.

خرید پارچه لینن ساده

شلوار جین

شلوار جین قطعا یکی از اصلی ترین آیتم های کمد لباس خانم های فرانسوی است. آن ها اغلب از شلوار جین با فرم راسته استفاده می کنند. این مدل شلوار جین برای اکثر افراد با فرم های بدنی متفاوت مناسب خواهد بود. از این آیتم راحت می توان در تمام طول سال و برای موقعیت های مختلف استفاده کرد.

شلوار جین

در استایل فرانسوی، برای انتخاب شلوار جین به ترندها توجه نمی شود. شما باید یک شلوار جین همه کاره و ماندگار انتخاب کنید. بنابراین، اگر به دنبال استایلی بی دردسر و در عین حال شیک هستید، یک شلوار جین راسته بلند یا کوتاه به رنگ آبی معمولی را انتخاب کنید. این شلوار به راحتی با اکثر لباس ها ست شده و در تمام فصول قابل استفاده است.

تیشرت

یکی دیگر از آیتم های همه کاره و راحت مورد استفاده در استایل فرانسوی تیشرت است. برای این که یک استایل شیک داشته باشید سعی کنید تیشرت های ساده با رنگ های خنثی و همچنین بدون چاپ را انتخاب کنید. شما می توانید با خرید یک تیشرت سفید تهیه شده از پارچه پنبه ای، یک استایل بسیار باکیفیت و جذاب داشته باشید. همچنین تیشرت های دارای راه راه افقی با رنگ های سفید و مشکی و یا سفید و آبی گزینه های خوبی برای طراحی استایل فرانسوی به حساب می آیند.

تیشرت

شومیز سفید

شومیز سفید یکی دیگر از اجزا جدانشدنی از کمد لباس فرانسوی ها است. یک شومیز یا بلوز سفید با طیف گسترده ای از دامن و شلوارها قابل ترکیب شدن است. شما می توانید شومیز سفید دوخته شده با پارچه لینن یا پوپلین را با یک شلوار جین راسته ست کنید و یک استایل فرانسوی مناسب فصل تابستان داشته باشید. همچنین می توانید با اضافه کردن یک کت کلاسیک به این ترکیب یک اوت فیت فرانسوی مناسب برای حضور در محل کار و یا جلسات مهم داشته باشید.

شومیز سفید

کت کلاسیک

یکی از نکات طراحی استایل فرانسوی، ترکیب آیتم های کژوال و کلاسیک است. بنابراین اضافه کردن مدل های مختلف کت های کلاسیک با آیتم های کژوال به شما کمک می کند که یک استایل بسیار جذاب به سبک فرانسوی ها داشته باشید. کت های ضخیم چهارخانه دوخته شده از پارچه کشمیر بهترین گزینه ها برای طراحی استایل فرانسوی پاییزه به حساب می آیند. همچنین کت های کلاسیک دوخته شده با پارچه کرپ گزینه های مناسبی برای فصل بهار و تابستان خواهند بود.

کت کلاسیک

پیراهن بلند

پیراهن های بلند یکی از جذاب ترین آیتم های استایل فرانسوی هستند. شما می توانید از پیراهن های تابستانه پوشیده همراه با کفش های راحتی تخت استفاده کنید و یک استایل تابستانه بسیار راحت و جذاب را طراحی کنید. همچنین می توانید از پیراهن های تابستانه دوخته شده با پارچه نخی همراه با کت های کوتاه به رنگ خنثی استفاده کنید.

پیراهن بلند تابستانه

ایده استایل فرانسوی برای تابستان 1403

با ترکیب آیتم های اصلی مورد استفاده در استایل فرانسوی می توان اوت فیت های جذابی را برای فصل های مختلف سال طراحی کرد. در ادامه چند ایده استایل فرانسوی جذاب مناسب فصل تابستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت پارچه لینن ساده

شلوار جین و شومیز، ساده و زیبا

ترکیب یک شومیز پنبه ای سفید با یک شلوار جین راسته یکی از ساده ترین راه های طراحی استایل فرانسوی است. شما می توانید برای تکمیل استایلتان از کفش های راحتی تخت و کیف های کلاسیک کوچک و ساده استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از شومیزهایی با رنگ های خنثی یا روشن مثل مشکی، طوسی یا آبی خیلی روشن همراه با شلوار جین استفاده کنید و یک استایل فرانسوی جذاب داشته باشید.

استایل فرانسوی با شومیز و شلوار جین

استایل فرانسوی شیک با کت و دامن

یکی اوت فیت های بسیار راحت و جذاب ترکیب یک کت دوخته شده با پارچه کرپ و دامن میدی است. شما می توانید برای تکمیل استایلتان از یک تیشرت سفید زیر کت استفاده کنید. همچنین با انتخاب یک کفش کتانی تخت و ساده و یک کیف دستی کوچک به جذابیت استایلتان اضافه کنید.

استایل فرانسوی شیک با کت و دامن

تیشرت و شلوار، جذاب و همه کاره در استایل فرانسوی

ست کردن تیشرت با مدل های مختلف شلوار یک استایل فرانسوی راحت را برای شما می سازد. برای طراحی این اوت فیت می توانید از تیشرت های ساده به رنگ سفید، مشکی، آبی روشن و یا تیشرت های راه راه افقی استفاده کنید. علاوه بر این، انتخاب شلوارهای راسته، مام استایل یا بگی دوخته شده از پارچه های تابستانه مثل پارچه لینن، نخی ساده و یا حتی جین کاغذی استایل تابستانه شما را تکمیل می کنند.

استایل فرانسوی با تیشرت و شلوار

پیراهن بلند تابستانه و کراپ کت، یک استایل فرانسوی خاص

یکی دیگر از استایل های فرانسوی مناسب برای خانم های ایرانی، ترکیب پیراهن های تابستانه بلند با کراپ کت های نازک تابستانه است. این استایل راحت با یک عینک آفتابی سایز بزرگ و صندل و کیف حصیری ساده تکمیل می شود.

پیراهن بلند تابستانه و کراپ کت، یک استایل فرانسوی خاص

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل فرانسوی و نحوه طراحی آن صحبت کردیم. به طور کلی، این استایل بر استفاده از آیتم های ساده و باکیفیت، با رنگ های خنثی تاکید دارد. همچنین راحتی لباس ها در اوت فیت های فرانسوی به عنوان اولویت اول شناخته می شود. بنابراین برای داشتن یک استایل جذاب به سبک خانم های فرانسوی، باید از لباس های ساده، راحت و دوخته شده از پارچه های بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده کنید.

شلوار جین راسته، تیشرت سفید و متناسب با فرم بدن، شومیزهای سفید به سبک پیراهن های مردانه و انواع کت های کلاسیک از جمله آیتم های اساسی یک کمد لباس به سبک فرانسوی به حساب می آیند. شما می توانید با ترکیب این آیتم ها یک استایل فرانسوی بسیار جذاب را طراحی کرده و از آن در موقعیت های مختلف روزمره استفاده کنید.

منبع: https://leoncechenal.com/

4.1/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا