استایلبهار و تابستانمهمانی و مجلسی

پیراهن وال خامه دوزی، جذاب ترین آیتم تابستانه

پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه های پر طرفدار برای لباس های مهمانی و کژوال محسوب می شود. پارچه وال خامه دوزی به وال سوزن دوزی نیز معروف است. خانوم های شیک پوش و مدرن امروزی علاقه زیادی به پیراهن وال خامه دوزی نشان می دهند. اگر شما هم کمی پیگیر دنیای لباس باشید قطعا پیراهن وال خامه دوزی را در سایت ها یا ویترین مغازه ها دیده اید. پیراهن های وال خامه دوزی به سبب لطافت و ظرافت پارچه وال تن خور فوق العاده ای دارند. نقش دار بودن زمینه پیراهن وال خامه دوزی زیبایی آن را دو چندان می کند. به صورتی که حتی اگر با ساده ترین مدل ها تهیه شود باز هم زیبایی و جذابیت خود را دارد.

پیراهن های کژوال برای رفتن به مهمانی و دورهمی بسیار مورد استقبال خانم های جوان قرار می گیرد. این پارچه برای انواع مدل لباس ها مناسب و کاربردی است. از مهمانی های خودمانی گرفته تا جشن تولد ها پیراهن وال خامه دوزی به کارتان می آید. به همین خاطر استفاده از پارچه وال خامه دوزی را برای جذابیت بیشتر لباستان به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه پیراهن هایی که با پارچه وال خامه دوزی دوخته شده اند را خواهیم دید.

خرید پارچه وال خامه دوزی | پارچه نگار

کمربند و پیراهن های کژوال

پیراهن کتان خامه دوزی

یکی از گزینه های ساده اما کاربردی که می توان با انواع پارچه ها دوخت، کمربند های مختلف است. کمربند همیشه یکی از ابزارهای طراحان لباس برای زیبا سازی پیراهن ها بوده است. پیراهن وال خامه دوزی هم از این قاعده مستثنا نیست. طراحی و دوخت کمربند بر روی یک پیراهن وال خامه دوزی با هر رنگی جذابیت پیراهنتان را دوچندان می کند. جدای از آزادی عمل در رنگ کمربند پیراهنتان، دست شما در اندازه و ابعاد آن نیز باز است. از کمربندهای باریک گرفته تا بلند برای پیراهن وال خامه دوزی بسیار مناسب هستند. می توان از کمربند هایی که لیفه و بند دار هستند استفاده کرد. این مدل لباس علاوه بر جذابیت ظاهری باعث چین دار شدن پیراهن شما نیز می شود.

استفاده از پارچه مکمل

می توانید از کمربند های معمولی که با پارچه هم جنس پیراهن دوخته می شود بهره ببرید. اگر طرفدار پیراهن های پر زرق و برق تر هستید می توانید از پارچه دیگری در کنار پارچه زمینه تان بهره ببرید. به طور مثلا پارچه ساتنی که همرنگ زمینه پیراهنتان است بسیار ایده آل است. از این پارچه می توانید برای یقه مردانه در پیراهنتان بهره ببرید. یقه مردانه بر روی یک پیراهن شیک اسپرت و زیبایی به آن می بخشد.

همچنین برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید از همین پارچه مکمل برای جیب و در جیب های تزئینی استفاده کنید. از طرفی به خاطر حالت کشسانی پارچه سیلک نسبت به پارچه وال خامه دوزی شده بهتر است که از همین پارچه مکمل برای قسمت کمربند نیز بهره مند شوید.


حتما بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و ویژگی های آن


طراحی ماهرانه آستین ها

اگر طرفدار جیب و یقه نیستید، بهتر است تمرکز خود را روی آستین های پیراهنتان بگذارید. مژده بزرگی برای شما داریم. انواع و اقسام آستین های مختلف را می توانید برای پیراهن وال خامه دوزی خودتان در نظر بگیرید. آستین های کلوش یا فون نمومه ای از این آستین ها هستند. می توانید در قسمت سر شانه ها از پیلی های درشت یا چین های ریز بهره ببرید. مدل زیبای دیگری که در تصویر می بینید تا آرنج طراحی شده است. از قسمت میانی برش خورده و طراح لباس ترجیح داده است که برای قسمت پایینی آن از یک نوار بلند و پیلی خورده استفاده کند.

همان طور که ملاحظه می کنید برای رنگ و لعاب دارتر شدن پیراهن وال خامه دوزی از کمربند مشکی استفاده شده است. از همین ایده می توان برای ایجاد هماهنگی در قسمت آستین ها استفاده کرد. با یک نوار نازک مشکی در مرز آستین پیراهن وال خامه دوزی یونیک تری خواهید داشت. همچنین برای قسمت پایین پیراهنتان هم می توانید از ایده برش و پیلی بهره ببرید. این کار از سادگی پایین پیراهنتان می کاهد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

کمربند تزیینی با پارچه وال خامه دوزی

پیراهن نخی خامه دوزی

با دوخت کمربندی که فقط بخشی از کمر را پوشش می دهد می توانید توجه مخاطب و بیننده را به لباس خود جلب کنید. این کمربند هم می تواند تزیینی باشد و هم می تواند مانند دیگر کمربند ها کاربردی باشد. به آسانی می توانید این پیراهن را به صورت جلو باز یا جلو بسته بدوزید. ایجاد یک برش پهن در قسمت کمر پیراهن وال خامه دوزی ایده ماهرانه ای به حساب می آید. بهتر ایت تا حد امکان این برش را فیت تن تهیه کنید. جدای از زیبایی و جذابیت این کار قسمت کمر شما را لاغرتر نشان خواهد داد. استفاده از سگک های تزیینی در قسمت کمربند با این پارچه زیبا نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت. طراحی این کمربندهای تزئینی و جداسازی بالا و پایین پیراهن شما امکان دوخت هر یقه و بالا تنه چپ و راستی را به شما خواهد داد.

قیمت پارچه وال کتان خامه دوزی

از چین و پیلی در پیراهن وال خامه دوزی خود غافل نشوید

اگر مایل باشید می توانید دامن پیراهنتان را مدل دار در نظر بگیرید. مدل های فون، کلوش یا نیم کلوش در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. اگر تمایل به چین ها یا پیلی بزرگ دارید باز هم این اِلمان ها مناسب پیراهن وال خامه دوزی شما می باشد. برای هماهنگی بالا و پایین پیراهن وال خامه دوزی خود می توانید بالا تنه خود را در هنگام برش کمی گشاد طراحی کنید. سپس به بالا تنه خود نیز پیلی های ریزی بدهید. اینکار بالا و پایین پیراهن شما را ست خواهد کرد.

پیراهن های ساده و جلوه بیشتر پارچه

همان طور که می دانید دوخت لباس های ساده با پارچه های طرح دار و گلدوزی شده، بیشتر توصیه شده است. علت این پیشنهاد این است که در مدل های ساده جذابیت پارچه بیشتر خودنمایی می کند. مدل های بسیار سنگین و برش دار برای پارچه های ساده مناسب تر هستند. پیراهن وال خامه دوزی، برای این مدل های سیمپل و ساده مناسب هستند. تنها با کمی خلاقیت می توانید یک پیراهن ساده و در عین حال زیبا داشته باشید. استفاده از پارچه های وال خامه دوزی برای پیراهن های کژوال ساده، لباس شما را منحصر به فرد خواهد کرد.


مقاله مرتبط: پارچه وال خامه دوزی و چند مدل مانتو جایگزین با آن


برش های ساده اما هیجان انگیز در پیراهن وال خامه دوزی

پیراهن ساده با پلرچه وال خامه دوزی

برش های ساده افقی در قسمت پایین پیراهن وال خامه دوزی و پایین آستین ها یکی از این ایده ها است. از طرفی می توانید در قسمت جلو و کمر خود هم برش ها دلخواهتان را ایجاد کنید. ایجاد برش های مثلثی، افقی و یا هر برش دلخواهی، می تواند در عین حفظ سادگی زیبایی لباس شما را اتقا دهد.

آف شولدر و پارچه وال خامه دوزی

پیراهن آف شولدر

می خواهیم در این جا یکی از هیجان انگیزترین های، پیراهن وال خامه دوزی را با هم بررسی کنیم. یکی دیگر از مدل هایی که برای دوخت به عنوان پیراهن کژوال بسیار پر طرفدار است، مدل آف شولدر است. این مدل لباس با پارچه وال خامه دوزی بسیار زیبا و جوان پسند خواهد شد. این مدل تِرند و زیبا در دنیای امروز هوادار زیادی دارد. مدل آف شولدر در قسمت سر شانه ها برهنه است. همین باعث می شود تا پیراهن وال خامه دوزی شما از یک پیراهن ساده به یک پیراهن زیبای پرنسسی تبدیل شود. در یک پیراهن پرنسسی آف شولدر همانند یک ستاره زیبا خواهید درخشید.

خرید پارچه وال خامه دوزی هندی

دو مدل از زیباترین های پیراهن وال خامه دوزی آف شولدر

اگر می خواهید یک پیراهن، به سبک آف شولدر و اسپرت داشته باشید با ما همراه شوید. این مدل پیراهن وال خامه دوزی پیشنهادی نیست که بتوان از کنار آن ساده گذشت. پیراهنی که می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم، به پیراهن یقه قایقی معروف است. این پیراهن در قسمت سر شانه ها فاقد هر گونه بندی می باشد. می توانید آن را به صورت فیت تن در نظر بگیرید. اما اگر مایل هستید آن را به صورت گشاد طراحی کنید بهتر است یک کمربند به سلیقه خودتان برای روی آن در نظر بگیرید. این پیراهن یکی از ساده ترین ها و در عین حال پرطرفدارترین های دنیای فشن می باشد.

پیراهن بعدی که برای معرفی آن بسیار هیجان داریم پیراهن به سبک آف شولدر است که در قسمت سرشانه های آن از بندهای پهنی استفاده شده است. اما این همه ماجرا نیست. نکته اصلی و برگ برنده این پیراهن یقه زیبا و بی نظیر آن است. یقه این پیراهن به صورت قایقی طراحی شده است، اما اینبار برای آن آستینی در نظر گرفته نشده است. همین امر باعث ایجاد دو نوار پهن در کنار هم،  بر روی هر سرشانه شده است. این پیراهن با رنگ های روشن و پاستیلی برای جشن تولدتان فوق العاده است. پیشنهاد میکنم دامن آن را به صورت کلوش و چیندار در نظر بگیرید تا جذابیت آن را افزایش دهید.

برش کات اوت و پیراهن های کژوال

اگر کمی در خیاطی و طراحی لباس حرفه ای تر هستید پیراهن هایی با برش های کات اوت برای شما ساخته شده اند. برش های کات اوت به خاطر تخصصی بودن الگو و نیاز به شناخت دقیق پارچه، معمولا برای لباس های مجلسی استفاده می شوند. اما این برش های جذاب به روی پیراهن های کژوال و با پارچه وال خامه دوزی نیز نتیجه بسیار خوبی دارد. بر های کات اوت در قسمت شکم شما یکی از زیباترین پارامترهایی است که میتوانید برای پیراهن خود در نظر بگیرید. به برش ظریف این پیراهن سفید توجه کنید.

پیراهن با برش کات اوت و پارچه وال سوزندوزی

سادگی و مینیمال بودن این پیراهن اولین چیزی است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اما هر بینندی با اندکی دقت متوجه برش زیبا و جذابی که طراح لباس با خوش سلیقگی برای آن در نظر گرفته است می شود. این مدل پیراهن اگر با دامن ساده ای تا سر زانو طراحی شود بی نظیر است. اما اگر مایل هستید علاوه بر اضافه کردن قد از سادگی پیراهن خود بکاهید بهتر است، برای پایین پیراهن خود یک برش پهن با چین های ریز در نظر بگیرید.

پیراهن وال خامه دوزی فانتزی و پربرش

پیراهن فانتزی برای طرفداران سبک های شلوغ بهترین گزینه است. با طراحی حلزونی و چین های ریز در قسمت دکوپ ها می توانید پیراهن خود را از سبک اسپرت به سبک پرنسسی سوق دهید. به شما پیشنهاد می کنیم پیراهن خود را از زیر سینه یا از قسمت کمر برش دهید. سپس دامن پیراهن خود را به شکل شلوغ و پر از چین یا به شکل کلوش با پیلی های هم اندازه در نظر بگیرید.

پیراهن وال خامه دوزی فانتزی و پربرش

می توانید این پبراهن ها را به شکل بدون آستین یا آستین دار بدوزید. اما اگر تمایل به دوخت آستین داشته باشید بهتر است از آستین های مدل دار و فانتزی استفاده کنید. آستین پیراهن خود را برای ایجاد هارمونی بیشتر به شکل کوهانی یا آستین پر پیلی طراحی کنید. آستین های بلند با مچی های پهن نیز یک گزینه ایده آل است. می توانید برای قسمت یقه و مچی های خود از کروات های بلند استفاده کنید. سپس با یک گره پاپیونی زیبا این جذابیت را چند برابر کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ سفید همیشه شیک و باکلاس بوده است. اما رنگ های روشن و پاستیلی پیراهن وال خامه دوزی شما را یونیک و جذاب خواهند کرد.

منبع: Seta24.ir

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا